Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?
Kommentit (1150)
Kylmäverisesti sinun, ihan ekoissa jaksoissa Taneli Mäkelän hahmo, Veli Miettisen työpari.
En tiedä moniko muistaa, mutta elokuvan Sleepers - Katuvarpuset loppu sai hajoamaan. Erityisesti Billy Crudupin esittämän Tommyn kuolema otti koville.
Ja HIMYMin lopetus oli tosiaan myös eeppinen lässähdys.
Dressmakerissa se ihana Teddy. Ei olisi mitenkään haitannut filmin juonta, vaikka olisi saanut elää. Se oli vielä niin kamala kuolema, hyppäsi viljasiiloon, kun ei tiennyt, että siinä oli upottavaa viljaa ja tukehtui sinne. Kriitikot olivat samaa mieltä.
Ratsupoliisi Jack Thornton - Sydämen kutsumus / When Calls the Heart
Se oli joku japanialainen piiretty eli anime. nainen muutti rakkaansa ja itsensä jääksi ja hajosi palasiksi.
mulla on amazon nainen fetissi
Häjyt Edelmann. Ois Häjyt 2-6 voinut tulla.
Vierailija kirjoitti:
Albus Dumbledore - Harry Potter ja puoliverinen prinssi
Harry Pottereista mulle kolahti vielä Dumbledoreakin pahemmin Sirius Mustan kuolema. Se oli julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Dr Mark Greene :(
Mä olen niin vanha, että muistan Teho-osaston (ER). Se oli paras sairaalasarja.
Samoin. Olen tätä nyt uudelleen katsonut Cmore:lta ja yllättävän hyvin on kestänyt aikaa.
Ekat 6 kautta olivat kyllä parhaat, mutta Dr Greenen kuoleman jälkeen kausi 8, alkoi mennä alamäkeen.
Ihan viimeisiä kausia en ole katsonut, enkä taida viitsiäkään.
Mutta voi, Dr Greene oli aivan ihana.
Hatchiko koiran sen isännän kuolema.
Jacob Ljuben kuolema - Postia pappi Jaakobille
Han Solo, Luke Skywalker, Leia Organa
Vierailija kirjoitti:
Thelma ja Louise
Niinpä, miksi naiset eivät saaneet ajaa auringon laskuun, jossain Meksikossa, onnellisina ja vapaina?
Ragnar Viikingeissä ja Rick Walking Deadissa, vaikka ei ihan suoraan näytettykään hänen kuolleen.
Walking Deadissa ehkä eniten sattui suhteellisen alussa Carolin tyttären Sophian kuolema ja löytyminen zombiena. Se oli surullinen kohtaus.
Platoonissa Eliaksen kuolema oli surullinen, mutta yksi komeimmista elokuvakuolemista koskaan.
Downtown abbeyn Matthew. Hänen ja Maryn välillä oli kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dr Mark Greene :(
Mä olen niin vanha, että muistan Teho-osaston (ER). Se oli paras sairaalasarja.
Samoin. Olen tätä nyt uudelleen katsonut Cmore:lta ja yllättävän hyvin on kestänyt aikaa.
Ekat 6 kautta olivat kyllä parhaat, mutta Dr Greenen kuoleman jälkeen kausi 8, alkoi mennä alamäkeen.
Ihan viimeisiä kausia en ole katsonut, enkä taida viitsiäkään.
Mutta voi, Dr Greene oli aivan ihana.
Ja minä Viaplayltä. Greenen viimeinen työpäivä on myös ihan liikkis katsottava, kun tietää, miten tulee käymään. Nyyhkin koko jakson ajan. 😫
Rahapajan Tokio. Itkin pitkään hänen kuolinkohtauksensa jälkeen.