En ole nukkunut kahteen yöhön, olen ahminut kuin hullu ja kuvittelen harhoja
Nyt otin uneen lääkkeen ja toivon, että huomenna olisi hyvä päivä ja parempi alku edessä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Niin jäi sanomatta että olen ahminut KÄÄRETORTTUA
AP
Ei ole ap tämä ja kääretorttua en ole syönyt moniin vuosiin.
Ap
Kotona kamala sotku. Huomenna siivoan ja käyn suihkussa. Tänään ei jaksa enää. Silmät painuu kiinni..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kotona kamala sotku. Huomenna siivoan ja käyn suihkussa. Tänään ei jaksa enää. Silmät painuu kiinni..
Ap
On kämppä täynnä tyhjiä kääretortun pakkauksia.
Ap
Lopeta mun matkiminen.
Ei ollut kääretörtun papereita, mutta muita ruokapapereita ja murusia ja pulloja pitkin..
Ap
Miten pysyit hereillä tänään? Mä valvoin viime yön (tai ainakin 90% siitä) ja tää päivä on ollut vaikea. Ja todellakin aion ottaa minäkin lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Miten pysyit hereillä tänään? Mä valvoin viime yön (tai ainakin 90% siitä) ja tää päivä on ollut vaikea. Ja todellakin aion ottaa minäkin lääkettä.
Päätä särkee silmiä kirvelee ja tuntuu kuin ois krapula ja psykoosi. Pakkoliikkeitä ja vartalo ei pysy paikoillaan. Onneksi tämä lääke vähän auttaa. Kohta meen nukkuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No ihan helposti, söin kuusi kääretorttua niin olin sokerihumalassa ja nyt on sokerikrapula.
Ap
Mitä muuta sinne hallituksen iltakouluun kuuluu.
En nukkunut kun hetken. Näin unta kääretortuista ja heräsin syömään torttua.
12kpl torttua menny tänään. Vähän pierettää.
AP
Piereskelin tänään paskan hajuisia paukkuja koko päivän, oli kivaa töissä äänettömiä mut sitäkin haisevampia
Niin jäi sanomatta että olen ahminut KÄÄRETORTTUA
AP