Onko ittuilu välittämistä vai mitä?
En viitsi käyttää oikeaa sanaa ettei viesti mene heti poistoon? Meidän työpaikalla tuo ittuilu kulttuuri kukoistaa, mutta onko se välittämistä vai mitä? Välillä tuntuu, että kohdistuu enimmäkseen muhun, en tiiä onko mua sit niin kiva vaan kiusata leikillään toki? Ja miesten taholta tää tapahtuu ja itse siis nainen.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miehet harvemmin vättuilee naiselle ja jos näin tekevät niin yleensä ovat ihastuneita.
Minkälaisia juttuja ne sitten puhuu?
Mun iästä auotaan päätä niin, että siihen lisätään +10 vuotta ja ei muka tiedetä minkä ikäinen olen. Sit jotain mun pukeutumisesta. Jos ulkonäössä tai muuten on tapahtunut jotain muutosta, uusi tuoksu, hiukset erilailla tai joku näppy naamassa. Ap
Olin kerran työpaikassa, jossa veetuilu oli välittämistä, koska jos sulle ei veetuiltu, se tarkoitti sitä, että "et ollut vielä inessä". Se veetuilu oli osin tyhmää, mutta kuitenkin sellaista rankka työ, rankat huvit.
Sitten taas toinen paikka, veetuilu oli tapa johtaa ja antaa palautetta työstä, meininki oli että kakka valuu alaspäin, en tykännyt. Siis vaikka välillä oli tosi mukavaa, niin tuo uhka oli aina läsnä.
Vierailija kirjoitti:
vittuile takas
Niin teenkin, mut mun on vaikee kenenkään ulkoäöstä ruveta aukomaan päätä, koska en tiiä mikä kellekkin on se arka paikka. Eli se on sit jostain tekemisistä pään aukomista. Ap
Mistä lähtien v* ttuilu on ollut välittämistä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien v* ttuilu on ollut välittämistä?
Mutta v*ttuillaanko ihmiselle kuka ei herätä mitään tunteita? Ap
Miehet harvemmin vättuilee naiselle ja jos näin tekevät niin yleensä ovat ihastuneita.
Minkälaisia juttuja ne sitten puhuu?