Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 25 vuotias mies liian nuori

Vierailija
25.05.2020 |

35 vuotiaalle naiselle?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iällä ole merkitystä, jos muuten homma toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 34v kun löysin 24v miehen. Muutettiin saman tien yhteen ja ollaan oltu jo vuosia naimisissa.

Vierailija
4/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin on, joillekin ei. 

Vierailija
5/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon ihmisestä. Siskoni pojat ovat n. 25-vuotiaita, eli toinen 26 ja toinen 24. He ovat täysiä lapsia, kypsymättömiä, pumpulissa pidettyjä, tarvitsevat paljon apua ja tukea vanhemmiltaan vielä. Yllättäen kumpikin seurustelee itseään reilusti nuoremman tytön kanssa. Toisaalta sitten tunnen pari muuta n. 25-vuotiasta, jotka näyttävät huomattavasti vanhemmilta kuin nuo siskoni pojat, käyttäytyvät huomattavasti kypsemmin, ovat nähneet niin sanotusti enemmän maailmaa ja ovat jo ihan täysiä miehiä. Eli ihmisten väliset erot ovat hyvin suuria. 

Vierailija
6/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu todella paljon ihmisestä. Siskoni pojat ovat n. 25-vuotiaita, eli toinen 26 ja toinen 24. He ovat täysiä lapsia, kypsymättömiä, pumpulissa pidettyjä, tarvitsevat paljon apua ja tukea vanhemmiltaan vielä. Yllättäen kumpikin seurustelee itseään reilusti nuoremman tytön kanssa. Toisaalta sitten tunnen pari muuta n. 25-vuotiasta, jotka näyttävät huomattavasti vanhemmilta kuin nuo siskoni pojat, käyttäytyvät huomattavasti kypsemmin, ovat nähneet niin sanotusti enemmän maailmaa ja ovat jo ihan täysiä miehiä. Eli ihmisten väliset erot ovat hyvin suuria. 

Ovatko siis kokemattomat/pumpulissa kasvatetut nuoremman näköisiä kuin muut?

Vierailija
7/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tarpeeksi vanha minulle. T. N25, joka on kokeilut

Vierailija
8/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa tässä tilanteessa kyllä. Siskoni pojat ovat semmoisia hyvin pidettyjä, lapsenkasvoisia ja pyöreäposkisia, äidin ruokkimia helppoa elämää eläneitä pojanpalleroita, ja nämä pari muuta, joita heihin vertaan ovat selkeästi kyllä vanhemman näköisiäkin. Jotenkin ovat vain miehistyneet aiemmin kaikin puolin, olleet pitkään omillaan. Jotenkin se vain näkyy.

Vierailija
9/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin asianomaisista. Minulla oli ehkä paras seksisuhde juuri tuon ikäisenä tuon ikäiseen mieheen. Seksi ym. upeaa, mutta joissain asioissa hän oli aika lapsellinen. En esim. olisi jaksanut kiinteämpää suhdetta hänen heikon työmoraalinsa vuoksi.

Ellei hoida duuniaan kunnolla, miten voisi olla luotettava parisuhteessakaan. Työ kuitenkin on se tapa, millä terve ihminen elämänsä rahoittaa.

Vierailija
10/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole saman ikäisiä henkisesti tai muulta kehitykselyä. Joten ikäero ei ole asia josta oikeasti voisi rakentaa mielipidettä (vaikka ensimmäisenä tulee mieleen että liikaa on kun ole katsonut muita nuoria aikuisia).

Mutta esimerkkinä tuon ikäisenä olin jo vakituisessa töissä ollut 10v. Työelämän aloituksesta oli jo 17v. Omat kollegat olivat kaikki yli 40v. Ja omillaan asunut jo 7v.. Väitän kovasti että minulle 35v olisi ollut ihan passeli jos vain ulkonäkö olisi riittänyt miellyttämään minua..😁 Niin ja omalla kohdalla juoksuja ei enää harrastettu tuossa iässä enää kun oli jo toinen 7v parisuhde menossa.

