Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuako kimppaan vaikka ei kiinnosta

Vierailija
26.05.2020 |

Mies haluaa tuoda toisen miehen, eikä nappaa, mutta suostun toisen takia. Ollaan kokeiltu ennenkin eikä se kiinnosta minua. Olenko liian kiltti? Olen huomannut parikimpoissa että naiset on usein aika pitkällä naamalla, luulen että moni suostuu vaikka ei haluaisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tarvitse suostua seksiin toisen takia? Eihän se edes ole hyvää silloin, kun haluaisi vaan tehdä jotain muuta.

Vierailija
2/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten suhtautua, kun parisuhdeneuvojatkin kertovat lehdissä, että pitää yrittää jaksaa antaa vaikka ei niin huvittaisi, että se on parisuhteessa tärkeää. Miksei se sitten pätisi noihin kimppoihinkin? Missä se logiikka menee? Ei kai siihen kuole jos joskus kimppailee. Ei toisaalta voisi vähempää kiinnostaa.  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokeillut kimppoja useilla eri kokoonpanoilla ja pakko sanoa, että yksi kerta mukana oli nainen, joka ei selvästi ollut tilanteessa kovin messissä. Mun mielestä se on todella ikävää kun lähdetään hommaan ja sit selkeästi ei kuitenkaan haluttaisi. Vie fiilikset kaikilta. Eli älä tee jos et halua tehdä. Teet hommasta vain ankeaa kaikille.

N33

Vierailija
4/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita 2m1n-kimppoja tehdä sen vuoksi että naisella olisi kivaa? Mikä idea muuten?

Vierailija
5/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko sitä pitkää naamaa vetää poskeen=?

Vierailija
6/6 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Minä olen mies, joka voisi kanssa ehdottaa tuota. Tai oikeastaan olen ehdottanutkin.

Jos toista ei kiinnosta, niin sitten se ei kiinnosta. Kompromissina lelut 😉