Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?
Kommentit (1150)
Siinä Akita koiraelokuvassa se isäntä ei olisi saanut kuolla. Se missä koira jäi ikuisesti odottamaan isäntää junalta.
Pahinta oli AI Tekoäly,,jossa kuoli kaikki jo tuhat vuotta sitten ja poika vain jäi yksin elämään ikuisesti. Kammottavaa.
Loppu oli hyperkaunis, kun äiti saatiin rakastavana palautettua hetkeksi pojan muistoista. 😭
Alapeukutin tätä, koska häpeät ihan turhaan animen katsomista aikuisena tai tarinan menoa tunteisiin. Sanon nyt kertakaikkiaan: älkää hyvät ihmiset hävetkö noin turhista. Ei tässäkään ole yhtään mitään noloa.[/quote]
Samaa mieltä. Itse tosin itken vain kun todellinen hahmo kuolee niin kuin nyt noi symppikset vegaanidinot tossa parhaillaan telkkarista tulevassa Jurassic Parkissa.
Mira da Hobbesin kuolema uudessa sinkkuelämän jaksossa 7. Tuli niin puskista noin väkivaltainen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Siinä Akita koiraelokuvassa se isäntä ei olisi saanut kuolla. Se missä koira jäi ikuisesti odottamaan isäntää junalta.
Ja kun se on vielä tositarina.
Se toinen kaksosista Harry Potterissa, Georgeko se oli? Se oli myös niin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Dr Mark Greene :(
Mä olen niin vanha, että muistan Teho-osaston (ER). Se oli paras sairaalasarja.
Tämä! Mark Greene oli koko sarjan sydän jotenkin ja ikävöin tätä hahmoa koko loppusarjan ajan.
Vierailija kirjoitti:
Luutnantti Lammio / Tuntematon sotilas
Eihän se kuollutkaan.
Jasper Pääkkösen hahmot saisi kuolla jo alkuteksteissä.
Charlie Harper, sarjasta tuli puuduttavan tylsä kun Sheen kirjoitettiin ulos sarjasta.
Tuntematon sotilas - Koskela ja Hietanen
alkuperäisen esittäjän kuolema: dumbledoren kuolema 3 jakso, dobbyn kuolema, kalkaroksen kuolema oikeasti kuoli näyttelijä. lisäksi brianin kuolema 2fast 2 furiousissa onnettomuus. koskettaa hirveästi näyttelijät.