Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahmo jonka ette olisi halunnut kuolevan jossain elokuvassa tai tv-sarjassa?

Vierailija
28.05.2020 |

Serranon perheen Lucia :(

Kommentit (1150)

Vierailija
241/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aiheeseen liittyen, vihasin paljon enemmän jaksoa jossa Cromwell teloitettiin tekaistujen syytteiden nojalla. (Ja tosielämässäkin Henrik VIII katui tätä myöhemmin.)

No niin me ihmiset ollaan erilaisia. Vielä enemmän kuin Morea, minä inhosin Cromwellin hahmoa, ja jos tässä elämässä kannattaisi kuluttaa aikaansa 500 vuotta sitten kuolleiden inhoamiseen, niin se tunne kohdistuisi oikeaankin Cromewelliin. Nyt ehkä lähinnä halveksin. Hän tuhosi Englannin kulttuuriaarteita pakonomaisen toimintansa takia. 

Kiinnostaisi todella kuulla, että jos sinua inhottaa tekaistut syytteet, niin miksi sama ei päde niihin tekaistuihin syytteisiin, jotka Cromwell itse laati Anne ja George Boleynista, ja liudasta viattomia hovimiehiä, jotka menettivät niiden takia päänsä? Miten ne onnistut sivuuttamaan tuosta vaan?

Minä olen suorastaan iloinen, että oikeankin elämän Cromwell sai maistaa omaa lääkettään. Siinä, jos missä toteutui "karma is a bitch". 

Vierailija
242/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

I am Legendissä sen koiran kuolema :'( Näin elokuvateatterissa ja itkin, vieressä nainen kirjaimellisesti huutoitki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydelliset naiset -Susanin mies Mike.

Vierailija
244/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jadzia Dax.

Vierailija
245/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homeland Brody

Homeland Peter

Person of Interest Mr Reese

Vierailija
246/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja Rohkeat:

Macy, Stephanie, Darla, Ally, Becky, Phoebe(Steffyn kaksoissisko), Storm

Etenkin Stephanien poistumisen jälkeen sarja ei ole ollut enää niin kiinnostava, koska oli kiva seurata Brooken ja Stephanien tappeluita. Ja Allyn kuolema oli niin törkeä kuin olla ja voi, koki yhtä karmean kohtalon kuin äitinsä. Olisi hyvä, jos toisivat takaisin joitakin noista. Ennenkin herättäneet henkiin hahmoja.

Vierailija
247/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homeland Brody

Homeland Peter

Person of Interest Mr Reese

Katselin Homelandia uudelleen joku aika sitten, ja kun tiesin miten Quinnin käy, se pilasi koko nautinnon. Muuten hyvin tehty sarja, mutta sad istiset käsikirjoittajat. Se sariinikaappi oli jo tarpeeksi paha, sitten Carrien pakkomielteisyys ja Quinnin sokeus Astridin kiintymykselle. Kaikki meni päin pehvaa.

Vierailija
248/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

King Schulz. :(

Vierailija
249/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daenerys Targaryen - GoT

Debra Morgan - Dexter

Tara Chambler - Walking Dead

Fem Shep - Mass Effect 3 (pelisarja) (vai kuoliko sittenkään?)

Lexa - 100 (En ole edes katsonut mutta laitetaan etukäteen)

Sniper Wolf - Metal Gear Solid (pelisarja)

Shepard ei kuole Mass Effectin lopussa, hän vetää henkeä kuuluvasti lopussa. Lapsi, jolle tarinaa kerrotaan, haluaa kuulla lisää Shepardin seikkaluista tuon jälkeen. Jää ainakin siis minun pelaamallani tavalla eloon.

Juu, totta mutta eikös se ollut jälkikäteen lisätyssä videossa kauheen kohun takia? Se vain ei pelastanut muuten hutiloitua loppuratkaisua. Saatan muistaa väärinkin, vuosia kun viimeks sitä pelasi.

Vierailija
250/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kenen en olisi halunnut kuolevan, koska sarjaan on tullut kuoleman myötä paljon surua ja riipaisevuutta, jota ilman se olisi ollut ihan erilainen.

Olen kuitenkin järkyttynyt ja surullinen monen hahmon kuolemasta. Tässä muutama mieleen jäänyt:

- Helena, Metsolat

- Racher, Rimakauhua ja rakkautta

- Lucía, Serranon perhe

- Nate, Mullan alla

- Ned Stark, GoT

- Koskela, Tuntematon sotilas

Vierailija
251/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daenerys Targaryen - GoT

Debra Morgan - Dexter

Tara Chambler - Walking Dead

Fem Shep - Mass Effect 3 (pelisarja) (vai kuoliko sittenkään?)

