Sinkut, jotka toivotte kontaktia, laittakaa jokin pieni tuntomerkki itsestänne tänne
Ei siis nimiä tai henkilökohtaisuuksia, kuten puh.numeroita. Muuten keskustelu poistuu. Meinaan jotain ulkonäköön tai vaatetukseen liittyvää. Näin ehkä joku uskaltaa tulla tekemään tuttavuutta.
Kommentit (33)
Miksette voi sopia miittiä? Faceen saa luotua ryhmän.
Olen hatuton mies. Toistan, olen mies ilman hattua.
Kuljen korkokengissä. Jään odottamaan kontakteja.
Minulla on silmälasit enkä käytä lenkkareita.
Pukeudun täysvalkoiseen ja olen hieman iäkäs.
Mä olen tamperelainen mies. Mulla on usein siniset farkut, tummat hiukset ja silmälasit. Tulkaa ihmeessä jutulle jos bongaatte vaikka Hämeenkadulla....
Vierailija kirjoitti:
käytän paitaa ja housuja
Käytän paitaa mutta en käytä housuja.
Mulla ei ole alushousujen alla mitään.
Kalju, todella tummat silmät, myös pulisongit. Tampere.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun täysvalkoiseen ja olen hieman iäkäs.
Näen sieluni silmin arvokkaasti harmaantuneen herrasmiehen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käytän paitaa ja housuja
Käytän paitaa mutta en käytä housuja.
Lol Aku, et oo sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on silmälasit enkä käytä lenkkareita.
Minä käytän lenkkareita mutta silmälaseja vain autoa ajaessa.
Minulla on hyppyrinokka, kierot silmä ja isot hörökorvat. Takkuinen tukka ja risat vaatteet. Lisäksi änkytän ja olen 50 kiloa ylipainoinen. Tervetuloa juttusille!
Hellyyttäviä tällaiset kuvitelmat. Oikeasti ei yksikään ujopiimäsinkku uskalla ketään lähestyä vaikka olisi se söpö sinkkukori siellä kaupassa (näin tänään muuten sellaisen) tai mikä tahansa neilikka napinlävessä. Opetelkaa niitä sosiaalisia taitoja kasvotusten.
Pukeudun supernaisellisesti, piikkikorkokengät ja punaiset, pitkät kynnet, platinablondi, tietokonesalkku ja Ladymainen olemus. Nelikymppinen. N HKI
Joopa joo.