Tytölle nimeksi Anivia, Elise, Lulu, Lissandra vai Kayle?
Kommentit (60)
Anivia olisi kaunis nimi ja sopii hyvin suomalaiselle tytölle ja suomalaisten suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Anivia olisi tosi hyvä nimi. Erikoinenkin, ei olisi samalla luokalla montaa samannimistä, ei ehkä yhtään.
Jos itse saisin valita, laittaisin nimeksi tuon Anivia, todella kaunis nimi ja antaa jotenkin positiivisen läikähdyksen.
Upea nimi tytölle.
Kiitos kommentista, Aniviaan tai Lissandraan olinkin kallistunut ja taidan ehkä valita Anivian.
Ap
Lapsiparka. Pissaliisa Yrsa Räystäslättänä Tuuporkki ja sukunimi Möttönen.
Kaikki nimet League of Legends nettipelistä? Lapsen isä on varmaan suurikin tulevaisuuden toivo...
Elise on nätti nimi. Muut kuin suoraan Catfish-ohjelmasta (t u mm a ihoiset pulskat amerikkalaisnaiset antavat lapsilleen tuontyyppisiä mukahienoja etunimiä).
According to a user from Georgia, U.S., the name Anivia is of English origin and means "Gods most beautiful creation, heavenly , purity.".
Pohjanmaalla toimi aikoinaan paikallinen puhelinoperaattori: Anvia. Sitä suosittelisin itse.
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla toimi aikoinaan paikallinen puhelinoperaattori: Anvia. Sitä suosittelisin itse.
Just tuli sama mieleen😀
Terv. Seinäjoelta
Onko teillä jotenkin monikulttuurinen perhe vai miksei normaalit suomalaiset nimet kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Lausutaan "kaile"?
Minä ajattelin Kaylen englanninkielisenä nimenä ja lausuisin sen lähinnä "Keil".
Olisi kyllä syntyperäisen suomalaisen nimeksi harvinaisen vaikea joko lausua, jos tietää miten kirjoitetaan, tai vaihtoehtoisesti kirjoittaa, kun on kuullut sen lausuttuna (lausuu sen sitten ihan miten tahansa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lausutaan "kaile"?
Minä ajattelin Kaylen englanninkielisenä nimenä ja lausuisin sen lähinnä "Keil".
Olisi kyllä syntyperäisen suomalaisen nimeksi harvinaisen vaikea joko lausua, jos tietää miten kirjoitetaan, tai vaihtoehtoisesti kirjoittaa, kun on kuullut sen lausuttuna (lausuu sen sitten ihan miten tahansa).
Eikös tuo lausuttaisi keili, jos ois pelkkä keil niin kuulostaisi ihan kaalilta.
Elise on kaunis, ja ainut normaali nimi noista.