Vierailija
11/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole saman ikäisiä henkisesti tai muulta kehitykselyä. Joten ikäero ei ole asia josta oikeasti voisi rakentaa mielipidettä (vaikka ensimmäisenä tulee mieleen että liikaa on kun ole katsonut muita nuoria aikuisia).

Mutta esimerkkinä tuon ikäisenä olin jo vakituisessa töissä ollut 10v. Työelämän aloituksesta oli jo 17v. Omat kollegat olivat kaikki yli 40v. Ja omillaan asunut jo 7v.. Väitän kovasti että minulle 35v olisi ollut ihan passeli jos vain ulkonäkö olisi riittänyt miellyttämään minua..😁 Niin ja omalla kohdalla juoksuja ei enää harrastettu tuossa iässä enää kun oli jo toinen 7v parisuhde menossa.

Vakituisessa työssä 15-vuotiaasta?

Vierailija
12/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yhtään isäkomplekseja niin on. Jos ei niin ei.

Vierailija
13/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen nuorimies on ihan lapsi vielä. Monet noista ovat vielä opiskelemassa siinä iässä. Häpeäisit nyt vähän ap että edes kehtaat harkita.

Ja mitä jos tuut paksuksi? Millä ihmeen rahoilla sä luulet että tuollainen voisi elättää perheen? Opintotuilla vai jollakin parin tonnin amispalkalla? Ja tuo on iso jos se edes aikoo yrittää. Bilettäminen ja matkustaminen kiinnostaa tuon ikäisiä enemmän kun perheen leikkiminen jonkun vanhan tantan kanssa.

Luuletko sitten että elämä sitten lähemmäs 40v yksinhuoltajana olisi herkkua? Vaikeata sellainen on. Luuletko että kukaan kunnollinen komea mies haluaa tuollaista naista kun on nuorta, kaunista ja lapsetontakin tarjolla? Korkeintaan saat jonkun 70v papan vanhainkodista tai joudut tyytymään väkivaltaisten juoppojen ym elämämkouluisten vakipilluksi.

Vierailija
14/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olen aina aikaisemmin seurustellut itseäni vanhempien miesten kanssa, viimeisin vakava parisuhteeni oli 9 vuotta vanhemman miehen kanssa ja ajattelin aiemmin etten koskaan voisi seurustella nuoremman kanssa. Vaan kuinkas kävikään.. 

Nyt olen tapaillut 6 kk itseäni 6 vuotta nuorempaa miestä, mies on 26 v, itse olen 32 v. 

Pakko sanoa, että alkuun suhtauduin tähän aika kevyesti ja nautin vaan kuumasta seksistä. Nyt kun olemme tutustuneet kunnolla, olen huomannut että meillä on muutakin kuin vain seksuaalista kemiaa ja hän on hyvin kypsä. Lisäksi noihin aiempiin kommentteihin sanottava että me molemmat olemme hyvätuloisissa ja arvostetuissa ammateissa. 

Ainoat asiat mitkä itseäni ovat mietityttäneet ovat tulevaisuus (haluaako mies lapsia, perheen) sekä "mitä muut ajattelee". Tulevaisuuden suhteen tilanne on hyvä, mies ei halua lapsia ja minä taas en biologisia lapsia voi kovin helposti saada (epätodennäköistä saada koskaan) joten ei tarvitse siitä stressata tässä suhteessa. Lisäksi sitten ton toisen ongelman ratkaisin niin etten vaan ajattele mitä muut ajattelee. Meillä on kivaa yhdessä ja se on pääasia. 

Vierailija
15/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäinen nuorimies on ihan lapsi vielä. Monet noista ovat vielä opiskelemassa siinä iässä. Häpeäisit nyt vähän ap että edes kehtaat harkita.

Ja mitä jos tuut paksuksi? Millä ihmeen rahoilla sä luulet että tuollainen voisi elättää perheen? Opintotuilla vai jollakin parin tonnin amispalkalla? Ja tuo on iso jos se edes aikoo yrittää. Bilettäminen ja matkustaminen kiinnostaa tuon ikäisiä enemmän kun perheen leikkiminen jonkun vanhan tantan kanssa.

Luuletko sitten että elämä sitten lähemmäs 40v yksinhuoltajana olisi herkkua? Vaikeata sellainen on. Luuletko että kukaan kunnollinen komea mies haluaa tuollaista naista kun on nuorta, kaunista ja lapsetontakin tarjolla? Korkeintaan saat jonkun 70v papan vanhainkodista tai joudut tyytymään väkivaltaisten juoppojen ym elämämkouluisten vakipilluksi.

Mitä ihmettä sinä selität?

Mun mies oli 24v kun tavattiin. Kova tekemään töitä, ei rahahuolia.

Oletko jotenkin kateellinen kun minäkin olin 34v yh äiti ja silti kelpasin nuorelle miehelle joka olisi saanut nuoremmankin.

Vierailija
16/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki-Elli kirjoitti:

Itsehän olen aina aikaisemmin seurustellut itseäni vanhempien miesten kanssa, viimeisin vakava parisuhteeni oli 9 vuotta vanhemman miehen kanssa ja ajattelin aiemmin etten koskaan voisi seurustella nuoremman kanssa. Vaan kuinkas kävikään.. 

Nyt olen tapaillut 6 kk itseäni 6 vuotta nuorempaa miestä, mies on 26 v, itse olen 32 v. 

Pakko sanoa, että alkuun suhtauduin tähän aika kevyesti ja nautin vaan kuumasta seksistä. Nyt kun olemme tutustuneet kunnolla, olen huomannut että meillä on muutakin kuin vain seksuaalista kemiaa ja hän on hyvin kypsä. Lisäksi noihin aiempiin kommentteihin sanottava että me molemmat olemme hyvätuloisissa ja arvostetuissa ammateissa. 

Ainoat asiat mitkä itseäni ovat mietityttäneet ovat tulevaisuus (haluaako mies lapsia, perheen) sekä "mitä muut ajattelee". Tulevaisuuden suhteen tilanne on hyvä, mies ei halua lapsia ja minä taas en biologisia lapsia voi kovin helposti saada (epätodennäköistä saada koskaan) joten ei tarvitse siitä stressata tässä suhteessa. Lisäksi sitten ton toisen ongelman ratkaisin niin etten vaan ajattele mitä muut ajattelee. Meillä on kivaa yhdessä ja se on pääasia. 

Tää nyt on niin jonkun ikiksen kirjoittama provo.

Vierailija
17/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 34v kun löysin 24v miehen. Muutettiin saman tien yhteen ja ollaan oltu jo vuosia naimisissa.

Miksi alapeukut?

Vierailija
18/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä selität?

Mun mies oli 24v kun tavattiin. Kova tekemään töitä, ei rahahuolia.

Oletko jotenkin kateellinen kun minäkin olin 34v yh äiti ja silti kelpasin nuorelle miehelle joka olisi saanut nuoremmankin.

Vaikeeta olla kateellinen ikälopulle yhoolle kun kelpaan patikymppisille muijille.(ja mistä nyt edes olisin tiennyt että ole 34v yhoo...)

Vierailija
19/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikä kerro aikuisen ihmisen kypsyydestä, vastuuntuntoisuudesta tai kyvystä sitoutua juuri mitään. Joskus ajattelin etten voisi koskaan alkaa seurustella nuoremman miehen kanssa, mutta sitten ihastuin nuorempaan mieheen, hän minuun ja jäi sekin ajatus.

Vierailija
20/37 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs te puumanaiset sitten 5v kuluttua kun käyttöiänne on lopuillaan ja se 30-35v mies alkaa miettimään lapsen hankintaa mutta teiltä meni se juna jo? Samalla se huomaa että ympärillä pörrää 20-25v nuoria ja kauniita naikkosia jotka haikailevat vähän kypsemmän miehen perään? Hakevat sellaista jolla miestä joka on valmis sitoutumaan, sillä on säästöjä, asunto, hyvä työpaikka.

Tuskinpa päättyy hyvin koko juttu. Nähty on monesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän