Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla tällästä ongelmaa?

Vierailija
26.05.2020 |

Mulla pitää olla aina joku tietty vaate päällä että tunnen itseni hyvännäköiseksi, sitten käytän tätä vaatetta koko ajan mutta sitten kun olisi pakko vaihtaa esim. sään takia tai muuten niin tunnen oloni hirveäksi erilaisissa vaatteissa etenkin erilaisessa takissa tms.
En tykkää ostaa uusia vaatteita koska tunnen yleensä itseni rumaksi niissäkin ja sitten en käytä niitä kuitenkaan.
Tää ongelma on ollu mulla jo vuosia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo sama.

Vierailija
2/5 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoin!

Lempi- ja luottovaate, sitten pidän ja pesen sitä/niitä hellävaroen, kun tiedän, ettei vastaavaa löydy enää mistään.

Vaatteiden laatu on tänä päivänä niin surkeaa, että suoraan sanoen vitu*ttaa, hinnallakaan ei saa laatua. 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samoin!

Lempi- ja luottovaate, sitten pidän ja pesen sitä/niitä hellävaroen, kun tiedän, ettei vastaavaa löydy enää mistään.

Vaatteiden laatu on tänä päivänä niin surkeaa, että suoraan sanoen vitu*ttaa, hinnallakaan ei saa laatua. 😕

Joo, oon nyt käyttänyt yhtä takkia 7 vuotta. Se on vaan jotenkin niin ihana. Istuu hyvin jne. Ärsyttää nyt kun on kesä enkä voi käyttää 😥

Ostin uuden kevät/kesätakin mutta ei se oo yhtä hyvä ja tulee ruma olo niin etten halua edes mennä ulos.

Ja nyt kun on vielä lämpimämpi niin en edes tiedä mitä pukisin.

Vierailija
4/5 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samoin!

Joo, oon nyt käyttänyt yhtä takkia 7 vuotta. Se on vaan jotenkin niin ihana. Istuu hyvin jne. Ärsyttää nyt kun on kesä enkä voi käyttää 😥

Ostin uuden kevät/kesätakin mutta ei se oo yhtä hyvä ja tulee ruma olo niin etten halua edes mennä ulos.

Ja nyt kun on vielä lämpimämpi niin en edes tiedä mitä pukisin.[/

Ymmärrän, sama takki itsellänikin jo monta talvea. 😂

Justiin löysin samantyyppisen neuletakin ja käytän sitä. Kevät/kesätakkia en ostanut vuosiin, juurikin siitä syystä, että on vaikeaa löytää hyvin istuvaa. Tuo neuletakki on joustavampi ja istuvampi. Osaisipa itse ommella ja tehdä vaatteensa.

Vierailija
5/5 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vieläkin suren, että heitin lukioaikaisen takkini pois 20 vuotta sitten. Olihan se jo rikki, mutta ehkä sen olisi kuitenkin vielä saanut korjattua. Samoin kaipaan yhtä neuletakkia nuoruudesta vieläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi