Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sari ei halunnut olla äiti, mutta sai kaksi lasta

Vierailija
24.05.2020 |

https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/b631274f-c3b2-40ba-9813-1ee8…

Miksi mulle tulee olo että suurin osa totuudesta jää nyt kertomatta? Sari ei ole tehnyt mitään väärin ja kaikki epäonnistumiset muiden syytä? Lisäksi tehnyt USEITA abortteja ja 2 syntynyttäkin lasta olivat vahinkoja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että yksi lapsi joutu huonoille teille.

Hylkääminen on pahinta mitä voidaan tehdä ja vielä oma äiti kyseessä.

Vierailija
22/27 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jotenkin todella vihainen olo tästä uutisesta. Miten joku voi olla noin itse rakas paska?? 🤬😡 Miksi ei antanut pienenä pois eli kuiteskii kouluikää asti ja sit yks kaks vaan pamauttaa päin näköön "sori muksut, mie en haluakkaa olla äiti!!" Taas MINÄMINÄMINÄKUNMINÄENHALUAMINÄMINÄMINÄMINÄEIMUISTAVÄLIÄMUTTAKUNMINÄ😡😡😡😡😡😡

ikinä en oo suuttunu näin paljoo uutisesta tai jostain typerästä trollista mutta toi. Pistää vaan vihaksi. Kuka oikeesti hylkää omat lapset tosta noin vaan ja sitte vielä oikein odottaa että saa lapsii välit takas?? Oikeesti. Mitä toi edes kuvittelee?!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapselle saisi sanoa, että en koskaan halunnut olla äiti. Siitä hylkäämisestä ei pääse koskaan yli.

Vierailija
24/27 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella itsekäs ja huono äiti, jos edes äidiksi voi sanoa. Yhtäkkiä päättää ettei olekaan äiti ja vie lapset pois.

Jo ajatus on karmiva.

Sitten 50- vuotiaana rupeaa miettimään mitenkä lapsilla menee.

Vierailija
25/27 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että ulosotto ei tavoita henkilöä. Kai ne jostain saavat osoitetiedot kaivettua? Siis vaikka olisi muuttanutkin uuteen osoitteeseen. Meille esim. tuli edellisen asukkaan perintäkirje. Veimme postiin ja ilmoitimme, että väärä osoite. Kai ne saivat sen uuden jostain, kun ei niitä kirjeitä ole meille tullut lisää.

Vierailija
26/27 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ihan rehellisesti sitä mieltä, että tuon äidin ei edes kannattaisi miettiä edes lastensa näkemistä. Tai odottaa, että lapset suhtautuisi iloisesti äidin näkemiseen! Kyllä on vaan niin julma ja sairas temppu lapsia kohtaan!!😡😡😡😡🤬🤬🤬

T. 22

Vierailija
27/27 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapselle saisi sanoa, että en koskaan halunnut olla äiti. Siitä hylkäämisestä ei pääse koskaan yli.

Miksei voisi sanoa? Siis jo aikuiselle lapselle. En minäkään halunnut ikinä lapsia, mutta kuitenkin lapsi joka suunnittelematta tuli oli parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut. Silti en ikinä nähnyt itseäni äitinä ennen sitä enkä halunnutkaan.