Millaisesta seksistä mies nauttii eniten?
Kerro, sinä tosimies (ei mikään transu tai homo tai muuten neitimäinen)
Kommentit (15)
Minua kyllä kiinnostaisi kaikenlaisten -myös niiden ”neitimäisten”- miesten seksimieltymykset.
Tosimies-tyypin mies ei ole oikein minun makuuni.
Riippuu toki miehestä. Kliseisesti hyvään seksiin vaikuttaa eniten tunne eli se, että nainen haluaa sua. Sen jälkeen pitää olla suht terveellinen elämäntapa eli missin mitoissa ei tarvi olla, mutta liiallinen ylipaino on turn off. Lopuksi yhteiset mielenkiinnon kohteet, samanlainen arvomaailma yms yms. Jos nää kaikki on kohdallaan, niin lopuksi avoimuus seksiä kohtaan ja halu oppia tyydyttämään kumppani. Jokaisella miehellä on eri asiat, joista tykkää sekä paljon vaikuttaa sen hetkinen tilanne ja mielentila.
Miten tällaiseen voi vastata? Eiköhän jokaisella ole omat mieltymyksensä? Jos jonkun tietyn tyypin mieltymykset kiinnostaa niin kysy häneltä.
Omasta puolestani voin sanoa kyllä.
Se että toinen osoittaa halua ja kiinnostusta juuri minua kohtaan on parasta. Ulkonäöllä ei ole kauheasti merkitystä. Parasta seksiä ikinä sain erään todella ylipainoisen kanssa, enkä ole tosiaankaan mikään painofetisisti. Avoimuus, leikkimielisyys, itsevarmuus, kokeilunhalu, positiivinen suhtautuminen seksiin ja turhan häpeilemisen puute toimivat minulle parhaiten.
Tekojen tasolla pidän toisaalta ihan normaalista rakastelusta ja toisaalta erilaisista kinkyilyistä. Alistaminen ja alistuminen, kipu ja sen tuottaminen, peppujutut, sitominen jne... kaikki saavat minut todella liekkeihin. Jos/kun kumppani pitää samoista asioista niin olen aivan sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tällaiseen voi vastata? Eiköhän jokaisella ole omat mieltymyksensä? Jos jonkun tietyn tyypin mieltymykset kiinnostaa niin kysy häneltä.
Se että toinen osoittaa halua ja kiinnostusta juuri minua kohtaan on parasta. Ulkonäöllä ei ole kauheasti merkitystä. Parasta seksiä ikinä sain erään todella ylipainoisen kanssa, enkä ole tosiaankaan mikään painofetisisti. Avoimuus, leikkimielisyys, itsevarmuus, kokeilunhalu, positiivinen suhtautuminen seksiin ja turhan häpeilemisen puute toimivat minulle parhaiten.
Tekojen tasolla pidän toisaalta ihan normaalista rakastelusta ja toisaalta erilaisista kinkyilyistä. Alistaminen ja alistuminen, kipu ja sen tuottaminen, peppujutut, sitominen jne... kaikki saavat minut todella liekkeihin. Jos/kun kumppani pitää samoista asioista niin olen aivan sulaa vahaa.
Kaunista luettavaa. Toivottavasti muistit mainita kokemuksestasi myös tälle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kerro, sinä tosimies (ei mikään transu tai homo tai muuten neitimäinen)
Sellaisesta seksistä, jossa pannaan !
NainenVaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista luettavaa. Toivottavasti muistit mainita kokemuksestasi myös tälle naiselle.
Tietenkin kerroin! Hänellä tosin niin hyvä itsetunto, ihan positiivisessa mielessä, ettei varmasti paljoa hetkauttanut.
Vierailija kirjoitti:
NainenVaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kerroin! Hänellä tosin niin hyvä itsetunto, ihan positiivisessa mielessä, ettei varmasti paljoa hetkauttanut.
Semmoisia me ollaan ;)
Parisuhteessa parasta seksiä on sekä hellä kiireetön rakastelu, että silloin tällöin nopea intohimoinen paneminen. Aikaisemmin irtosuhteissa sain parhaan tyydytyksen hyvästä loppuun asti viedystä suihinotosta.
Mun mielestä parasta on monipuolinen seksi ja vähän sellainen yllätyksellinen.
Kaikista paras tilanne on se että nainen tykkää myös peppuseksistä ja tykkää ottaa suihin loppuun asti.
Ja himokkuus on tärkeää. Mieskin haluaa tuntea olevansa haluttu joten miestä voi kehua ja tehdä suoria aloitteita seksiin että kaikki ei ole aina miehen vastuulla.
Sellaista seksiä, jossa tuntee olevansa haluttava, ja jossa ei tarvitse leikkiä kylän sonnia. Tähän asti on toiminut ihan hyvin.
Jos puhutaan ihan puhtaasti seksistä, niin nautinnollisinta on ollut kun nainen on ottanut antaumuksella todella syvälle suihin ja on lauennut ahtaaseen nieluun.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan ihan puhtaasti seksistä, niin nautinnollisinta on ollut kun nainen on ottanut antaumuksella todella syvälle suihin ja on lauennut ahtaaseen nieluun.
Kenen nieluun nainen on lauennut??
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus eksyisin prostituoidun asiakkaaksi, niin juuri tuo olisi palvelu jonka haluaisin.
Sellainen että nainen ratsastaa päälläni kiihotuksesta turvonnut nänni suussani. Nainen voihkii joka sisääntyönnöllä ja pidän sormea hänen peppureiän kohdilla kevyesti kiusoitellen. Lähellä loppua minä otan ohjakset käsiini, kiihdytän vauhtia painaen naisen kehoani vasten ja nussin kuin hullu sen viimeisen puoli minuuttia. Lätinä, loiske ja voihke on molemminpuoleista ja korvia huumaavaa.
Visuaalisesta ja iloisen aktiivisesta.