Mies ihastui minuun, mutta minusta hän oli silloin jopa ruma.
Meni aikaa ja hänestä tuli komea ja minusta liian vanha ja lihava. :D
Kommentit (13)
Osat voi onneksi vielä kääntyä.. :D
Hän on siis nuorempi kuin minä..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on aina mahdollista, mutta minulle se on samantekevää. :)
Ap
Näin yhden 50v. Komistuksen kuvia nuorempana. Yllätyin, että oli niinkin tavis. Vähän nörtihkö. Nykyisin on nii. Upea, että varmasti kääntää päitä.
Minuunkin ihastui ruma mies. Annoin pakit. Sitten miehestä tuli rikas ja hän olikin yhtäkkiä komea, mutta minä olin vanha ja lihava enkä enää kelvannut. :(
Vierailija kirjoitti:
Näin yhden 50v. Komistuksen kuvia nuorempana. Yllätyin, että oli niinkin tavis. Vähän nörtihkö. Nykyisin on nii. Upea, että varmasti kääntää päitä.
Naisellekin voi käydä noin..
Vierailija kirjoitti:
Minuunkin ihastui ruma mies. Annoin pakit. Sitten miehestä tuli rikas ja hän olikin yhtäkkiä komea, mutta minä olin vanha ja lihava enkä enää kelvannut. :(
No hän ei ole kyllä rikas edelleenkään..
Ap
Eikä minulla ole tarvetta kelvata hänelle. Naurattaa vaan tämä elämä joskus. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellekin voi käydä noin..
Kuullemma :)
Vierailija kirjoitti:
Niin voi..
Voihan ranskalainen saippua sentään.. :) Joskus tuntuu, että elämä on yhtä kummallista ja liukasta..
Tarkemmin kun katsoo, niin eipä ole hän itsekään kaksisen näköinen enää. Oikeastaan aika samaa tasoa, (paitsi tietysti hänen mielestään) ei sillä että edelleenkään häntä ottaisin..
Ap
Onneksi ei tullut suhdetta siis..