Muita joilla nirso / ruokavammainen puoliso?
En tarkoita vegaaneja tai muita, jotka eivät joko allergioiden tai uskonnollisten vakaumusten perusteella syö jotain vaan ihmisiä, jotka eivät vain tykkää jostain ja siksi eivät edes suostu koittamaan jotain uutta.
Puolisoni ei syö:
- juustoa
- valkosipulia
- sipulia
- kermakastikkeita
- juustokastikkeita
- maksaa
- maitoa
on todella rankkaa yrittää edes tehdä mitään ruokaa kahdelle, koska toinen syö oikeastaan vain kahta ruokalajia
1. makaroonia tomaattikastikkeella / ketsupilla
2. perunoita ja lihapullia
3. harvoin kalapuikkoja perunamuussilla
Kastike saa olla vain tomaattikastiketta, mutta siinä ei saa olla sipulia / valkosipulia eikä missään nimessä kermaa.
Kommentit (9)
Kyllähän tuo vaikuttaa ihan pikkulapsen touhulta, ei miltään aikuiselta. Onko mt ja pelaako paljon?
Kun tapasin mieheni 30v:nä hän oli niin hieno ettei syönyt kotiruokaa ollenkaan, eineksillä ja voileivillä kasvatettu. Possu oli yök, tonnikala oli yök, keitot oli yök, padat oli yök, hapankaali oli yök jne. Äyriäiset kyllä kelpasi
Kummasti tuosta kuoriutui todellinen gurmandi vuosien mittaan, ei ole syönyt 24 vuoteen muuta einestä kuin pakastepizzaa pari kertaa vuodessa:) Kaikki tehdään itse, slow food on ihan parasta. Ruokaohjelmia katsotaan päivittäin ja uusia reseptejä testataan joka viikko.
Ei tuosta kannata ongelmaa tehdä, tehköön omat sapuskansa jos ei suostu sinun kanssasi kokeilemaan mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi miehen eroottisista piirteistä on se että hän ei ole nirso, vaan syö kaikkea. Jotain voi olla mitä ei mielellään syö, tai mistä ei niin pidä, mutta että sekin menee.
Joo, ei kyllä ole kovin miehekästä olla hirveän nirso ja valikoiva ruoan suhteen. En nyt tarkoita, että pitäisi jotain sontaa syödä, mutta yleensähän nirsoilu koskeekin "kunnon ruokaa" ja vain ruskea einesmössö kelpaa.
Sama homma kyllä muissakin asioissa. Jos mies tuijottaa peiliä enemmän kuin nainen tai kauhistuu, kun näkee millin sängen naisen kainaloissa, niin eihän se ole mikään miehekkyyden merkki.
Mulla on mies joka on rasittavan nirso. Pahimpia inhokkeja on sipuli ja suolakurkku. En suostu missään tilaamaan ruokaa hänen puolestaan. Söisi mieluiten vaan makkaraa ja ranskalaisia tai jauhelihamakaronimässöä.
Itse teen usein omia ruokia jota lapsikin syö. Tykkään mm. Jauhelihakastikkeesta, nakkikastikkeesta ja perunamuusista, mies ei.
Nyt mulla todettiin raskausdiabetes ja kiitän luojaa että minä olen se nainen ja siten raskaana, puolisoni ei mitenkään selviäisi näistä rajoitteista mitä ruokavalioni nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mies joka on rasittavan nirso. Pahimpia inhokkeja on sipuli ja suolakurkku. En suostu missään tilaamaan ruokaa hänen puolestaan. Söisi mieluiten vaan makkaraa ja ranskalaisia tai jauhelihamakaronimässöä.
Itse teen usein omia ruokia jota lapsikin syö. Tykkään mm. Jauhelihakastikkeesta, nakkikastikkeesta ja perunamuusista, mies ei.
Nyt mulla todettiin raskausdiabetes ja kiitän luojaa että minä olen se nainen ja siten raskaana, puolisoni ei mitenkään selviäisi näistä rajoitteista mitä ruokavalioni nyt on.
Ja tähän lisäisin vielä että keitot ja kermaan tehdyt kastikkeet on ehdoton ei. Ja samaa ruokaahan on ihan mahdoton syödä kahtena päivänä peräkkäin. Kun kohta toinen lapsemme syntyy, saa mies kyllä kehittäå omat ruuat...
Ei tuollainen ole mies. Vaan joku androgyyni-aspergeri.
Yksi miehen eroottisista piirteistä on se että hän ei ole nirso, vaan syö kaikkea. Jotain voi olla mitä ei mielellään syö, tai mistä ei niin pidä, mutta että sekin menee.