Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eronneet tekevät hääkuvasta teetetyillä tauluilla?

Vierailija
26.05.2020 |

Monella on nykyään sellainen julmetunkokoinen taulu kodin paraatipaijalla. Mihin ne päätyvät eron jälkeen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo perusuhteen alttaritaulut ovat olleet mielestäni aina vähän outo sisustuselementti.

Minusta ne sopivat oikein hyvin talopakettiin pientalopellolle.

Siihen tilusten ilmakuvan viereen.

Vierailija
22/29 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne muistot mihinkään katoa, vaikka liitto päättyisi. Miksei kuvaa pitäisi edelleen esillä? Oletuksella, että ero ei ole ollut niin riitainen, ettei enää kestäisi toisen pärstää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ne nyt yleensä säästetään,ainakin ennen.Mulla on eronneita tuttuja ja itsekin olen aikanaan eronnut.

Kuvat jaettiin miehen kanssa ja nyt kunhän on kuollut,ovat tyttärellä ja mullakin.

En minäniitä kuvia vihaa.On pienempiä lapsenlapsia,jotka eivät ole ehtineet vaaria tuntemaan,vanhemmat ennättivät toki,mutta pienemmille etenkin on tärkeä nähdä kuvia vaarista kerronnen ohella.

Miksi kaikki on nykyään niin täynnä vihaa.

Vierailija
24/29 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo perusuhteen alttaritaulut ovat olleet mielestäni aina vähän outo sisustuselementti.

Minusta ne sopivat oikein hyvin talopakettiin pientalopellolle.

Siihen tilusten ilmakuvan viereen.

Lokki-valaisimen loisteessa...

Vierailija
25/29 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kai ne nyt yleensä säästetään,ainakin ennen.Mulla on eronneita tuttuja ja itsekin olen aikanaan eronnut.

Kuvat jaettiin miehen kanssa ja nyt kunhän on kuollut,ovat tyttärellä ja mullakin.

En minäniitä kuvia vihaa.On pienempiä lapsenlapsia,jotka eivät ole ehtineet vaaria tuntemaan,vanhemmat ennättivät toki,mutta pienemmille etenkin on tärkeä nähdä kuvia vaarista kerronnen ohella.

Miksi kaikki on nykyään niin täynnä vihaa.

Ei paperikuvia varmaan hävitetäkään mutta ne 2000-luvun jättitaulut on vaikeampi säilyttää.

Vierailija
26/29 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isä olivat aviossa 25 vuotta, isä kuoli oman käden kautta. Hääkuva tuli 15 vuotta myöhemmin vastaan kun etsin äitini luota ullakolta jotain, on säilyttänyt vaikka onkin suhteessa hänelle oikein sopivan kumppanin kanssa.

Varmaan itsekin hautaisin jonnekin muistojen joukkoon pois näkyvistä, ellei tyyppi olis ollut täys prse.

Vierailija
27/29 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kuvaa tai pikemmin se taustapahvia toisen kuvan kovikkeena.

Edesmennyt äitini pitini lastensa hääkuvia ym. perhekuvia näkösällä olohuoneen vitriinissä. Olihan se hieman kornia nähdä itsensä siinä hymyilevän exän vierellä, kun kävin omien lasten ja uuden kumppanin kanssa mummolassa. En viitsinyt kumminkaan sanoa mitään, olin kuin en olisi huomannutkaan.

Vierailija
28/29 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleeni laittaa omaa kuvaa tauluja kotini seinälle. En jaksaisi katsoa.

Vierailija
29/29 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että hääkuva on vaikka parin makuuhuoneessa mutta miksi jotkut pitää jättikuvaa olohuoneessa tai ruokapöydän yläpuolella?