Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kardashianeiden lumovoima

Vierailija
26.05.2020 |

Selittäisikö joku heitä ihailevat henkilö minulle, mikä tässä Kardashianeiden perheessä ihmisiä viehättää? Itse en parhaalla tahdollakaan näe syytä heidän suosiollineen ja seuraajien määrään. Olenko väärässä, kun minulla on sellainen käsitys, ettei kukaan heistä ole ansioitunut muuten kuin ulkonäköasioissa? Sitäkään puolta heissä ja tässä ilmiössä en ymmärrä yhtään. Itse pidän esimerkiksi Kim Kardashianin tyyliä lähinnä kammottavana. Itse en ole nähnyt hänestä yhtään kuvaa, jossa hän olisi tyylikäs tai kauniin näköinen. Yllään hänellä on aina jotain järkyttäviä, aivan liian kireitä virityksiä, huonoja materiaaleja ja umpirumia rytkyjä. Ylipäätään vaatetta on aina liian vähän yllä, jotta olisi tyylikäs ulkoasu. Jokin asu voisi olla tyylikäs, jos olisi vaikkapa kokoa isompi. Jos asussa samaan aikaan on iso kaula-aukko, vatsa paljaana ja vesirajahelma, tulos väistämättä järkyttävä. Lisäksi on nuo kauneusleikkaukset ja muut lisäkkeet.. Mietin todella, miksi ihminen haluaa näyttää tuollaisella, kun rahaa ja mahdollisuuksia olisi oikeasti upeaan tyyliin laadukkaine materiaaleineen. Jokainen tietysti pukeutuu miten haluaa ja ottaa sankarikseen kenet haluaa, mutta haluaisin jotenkin vain ymmärtää tätä ilmiötä.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin voin sanoa rehellisesti, että tykkään heistä ja olen keski-ikäinen tavallinen nainen. Pohjimmiltaan ovat aitoja, hauskoja, perhekeskeisiä ja rakastavia - ja niin viihdyttäviä! Mun suosikki on myös Kendall, ihanan maanläheinen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä