Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette opiskelijat viettäneet korona-aikaanne ja käyttekö opiskelupaikkakunnalla

Vierailija
24.05.2020 |

Näin korona-aikoina kun ei ole opintoja ja ei tarvitse olla opiskelupaikkakunnalla niin miten usein teidän mielestänne kuuluisi käydä toisella puolella suomea kämpillä katsomassa postia? Laskut olen saanut pyydettyä sähköisenä joten perintään ei mene mitään. Olen riskiryhmää mutta toisaalta opiskeluapaikkakunta ei ole riskialueella. Oon nyt yli 2 kk ollut poissa kotoota, niin mikä ois hyvä aika palata omaan kotiin tarkastamaan asuntoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mien niin ei ole opintoja?  No kai tämä on alakohtaista- Kyllä meillä ainakin omassa tiedekunnassa on ollu mahd. jatkaa opintoja. Mutta onhan ämä ny "vähän" erialista ja huomattavasi rajallisempaa. - Kotipaikkakunnalle en ole lähtenyt kun omat vanhempani ovat ns. riskiryhmää, joten ein ole halunnut kiirehtiä heitä tapaamaan. Eniten harmittaa se, että kesätyöpaikkani peruuntui tällä tietoa jo kolmesta paikkaa....    

Vierailija
2/10 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koronapelleilyn alettua käynyt kertaakaan opiskelupaikkakunnalla, koska en edes asu siellä.

Nyt näyttää vahvasti siltä, että seuraava käynti on todistuksen hakeminen 😊

Vierailija
4/10 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kämppä siellä jonne siis mun postit tulee ja mun osittainen omaisuuskin. En vain tiedä mitä siellä tekisin muuta kuin kävisin postit kattomassa ja yhden terveydenhuollon käynnin tehtyä. Jonka siis voin tehdä myös täältä Etelä-Suomesta käsin eikä siten tartte opiskelupaikkakunnalle.

Vierailija
5/10 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella aamusta iltaan projektien parissa (myös viikonloput) T. Aalto yliopisto 

Vierailija
6/10 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut pois kanssa jo kauan, mutta ajattelin käydä siellä kesän aikana tarkistamassa tilanteen. Tsekkaamassa postin ja ehkä terveydenhuollon käynnin. Ei mulla ole siellä mitään syytä oleskella.

Vierailija
7/10 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelupaikkakunnalla en ole käynyt maaliskuun alun jälkeen. Käyn siellä vain, jos läsnäoloa vaaditaan ja muutoin olen kotipaikkakunnallani.

Jos et aio oleskella opiskelupaikkakunnallasi, niin mikset käännä postejasi siihen osoitteeseen missä tällä hetkellä majailet. Ei tarvitse sitten miettiä asiaa olleenkaan.

Vierailija
8/10 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelupaikkakunnalla en ole käynyt maaliskuun alun jälkeen. Käyn siellä vain, jos läsnäoloa vaaditaan ja muutoin olen kotipaikkakunnallani.

Jos et aio oleskella opiskelupaikkakunnallasi, niin mikset käännä postejasi siihen osoitteeseen missä tällä hetkellä majailet. Ei tarvitse sitten miettiä asiaa olleenkaan.

Se maksaa.

Vierailija
9/10 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se maksaa.

Maksaa sinne toiselle puolen Suomea opiskelupaikkakunnallekin meneminen vain sen takia, että käy katsomassa postit.

Vierailija
10/10 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti olen opintoja tehnyt, jopa enemmän kuin lähiopetuksessa.