Sopimaton pukeutuminen kouluun
Tänään kyllä pisti yhden meijän luokkalaisen tytön pukeutuminen silmään koulussa. Hänellä oli vähän kuin toppi (en ole varma oliko juuri toppi kun en tunne vaatteita nimiltä hyvin) yläosassa ja jaloissa TODELLA lyhyet "shortsit". Hyvä ettei pakarat näkyneet. Voin kuulostaa "naisia kontrolloivalta vanhanaikaiselta sovinistilta" mutta omasta mielestä tuollainen pukeutuminen ei ole millään tavalla soveliasta koulussa. Älkää käsittäkö väärin siis omalla ajallaan voi pukeutua kuten itse haluaa mutta koulussa pitäisi kyllä muitakin vähän ottaa huomioon. Itseä vain jäi niin paljastava asu jotenkin häiritsemään.
Kommentit (23)
Mielestäni tuo, että olkapäät ja vatsa pitäisi peittää, ei ole tarpeen, sillä eiväthän me mitenkään seksuaalisia kehonosia ole. Pakaroiden peittämisessä olen kuitenkin samaa mieltä, mutta menee liian pitkälle jos olkapäätkin pitäisi peittää. Kaikilla on nimittäin oikeus pukeutua haluamallaan tavalla, järkevää rajaa yllä pitäen.
Hallooo! Ap nimeen omaan kirjoitti että hyvä ettei pakarat näkyneet! Siis EIVÄT näkyneet. Joten mitä te touhutatte??? Menee naurettavuudessaan samalle tasolle kuin mun ollessa 16 VIISIKYMMENTÄ VUOTTA sitten kun jotkut moraalinvalvojat valittivat minihameista. Lopettakaa jo!
Up