Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noh arvoisat av mammat, millainen parisuhdehistoria teillä sitten on?

Vierailija
26.05.2020 |

Kun sitä nyt tolleen pitää kumppaneilta salata.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut. Seksiä on ollut 3 eri miehen kanssa. Näin jälkikäteen ajatellen ne 2 ensimmäistä olivat ällöjä tapauksia, mitä lie mielessäni silloin 18-19-vuotiaana pyörinyt. Lasken sen jonkin mielenhäiriön piikkiin :D. Tämä kolmas kumppani nyt on onneksi parempi.

Olisin kyllä halunnut seurustella, mutta sellaista ihmistä ei vain ole osunut kohdalle, ja olen valitettavasti muutenkin yksinäinen mikä vaikeuttaa uusiin miehiinkin tutustumista. Netti olisi yksi keino, mutta siitä ei ole kokemusta ja jännittäisin mennä tapaamaan uutta ihmistä. Tiedä sitten jos kokeilisi jonkin aikaa kirjoitella ja tapaisi sitten. Olen huono Small talkissa.

En tapaa ihmisiä muuten kuin työssä (sekä työkavereita että asiakkaita, olen kaupassa töissä), yksi ystävä joka sekään ei nykyään pidä yhteyttä kun sillä on nykyään avomies, eikä hän aiemminkaan ollut niin aktiivinen yhteydenpitäjä kuin minä. Näen ihmisiä työpaikan lisäksi kävelyreiteillä, kirjastossa ja tietysti kaupoissa yms. tavallisissa paikoissa. Julkisillakaan en näin kesällä kulje. Haluaisin kyllä kavereita ja käydä paikoissa, eli en ole omasta tahdostani yksinäinen. Tämä yksinäisyys on raastavaa. 

N35

Vierailija
22/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, arvoisa kysyjä, mitä se sulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme irtosuhdetta ennen miestäni, jonka kanssa olen elänyt jo 33 vuotta uskollisessa liitossa. Kumpikaan emme ole udelleet toisiltamme elämästä ennen yhteistä suhdetta, mutta toki tiedämme, että seksiä on ollut ennen meitä. So what.

Vierailija
24/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään salattavaa. Vauhdikas nuoruus oli eikä tarvi nyt harmitella että menojalka vipattaisi 😅

Reilu 20 seksikumppania ilävuosina 16-22, pari yhden yön juttuakin mahtuu mukaan. Sitten kun tapasin nykyisen mieheni niin ei ole tarvinut muita katsella tämän 25 vuoden aikana. Miehelle ei ole ikinä ollut ongelma että elämää on ollut ennen häntä.

Vierailija
25/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miestäni 6v. vanhempi ja ennen häntä pannut 35 miehen kanssa sekä seurustellut 6 miehen kanssa vakavasti. Mieheni tietää, kerroin hänelle suhteemme alussa ja se oli hänelle vaikea pala nieltäväksi, mutta lopulta hän hyväksyi menneisyyteni. Olemme onnellisia yhdessä, asuttu yhdessä kohta 3,5 vuotta, ollaan kihloissa ja syksyllä mennään naimisiin. Kannatti olla rohkea, sillä ainakaan minun ei tarvitse valehdella ja tiedän, että minut hyväksytään todella sellaisena kuin olen. Arvostan myös miestäni suunnattomasti, sillä monen miehen ego ei kokemukseni mukaan kestä sitä, että nainen on seksuaalisesti noin "kokenut."

Vierailija
26/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella varmuudella kaikki exät ovat narsisteja.

Vierailija
27/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 poikaystävää ennen häntä. Kummankaan kanssa ei seksiä, koska olimme nuoria ja en kokenut olevani valmis. Nykyisen kanssa naimisissa.

Vierailija
28/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies ensimmäinen varsinainen parisuhde, sitä ennen kaksi pitempää tapailusuhdetta, jotka eivät kuitenkaan edenneet parisuhteeksi. Muutamia treffailuja, ei yhden illan juttuja.

Vierailija
29/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, enpä kyllä ole entisiä kumppaneita salannut vaan kertonut niistä avoimesti, myös siitä minkä takia ne muutama entinen parisuhde on päättynyt.

Vierailija
30/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapailusuhde, sen jälkeen sitten löysin nykyisen miehen. Yhdessä oltu jo 17v.

Vierailija
31/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut koskaan puheeksi. Miehellä on ollut yksi lyhykäinen suhde ennen minua. Itse kertoi, en kysynyt.

Vierailija
32/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon. Enkä salaa sitä mitenkään. N36, neitsyt.

Vierailija
33/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa seksikokeiluja jonkin verran, alle kymmenen kuitenkin. Puolison tapasin yliopistossa, edelleen ollaan yhdessä. En ole salaillut mitään, tiedetään pääpiirteittäin toistemme menneisyydet.

N41

Vierailija
34/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä on siveellistä porukkaa palstalla 😅

Vierailija
35/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alustapa aihe omalla menneisyydelläsi, rakas ap, jos haluat siitä keskustella. Niin käyttäytyvät ne, joilla on käytöstavat kunnossa.

Aika paljon nuoria ja kauniita tyttösiä. Suomalaisiin naisiin en ole koskenut viimeiset 15v.

Terkkuja,

Ap

Olet siis liannut heidät käyttökelvottomiksi.

Hienoa, että kunnioitat suomalaisia naisia, etkä likaa heitä.

Vierailija
36/36 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin kanssa on kummankin historia kerrottu, mutta mikset ap nyt itse listaa tänne valloituksiasi?

Koska sulla ei ole niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän