Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100kg meni rikki. Tänään oli viimeinen päivä kun söin triggeröiviä ruokia

Vierailija
26.05.2020 |

En enää osta ahmimista triggeröiviä ruokia kotiin. En pysty kohtuuteen herkuissa tai missään korkeahiilaripitoisessa. En esim voi ostaa mitään herkullista leipää, pastaa, nuudeleita, perunoita. En kastikkeita, enkä varsinkaan mitään makeisia.
Oksetan itseäni, millaiseksi itseni olen päästänytkään kun joskus olin 40kg laihempi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä alku. Muista myös, että ne kilot lähtevät hitaammin kuin tulivat. Ettet repsahda heti alkuun. Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen sulle ap. Oisin ikionnellinen jos 100:n raja olisi rikkoutunut tänään. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen sulle ap. Oisin ikionnellinen jos 100:n raja olisi rikkoutunut tänään. Onnea!

Siis lihoin tän karanteenin aikana 5 kg entisestään, eli ei toi satasen rikkominen hyvältä tunnu. Toivotaan, että onnistun laihduttamisessa ja pääsen normaalipainoon.

Ap

Vierailija
4/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis lihoin tän karanteenin aikana 5 kg entisestään, eli ei toi satasen rikkominen hyvältä tunnu. Toivotaan, että onnistun laihduttamisessa ja pääsen normaalipainoon.

Ap

Kolminumeroinen ei ole vielä paha ja nelinumeroiseen on vielä matkaa.

Vierailija
5/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ap mutta haluaisin apuja. Mitä ehdottaisitte aterioille syötäväksi?

En ole vegaani joten liha käy!

Vierailija
6/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama etten pysy kohtuudessa herkuissa mut olen bulimikko, en ahminut ja oksentanut herkkuja päivittäin mutta joka viikko kyllä.. Oon normipainon alarajoilla joten ei kropassa näy. Luovuin sokerista kokonaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän