Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?
Kommentit (1150)
Vierailija kirjoitti:
Skins: Freddie (juonenkin kannalta ihan turha kuolema hyvälle hahmolle).
SoA: Opie (en vieläkään tajua miksi piti niin tehdä. Halusko näyttelijä lähteä sarjasta vai mitä?)
Tätä voisi kysyä jo Shakespearelta, jonka melko kuuluisaan teokseen nimeltä Hamlet SoA perustuu. Opie oli Ophelia. Gemma Gertrude, Clay Claudius etc.
Jopper - Stranger things
Ja sitten se Bobin ja Barbaran kuolema
The Last Kingdomissa Iseult ja se pappi.
Vierailija kirjoitti:
Marleena Nortamo - Syke
Minä puolestani iloitsin sen roolihahmon kuolemasta. Mielettömän rasittava hahmo, itkeskeli vain ja kylpi itsesäälissä. Aina ja koko ajan.
Deadwood-sarjassa se pääparin poika. Oli mielestäni tosi surullista :(
Ohhhhhh captain, my captain Ned Low Black Sailsissa. Sekin sarja olisi ansainnut kunnon psykopaatin, vaikka hyvä oli muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jopper - Stranger things
Ja sitten se Bobin ja Barbaran kuolema
Ei Hopper kuollut?
Brian V-sarjasta (tuskin kukaan edes muistaa 🙄)
Olin lapsena ihan mielettömän lääpälläni hahmoon ja vollotin monta päivää kun Robin kaasutti Brianin hengiltä.
Mark Sloan, Greyn anatomia (kaudet 1-7). Oli tosi hottismies! Kun Markia ei enää ruudussa näkynyt, loppui mun into koko sarjaan.
Neil Perry (Robert Sean Leonard) Kuolleiden runoilijoiden seurassa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Cersei! Oli mun lemppari Game of Thronesissa.
Sheila Kaunareissa. Siis silloin, kun se joskus mun lapsuudessa kuoli ekan kerran.
Norma Bates, Bates Motelissa. Tapahtuma nyt toki oli odotettavissakin, mutta sapetti se silti.
Ja Angel, Buffyssa. Se tosin kuulemma palasi henkiin myöhemmin, mutta Spikesta oli siinä vaiheessa tullut niin ärsyttävä hahmo etten kyennyt katsomaan koko sarjaa.
Vanha Kettu - Der Alte - Kriminalpolizist Erwin Köster.
Olisin mieluummin toivonut, että hänet olisi vain kirjoitettu hyvin ansaituille eläkepäiville jonnekin aurinkoiseen Välimeren maahan tai esim. Floridaan.
Mutta ei, sarjan tekijät halusivat hänelle traagisen poistumisen sarjasta.
Sirius Black Harry Potterissa.