Vaalea ja lyhyt mies! Miten ihmeessä serkkuni voisi kelvata naisille
Hän lyhyt 169cm. Paksut vaaleat poikamaiset hiukset. Tosi kapeat hartiat, laihat ja pitkät raajat, mutta pieni läskimaha..
Naamasta näyttää ihan pikkupojalle, vaikka ikää 29v.
Tämän lisäksi ei ole ääneltään miehekäskään ja sosiaalisesti kömpelö.
Melko yksinkertainen ja omalaatuinen...
Kuinka tommonen voi naisille kelvata :D.
Tuskin on yllätys, että on sinkku tähän päälle
Kommentit (22)
Ei sillä ole mitään väliä miltä näyttää. Raha ratkaisee.
Toivottavasti sun ilkeän luonteen vuoksi jäät itsekin sinkuksi. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja kuten sanottu, kaikki eivät edes halua sitä kumppania.
Ps. Mun mies on myös lyhyt, mutta on mua pitempi peräti 2 cm. Pituus ei todellakaan ole ollut minulle ongelma. Alunperin ihastuin mieheni itsevarmaan luonteeseen.
Kuullostaa ihan hyvältä. Itse olen ollut jo kauan ihastunut tuon tyyppiseen henkilöön, mutta varmaan poikkeuksena, että ääni on aika miehekäs. Kyllä se persoonakin vaikuttaa.
Mun serkkuni on tismalleen samanlainen, paitsi sosiaalisesti lahjakas. Mukavia tyttöjä on riittänyt.
169 cm olisi ollut minulle ihan tarpeeksi pitkä. Olen 154 cm. Oma mieheni on tosin 171 cm - juuri hyvä pussauskorkeus :)
Kyky olla oma itsensä ratkaisee. Useasti kuvitellaan että jokainen pystyy siihen itsestäänselvästi, mutta näin ei ole, vaan vuotovaikutustilanteessa aitona itsenään läsnäolo ja suora rehellinen kommunikaatio ovat asioita joita harva oikeasti osaa tai niihin pystyy. Siinä täytyisi olla ihminen jolla on itsetuntoa ja itsetuntemusta, empatiakykyä sekä positiivinen käsitys itsestään, muista ja vuorovaikutustilanteista yleisesti. Murehtiminen muiden odotuksista ja heikko itsetunto tekevät ihmisen sosiaalisesti kömpelöksi. Epäonnistuneet vuorovaikutustilanteet ja kokemus itsestä ei-toivottuna seurana puolestaan heikentävät itsetuntoa entisestään. Tämä noidankehä tekee joistain ihmisistä epäkelpoja deittailuun, mutta pituudella ja hiustenvärillä tai muullakaan fyysisellä ominaisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä, vaikka toki viehättävän ulkomuodon omaavien ihmisten on helpompaa kerätä niitä positiivisia vuorovaikutuskokemuksia ja sitä kautta myös itsetunto vahvistuu.
Ihme serkkuvihaa vai kateuttako lienee.
Ap näyttää tosi pienisieluiselta ja lyhytälyiseltä näinkin läheltä katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
No, kaikki miehet eivät edes halua kumppania elämäänsä.
Ja miksi hänen pitäisi kenellekään kelvata, suuri osa tuon ikäisistä suomalaisista naisista ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina. Myös miehet.
Ap:n teksti on ilkeämielinen, mutta mistä tiedät ettei tuo mies edes halua kumppania elämäänsä?
t. mies joka on melko lähellä kuvausta, ja kyllä toivoisi löytävänsä kumppanin
Minkä takia kirjoitat negatiivissävyitteisesti vaaleista ja sööteistä miehistä? Oletko kenties kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vain siinä tapauksessa jos janoaa tradwifeä mitä useimmiten janotaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tradwifea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tradwifea?
Googleta
Olen itse kaunis nainen, 168 cm, tuollainen mies kelpaisi hyvin ulkoisesti, jos on siis mukava ja mulla on hyvä olla hänen kanssaan, on älykäs jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse kaunis nainen, 168 cm, tuollainen mies kelpaisi hyvin ulkoisesti, jos on siis mukava ja mulla on hyvä olla hänen kanssaan, on älykäs jne.
Mitä muuta miehen tulisi sitten olla?
Far-East calling. Siellä ihmiset on lyhyempiä ja pohjoinen vaaleus on valttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tradwifea?
Perinteinen kotivaimo.
Yleistyvä nykytrendi. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006407546.html
No, kaikki miehet eivät edes halua kumppania elämäänsä.
Ja miksi hänen pitäisi kenellekään kelvata, suuri osa tuon ikäisistä suomalaisista naisista ovat sinkkuja ja pysyvät sinkkuina. Myös miehet.