Onko Jonathan Rhys Meyers mielestäsi hyvä näyttelijä?
Mitä mieltä olet? Katsoin yhtä sarjaa, jossa hän on pääosassa, ja en oikein vakuuttunut miehen taidoista. Mutta en ole varma, oliko vika sittenkin käsikirjoituksessa.
Kommentit (8)
Ihan hyvältä vaikutti, mitä nyt olen vähän pätkää nähnyt yhdestä sarjasta (oletan puhuvani samasta sarjasta kuin ap).
Ei aavistustakaan kuka tuokin on, ja muutenkin ihmettelen, miksi näyttelijöihin kiinnitetään niin paljon huomiota. Tuntuu että puolet ns. julkkiksistakin on niitä.
Mikä tämä salainen sarja on? Sopi pöyhkeäksi Henrik VIII:ksi ja Alexander Grayksi, mutten minäkään välittänyt hunkpiispasta Viikingeissä. - On muuten suht tuore isukki.
Irkut <3
Draculaa tarkoitin :D Joku varmaan luuli, että Vikingsiä? En ole katsonut sitä enkä Tudorsiakaan.
Match Pointin olen nähnyt joskus sata vuotta sitten ja Velvet Goldminesta tykkäsin, mutta en muista kiinnittäneeni huomiota Rhys Meyersin suorituksiin noissa leffoissa.
Joten mietin tosiaan, onko hän aina ollut vähän kökkö näyttelijä vai johtuiko se vain tuosta Draculasta, joka oli aika kamala... Rakastan Coppolan versiota Draculasta ja toki myös alkuperäistä romaania, joten tuo tv-versio ei ollut yhtään makuuni. AP
On se vähän kökkö. Ääni olisi hyvä jos ei puhuisi niin kummallisella rytmillä.
Vierailija kirjoitti:
Draculaa tarkoitin :D Joku varmaan luuli, että Vikingsiä? En ole katsonut sitä enkä Tudorsiakaan.
Match Pointin olen nähnyt joskus sata vuotta sitten ja Velvet Goldminesta tykkäsin, mutta en muista kiinnittäneeni huomiota Rhys Meyersin suorituksiin noissa leffoissa.
Joten mietin tosiaan, onko hän aina ollut vähän kökkö näyttelijä vai johtuiko se vain tuosta Draculasta, joka oli aika kamala... Rakastan Coppolan versiota Draculasta ja toki myös alkuperäistä romaania, joten tuo tv-versio ei ollut yhtään makuuni. AP
Mä en ole nähnyt noita.....JRM:ssä on vähän sama ongelmaa kuin Milla Jovovichissä, välillä poseeraa enemmän kuin näyttelee. No, silmä kyllä lepää, ei siinä. - 4
Vikingsissa oli ainakin vähän ylinäyttelyn makua. Parempi silti kuin joku Jasper Pääkkönen samassa sarjassa. Woody Allenin match point elokuvassa Jonathan oli hyvä. Riippuu ohjaajasta. Komea mies. Alkoholisti. Käyttää 10 sentin korkoja kengissä.