Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ei kiinnosta

Vierailija
24.05.2020 |

Tos kävin kävelemässä metsässä ja tuli ihan sellainen olo, että ei jumalauta kun ei vois vähempää oikeat naiset kyllä kiinnostaa. Ihan jotenkin ällöttää koko touhu.

Seurustelin vuodet 2007-2018 ja ei jumalauta ei kiitos enää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä. Mikä ongelma sinulle tästä aiheutuu. Jokainen saa olla vapaasti seurustelematta. Kukaan ei pahoita siitä mieltään.

Vierailija
2/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä win-win tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin.

Vierailija
4/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, et sinäkään lisäänny.

Vierailija
5/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia kiinnosta, se on ihan ok.

Vierailija
6/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samat fiilikset n. 25 hellusteluvuoden, n. 50 naisen ja muutaman tehdyn lapsen jälkeen. Nyt tuntuu, että siinä oli tarpeeksi sitä lajia tämän miehen elämään, kaikki on siltä saralta nähty ja tehty.

Vierailija
7/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen parisuhteesta haaveilevan nuoren miehen pitäisi lukea palstaa vähintään kaksi kuukautta.

tämän jälkeen ne haaveet katoaisivat aika äkkiä kun suomalaisen naisen todellinen luonto paljastuisi

Vierailija
8/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama. Ovat jotenkin tosi vaikeita ja äkäisiä. En yhtään ihmettele että miesten väliset kokeilut on lisääntyneet tai transut kiinnostaa miehiä.

Vierailija
9/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samat fiilikset n. 25 hellusteluvuoden, n. 50 naisen ja muutaman tehdyn lapsen jälkeen. Nyt tuntuu, että siinä oli tarpeeksi sitä lajia tämän miehen elämään, kaikki on siltä saralta nähty ja tehty.

Kiitos että lopetit.

Vierailija
10/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että lopetit.

Sama tunne. Jos naiset on vaan tyyliin jotain kenkäpareja, niin kyllähän ne alkaa jossain vaiheessa kyllästyttää. Kaikki mallit ja muodot on jo nähty.

Vaikea kuvitella että naiset ajattelisivat miehistä yhtä pragmaattisesti. Siis se huikea ja usein hiljainen enemmistö.

Joillekin miehille tuntuu olevan meriitti leuhkia sillä, miten monta naista on elämässään saanut kaadettua. Muulla naisessa ei ole merkitystä, koska se on lähtökohtaisesti jotain täysin epäkiinnostavaa.

Vierailija
11/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sama. Ovat jotenkin tosi vaikeita ja äkäisiä. En yhtään ihmettele että miesten väliset kokeilut on lisääntyneet tai transut kiinnostaa miehiä.

Oon aina ollut sitä mieltä että osalla naisettomista miehistä on suuntautuminen miehiin päin eivätkä pysty myöntämään sitä itselleen vaikka se on ihan ok nykyään.

Nääh. Tarpeeksi pitkään jos on yksin tai saa huonoa kohtelua osakseen niin ei ihme jos alkaa katselemaan jotain muuta.

Vierailija
12/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ollut sitä mieltä että osalla naisettomista miehistä on suuntautuminen miehiin päin eivätkä pysty myöntämään sitä itselleen vaikka se on ihan ok nykyään.

Homoissa on aina ollut ihan avointa naisvihaa, niin myös lesboissa toisinpäin. Ei kai tämä yllätä ketään? Eli ikäänkuin haettu ratkaisu muun kuin libidon kautta. Kostona. Toiset ihmiset oikeasti elävät vihasta toista sukupuolta kohtaan ja heille on omat yhteisönsä.

Vierailija
13/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ihmettele, että niin moni nainen nauttii yksinolostaan etenkin tuskallisten ja nöyryyttävien suhteiden jälkeen. Oikein hyvä, jos miehet löytävät ratkaisun toisistaan. Minua ei jää ikävä näitä miehiä pätkän vertaa. Ja muut naiset säästyvät.

Kohteliko ex miehesi sinua huonosti? Joi kaljaa ja petti? Huiteli kylillä? Ei osannut laittaa ruokaa koska se on ''ákkojen hommaa''? Mitä näit hänessä?

Vierailija
14/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta leikkinaiset kiinnostaa? Hanki pumpattava Barbara.

Vierailija
15/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaat kuitenkin naisvaltaisella palstalla? Weirdo.

Vierailija
16/16 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoissa on aina ollut ihan avointa naisvihaa, niin myös lesboissa toisinpäin. Ei kai tämä yllätä ketään? Eli ikäänkuin haettu ratkaisu muun kuin libidon kautta. Kostona. Toiset ihmiset oikeasti elävät vihasta toista sukupuolta kohtaan ja heille on omat yhteisönsä.

Yrität kuvata marginaalissa olevaa porukkaa huimasti yleisemmäksi, kuin se todellisuudessa on.

Ylipäätään...jos minäkin heitän lusikkani soppaan: "sinkkuutta" selittää mielestäni parhaiten se, että asenne yksin olemiseen on mahdollistunut elintason kasvamisen myötä. Seksuaalisuus EI OLE KAIKEN ALLA OLEVA, KAIKEN MÄÄRITTÄVÄ teema ihmisten kanssakäymisessä, vaikka se yksi perustavanlaatuisia viettejä ihmisessä onkin; ihmisillä on enemmän aikaa miettiä olevaisuuttaan. Eksistentialistinen ulottuvuus tuppaa monesti unohtumaan näistä...