Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?
Kommentit (1150)
Vierailija kirjoitti:
Phil Bellamy - Sydämen asialla
Näyttelijä itse halusi poistua sarjasta omien sanojensa mukaan näyttävästi.
Jim Morrison Oliver Stonen elokuvassa The Doors.
Vierailija kirjoitti:
Lady Deadlock Koleassa talossa kuoli aivan turhaan.
Justiinsa eilen sain tämän kirjan luettua. Olin jo valmiiksi kaivanut sarjan jostain netin syövereistä, kun en suoratoistopalveluista tätä löytänyt, että alan katsomaan kun kirjasta selviydyn. No eipä tarvitse katsoa, ärsyttää kun Lady Dedlock piti sitten myös saada hengiltä monen muun hahmon lisäksi.
Robin Hood kuoli ainakin kirjassa
Du Plesis(tais mennä kirjoitusasu päin honkia) Viidakkoperheessä.En myöskään Dannyn vaimon kuolemaa.
EIHÄN TÄTÄ KETJUA VOI LUKEA, KUN TOISET SPOILAA NIIN TUOREITA LEFFOJA JA SARJOJA!!!
Ne mihin itse kiinnitin huomiota oli Stranger Things -sarjan uusin kausi ja Thor: Love and Thunder -elokuva. Eihän nuo edes ole kuukauttakaan vanhoja!
En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta Fred Weasley. Dumbledoren kuoleman hyväksyn, ja ultimaattisen lempihahmoni Kalkaroksen myös, koska ne olivat juonen kannalta ymmärrettäviä ja Kalkaroskin sai elää viimeiseen kirjaan asti. Mutta Fredin tappo oli täysin turha, ja eikös jossain joskus Rowling sanonutkin, että se oli huono päätös.
Bondin vaimo siinä harvemmin näytetyssä leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Bondin vaimo siinä harvemmin näytetyssä leffassa.
Hänen majesteettinsa salaisessa palveluksessa. Tulee Neloselta tällä hetkellä.
Sain melkein sydärin. Sitten luin että hän tajusi kykyjensä laajuuden ja heräsi henkiin. En ole vielä nähnyt tuota uusinta kautta kun ei ole varaa Netflixiin nyt.