Mitä sanoisitte teinille, joka alkaa ruokapöydässä pilkkaamaan
äitiään, joka ottaa lisää ruokaa, läskiksi? Ymmärtäisittekö, koska hän on teini?
Kommentit (6)
Kyllä huomauttaisin siitä ettei sillä tavalla sovi puhua ihmisille. Mutta samalla ymmärtäisin että teineillä tekee joskus tiukkaa ja välillä voi tulla ulos suusta mitä vaan. Itsekin olin aika paskamainen jossain iässä teininä. Vanhemmat pitii juuri sitä linjaa että sanoivat kyllä milloin käyttäydyn epäasiallisesti mutta eivät tehneet siitä sen isompaa numeroa, antoivat teinin kiukutella.
En taatusti. Kyllä meillä puututaan huonoon käytökseen aina.
Vastaisin että onneksi elatusvelvollisuutemme loppuu pian ja että et koskaan ollut se haluamamme. Syömme siksi suruumme. Kysyisin myös, onko nyt hyvä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Olen hiljentänyt teinin kun on haukkunut isäänsä läskiksi.
Valitettavasti minua saa haukkua ties miksi eikä kukaan estä.
Käske läskin laihduttaa jos ei jaksa edes lastaan kasvattaa eikä tämän äitiä arvostaa.
No se siitä vitsistä. Tuo on oikeasti inhottava tilanne. Mutta yleensä perheessä on yksi tomerampi toista, ja se peesaaja heittäytyy ajanoloon vapaamatkustamaan. Väännähän asia hänelle rautalangasta, mitä häneltä odotat.
Vaikeahan se on teiniltä kunnioittavaa käytöstä odottaa ympäristössä, jossa sellaista ei harrasteta eikä edellytetä muiltakaan.
Tuollainen kakara pitää hakata tärviölle.
Päästyään sairaalasta kahden kuukauden kuluttua, voipi kysyä, että onko vielä sanottavaa.
Olen hiljentänyt teinin kun on haukkunut isäänsä läskiksi.
Valitettavasti minua saa haukkua ties miksi eikä kukaan estä.