Lexa - 100 (En ole edes katsonut mutta laitetaan etukäteen)

Sniper Wolf - Metal Gear Solid (pelisarja)

Shepard ei kuole Mass Effectin lopussa, hän vetää henkeä kuuluvasti lopussa. Lapsi, jolle tarinaa kerrotaan, haluaa kuulla lisää Shepardin seikkaluista tuon jälkeen. Jää ainakin siis minun pelaamallani tavalla eloon.

Juu, totta mutta eikös se ollut jälkikäteen lisätyssä videossa kauheen kohun takia? Se vain ei pelastanut muuten hutiloitua loppuratkaisua. Saatan muistaa väärinkin, vuosia kun viimeks sitä pelasi.

En tiedä oliko ekassa lopussa (joka oli vielä sysipaskempi), mutta uusitussa Destroy-vaihtoehdossa se oli. Muissa taisi Shepard kuolla.

Vierailija
252/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caroline saatuaan naarmun jalkaansa. Charles oli lasten kanssa matkalla ja Caroline kamppaili etenevän tulehduksen kanssa aivan yksin ja kuoli verenmyrkytykseen. En voinut katsoa loppuun saakka. RIP. :(

Vierailija
253/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit ja Rohkeat:

Macy, Stephanie, Darla, Ally, Becky, Phoebe(Steffyn kaksoissisko), Storm

Etenkin Stephanien poistumisen jälkeen sarja ei ole ollut enää niin kiinnostava, koska oli kiva seurata Brooken ja Stephanien tappeluita. Ja Allyn kuolema oli niin törkeä kuin olla ja voi, koki yhtä karmean kohtalon kuin äitinsä. Olisi hyvä, jos toisivat takaisin joitakin noista. Ennenkin herättäneet henkiin hahmoja.

Lisään listaan vielä Caroline Spencer nuoremman. Niin iloinen persoona. En ymmärrä miksi piti poistaa sarjasta. Ja Onkin Aly eikä Ally kuten kirjoitin ensin.

Vierailija
254/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen asialla:

Phil Bellamyn ja Ginan ensimmäinen vauva, pikku Daniel. Saivat myöhemmin toisen lapsen, mutta siinä vaiheessa oli Phil jo ammuttu. Olisin halunnut, että nämä kaikki olisivat jääneet eloon ja heistä olisi tullut onnellinen perhe.

Casualty: Jeff Collier.  Muitakin kivoja on kuollut siinä sarjassa, mutta en muista enää kaikkia koska sarja on jatkunut jo niin kauan ja henkilöt vaihtuneet moneen kertaan, että olen unohtanut alkupään.

Vierailija
255/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Walking Deadin Glenn

Tämäpä juuri, Glenn oli sarjan kantava voima. Ja vielä se vastenmielinen tapa miten hahmo tapettiin. Se tappokohtaus oli lähestulkoon traumatisoiva, vaikka kyseessä olikin vain fiktiivinen hahmo.

Samat fiilikset. Kirjoitinkin aiempaan viestiin, että sen jälkeen oli sarja mulle tauolla pitkään. Tykkään kyseisestä sarjasta ja olen katsonut sen useamman kerran. Mutta Glennin tappojakson mä aina skippaan. En vaan pysty kattoo sitä.

En hehkuttanut mielessäni Glennin puolesta vaikka oli hyvä, symppis hahmo mikä kehittyi johtajatyypiksi. Pesarikohtaus silti aika pysäyttävä. Sitä ennen ehdin jo kuitenkin hätkähtää sen verran Glennin "kuolemaa" zombilauman sitä muka repiessä, että se lievensi varsinaista iskua.

Taran kohtalo oli minulle pahempi vaikkei yhtä gore kuin pesarikohtaus.

Vierailija
256/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thelma ja Louise

Vierailija
257/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan Reynolds ja Buried-leffa. Mä jäin pitkäksi aikaa leffateatterissa istumaan paikoilleni kädet suun edessä ja itkin järkytyksestä. En ole pystynyt katsomaan tuota leffaa uusiksi.

Vierailija
258/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanicin orkesteri

Vierailija
259/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Francis Poldarkin kuolemasta jäi haikea fiilis. Juuri kun onni oli kääntynyt. Ja se tapa miten kuoli.

Vierailija
260/1150 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oberyn Martell Game of Thronesissa. Ja se koppiin teljetty susi, joka tapettiin Red Weddingissa.