Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on inhottava

Vierailija
24.05.2020 |

Ollaan naimisissa ja mies muuttunut pikkuhiljaa. Ei ikinä imuroi, järjestele tavaroita paikoilleen, pyyhi pölyjä, moppaa ja suuttuu mulle jos on likaista. Tekee ruuat ja käy kaupassa ja tiskaa kyllä. Jos olen väsynyt töiden jälkeen tai viikonloppuna niin olen automaattisesti vain laiska. Hän kyllä voi nukkua päiväunia olematta laiska. Kertoi ottaneensa 15000€ lainaa kaverille joka ei itse saanut ja nyt kaveri ei pysty maksamaan joten mies joutunut makselemaan. Ei edes kysynyt minulta onko ok ennenkuin otti lainan. Sitten kehtaa suuttua kun sanoin että olisi pitänyt keskustella tälläisestä kun ollaan naimisissa. Suuttuu ihan naurettavista asioista ja pitää mykkäkoulua. Ottaa nokkiinsa niin helposti ja mistään ei saa sanoa mitään. Esimerkiksi toi laina asia, hän ei voi sanoa että "anteeksi, olisi pitänyt kysyä mutta en tajunnut silloin ja luulin että kaveri maksaa kuten suunniteltiin." Mutta ei, hän suuttuu mulle kun kehtaan valittaa. En ymmärrä onko elämä tälläistä että naisen kuuluu kantaa vastuu siivouksesta ja olla vain hiljaa ja tyytyväinen vaikka sanomista olisi. En edes huuda tai räyhää vaan ihan kauniisti sanoin kun hän asiasta puhui.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos koskaan sanon mitään negatiivista kuten "voi että oli rankka päivä töissä" niin hän aina tivaa miksi mun pitää valittaa niin paljon. Kun kerron omia ongelmia niin ei ota välttämättä kantaa ja sanoo voinko jo lopettaa kun häntä ei kiinnosta mun kaveri/työ asiat. Välillä taas on mukava ja ottaa kantaa ja kuuntelee. Ap

Vierailija
2/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olisiko mahdollista kirjoittaa vielä enemmän pötköön ja palkkiin koko teksti? Katso nyt aikaansaannostasi, kiinnostaako alkaa kahlaamaan tuollaista.

Kukaanhan ei oikeasti tuollaista blokkia jaksa lukea, liian raskasta silmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan järkyttävää, että miehen pitää maksaa 15 000. Mä vaatisin nähdä lainapaperit. En nimittäin itse uskoisi hetkeäkään, että otti lainan kaverille. Luultavasti se on miehen oma pikavippi. Sanoisin sen miehelle myös päin naamaa.

Vierailija
4/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette olleet yhdessä?

Millainen mies oli alussa? Tarkoitan puheen tasolla, en kotitöiden suhteen.

Millloin muuttui?

Vierailija
5/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mihin tyytyy.

Vierailija
6/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisi? Haluaa itsenäistyä.

Vierailija
7/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä keksit näitä juttuja?

Vierailija
8/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea aloitusta, mutta miehesi on oikeassa.

Vierailija
9/9 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sianjättötoimenpiteen suorittamista.