Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihonut masennuslääkkeen jälkeen järkyttävästi ja luonnottomasti, pelkään että vaikka lopettaisin lääkkeen en enää

Vierailija
26.05.2020 |

Saa normaalia kroppaa :( Olen 168cm pitkä ja ennen lääkkeen aloitusta painoin 65kg,nyt painan 90 kg ja kiloja on tullut ihme paikkoihin. Ensinäkin perse! Ja lantio. Oletteko nähneet Hengenvaarallisesti lihava-ohjelmassa ihmisiä joilla on leveä, omituisen muotoinen takapuoli? Minulla on nyt sellainen. Se ei edes näytä pyllyltä vaan joltain, no, epämuodostumalta! Lapaluiden alle on kasvanut ihme läskimöykyt ja leuka on sulautunut kokonaan kaulaan. Ainoa mikä, ironista kyllä on ennallaan ovat tissit. Minulla on yhä a-kuppi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä lääkäriin, on monenlaisia masennuslääkkeitä jotka ei lihota.

Vierailija
2/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke? Pyydä vaihtoa.

Vierailija
4/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääkitys sulla on? Onko joku ruokahalussa muuttunut, syötkö eri tavalla kuin ennen? Vai onko lihominen tapahtunut ilman muutoksia liikunnassa/ruokavaliossa? Tsemppiä sinulle!

Vierailija
5/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa antaa pelolle valtaa. Eiköhän se paino aina putoa jos on yritystä tarpeeks.

Toisaalta onko lääke hyvä jossei se aktivoi ja laittaa vaan istumaan sohvalle ja ahimaan?

Vierailija
6/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapin

Ap

Vierailija
7/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep, itsekin lihoin hetkessä. Lopetettuani lääkkeen, en kuitenkaan palannut ennalleen. Varsinkin vatsa kasvoi. Aiemmin olin ollut kohtalaisen pieni vatsainen, mutta mirtazapiinin käyttö teki minulle oikein kunnon läskimahan, eikä ole lähtenyt pois vaikka muualta kropastani jonkunverran sainkin. Mutta hyvä lääke oli unettomuuteen. Ainoa millä nukuin.

Vierailija
8/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joille mirtatsapiini sopii ja on oikeasti tarpeen, voivat olla iloisia. Muille aivan kaamea myrkky.

Vierailija
9/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa antaa pelolle valtaa. Eiköhän se paino aina putoa jos on yritystä tarpeeks.

Toisaalta onko lääke hyvä jossei se aktivoi ja laittaa vaan istumaan sohvalle ja ahimaan?

Kuulepas, kun mirtazapiini se on semmoinen lääke, että kiloja kertyy vaikka joisit pelkkää vettä ja söisit jääpaloja.

Vierailija
10/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytin mirtazapiinia unettomuuteen vain pari vkoa, toimi hyvin mutta tulin raskaaksi joten lopetin heti. No nyt on raskaus mennyt ja helvmoiset univajeet ja häiriöt päällä, sekä läskiä jo raskauden jäljiltä. Olen 168 ja painan nyt 68kg eli ihan yhtä karsealta ja varsinkin mahaläskipallo se näyttää näilläkin kiloilla. Joten 10kg pitäisi ainakin saada vielä tästäkin pois ja unirytmi kuntoon - mikä vaatisi tuon unilääkkeen käyttöä. Kiva yhtälö kun läski vaan kertyy sen kanssa eli valitsenko mahdollisuuden laihtua vai nukkua hyvin. Sylettää ihan sikana. Mutta se on pakko sanoa että kun saisin itseäni niskasta kiinni niin aloittaisin ketodieetin, sillä lähtee mutta hitto kun on niin masentunut ja univajeinen että kaikki sokeriherkkupaska houkuttaa pistää suusta alas.

Vierailija
11/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua Ap.. Älä kohtele itseäsi noin. Olet kelvollinen juuri sellaisena kuin olet.

Vierailija
12/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirta on pahin läskilääke mitä on. Koita voxraa. 

Vierailija
13/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne ketodieetit yms. Mene peilin eteen ja näe itsesi kauniina

Vierailija
14/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda ne ketodieetit yms. Mene peilin eteen ja näe itsesi kauniina

Ihan kuin läskipuku ei ahdistaisi pelkällä olemassaolollaan. Siihen vielä psykoosi päälle omasta ulkonäöstä niin todella hienoa.

Vierailija
15/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaannu. Ota neuvot vastaan

Vierailija
16/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat ap juuri sellaisena kuin olet

Vierailija
17/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas, kun mirtazapiini se on semmoinen lääke, että kiloja kertyy vaikka joisit pelkkää vettä ja söisit jääpaloja.

Tiedän kyllä, olen kyseistä lääkettä käyttänyt ja myös itselläni siitä jäi pysyviä kiloja. Mutta en missään vaiheessa yrittänyt tuolloin kunnolla niitä pudotella koska olin sen verran laiha ennen lääkityksen aloitusta.

Tarkotus ei ollut kuitenkaan olla epäkohtelias viestissäni. Ihan joka lääke ei kuitenkaan noin paljoa lihota joten suosittelen vaihtoa. Siitähän se on erinomainen lääke että unen saaminen on sen avulla erittäin helppoa.

Aurorix ja Voxra on niitä mielialalääkkeitä jotka useimmin pudottavat painoa. Mutta varsin yksilöllisiä nuo vaikutukset on aina.

Vierailija
18/18 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääpä lähettää mirtatzapiinia afrikkaan ja lopettaa nälänhädät.

helpompi kuljettaa kuin ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi