Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukkaraivo

Vierailija
24.05.2020 |

Meneekö kenelläkään koskaan hiuksia laittaessa hermot niin, että tekisi mieli repiä kaikki päästä, ja vain siksi että jokin kanpaus ei vaan meinaa onnistua??

Mulla tulee useinkin välillä tällästä, ja uhoan miehelle ottavani hiustenpidennykset, että ei tarvisi enää taistella.
Mies aina kehuu miten ihanat mun hiukset on ilman laittamista, mutta minä en näe asiaa niin.

Miten ihmeessä pääsen tuosta tukkaraivosta, koska sitä ei jaksa kukaan kuunnella??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitten kellään?

Vierailija
2/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei  me ketään laiteta mitään kanpauksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. TODELLAKI. nimimerkki luonnonkiharat. on saatanasta.

Vierailija
4/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin jäykät, paksut ja vaikeasti muotoiltavat hiukset, että tekis mieli kostaa hiuksille ja saksia ne vtttun päästä.

Vierailija
5/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laittaessa, vaan siinä vaiheessa, kun tunnin kihartamisen, ähellyksen ja lakkapullollisen jälkeen menee viisi minuuttia ja lasinsileä, ohut hius päättää unohtaa että sille on tehty mitään ja asettuu luonnontilaansa, pitkin päätä.

Valehtelin: Ei raivostuta. Itkettää. Mutta johtopäätös on sama: helvettiin tää tukka ja peruukkeja kehiin.

Vierailija
6/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paksut luonnonkiharat hiukset jotka helposti takkuuntuu ja olenkin jo muutamaan kertaan pätkinyt niistä metrin verran pois kun hermot menny

Vierailija
7/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli paksut, pyllyyn asti ulottuvat hiukset, jotka katkoin pois sen jälkeen, kun pusersin suihkussa niitä pestessä itkua. Siitä sitten kaikki harmistui, että miten leikkasin hienot hiukset pois! Oisin voinut pitää ne hiukset, jos joku muus olisi ne pessyt, laittanut hoitoaineen ja kampaukset.

Vierailija
8/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin, kun kampaaja on sössinyt leikkauksen. Miten pitkän tukan leikkaaminen siististi voikin olla niin vaikeaa, että vain 1/10 hiustenleikkauskerrasta onnistuu.

Vierailija
9/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tukkaraivo iskee joka kerta kun edes yritän tehdä sille jotain. Viimeksi yritin tehdä sukkanutturan. Kaikki näppärät ohjeet juutuubissa todistivat miten helppoa se on. Tukka ponnarille ja sukanvartta rullaamaan, pari pinniä ja voilà, tyylikäs nuttura on valmis. Ei p*rrkele! Eihän siitä mitään tullut. Hirveä sottainen takkuläjä. En jaksa enää  edes yrittää.

Vierailija
10/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nolo. Edes teini ei raivostu hiuksistaan.

Vierailija
11/11 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just ehkä viime- tai toissayönä mietin mun hiustenlaittohistoriaani. Mulla on hiukset, jotka on tosi vaikea laittaa, tai voi olla, etten myöskään osaa. Mulla on nimittäin tosi liukkaat hiukset. Joo, varmasti näitäkin pystyisi laittelemaan pitkänä ja lyhyenä vaikka miten, jos käyttäisi tarpeeksi tököttejä ja näkisi vaivaa, mutta mä inhoan sitä tunnetta, kun hiuksissa on tosi paljon kemikaaleja, ja toisaalta en jaksa käyttää kauheasti aikaa hiustenlaittoon. 

Mä oon joskus katsonut jotain kampausvinkkejä jostain, mutta kun ne ei toimi mun hiuksilla! Joku huoleton nuttura "kiepautetaan" vain kivasti ja kiinnitetään muutamalla pinnillä – mun pitää laittaa sinne kymmeniä pinnejä ja lopputulos näyttää hirveältä. Tai sitten hiukset pitää kiertää ihan hirveän tiukkaan, jotta ne pysyisivät, ja taas näyttää hirveältä.

Kun mulla oli lyhyemmät hiukset, pidin usein ranskanlettiä, mutta nyt, kun ne on pitemmät, mä en voi itse laittaa semmoista, koska latvat sotkeentuu (letittyy) keskenään, kun ahkeroin ylhäällä.

Ja lyhyet hiukset ei oo sen helpomi mulla laittaa. Aina näyttää kauhealta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän