Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auto ulkopuolelta ruosteessa. En kehtaa enää kyytiin mennä. Mitä muut ajattelee?

Vierailija
24.05.2020 |

Vihjasin että kannattaisi maalata ne ruostekohdat.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems

Vierailija
2/9 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin ruostepurkilla autoliikkeeseen ja uude(mma)lla karkinkauniilla autolla takaisin. Ikiomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan mennä muulla kulkuvälineellä tai kävelen.

Vierailija
4/9 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan mennä muulla kulkuvälineellä tai kävelen.

*kävellen

Vierailija
5/9 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on naisten pinnallinen elämä. Hittaako se jos kumppanin alushousut ovat takaata ruosteessa, no ei, kunhan ei näy ja kulissit säilyy

Vierailija
6/9 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä maalaaminen ole ratkaisu. 

Vierailija
7/9 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, omassa autossa ruoste myös päässyt leviämään mutta kyllä se mun ajot kestää :D

Vierailija
8/9 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on naisten pinnallinen elämä. Hittaako se jos kumppanin alushousut ovat takaata ruosteessa, no ei, kunhan ei näy ja kulissit säilyy

Useimpia naisia haittaa vallan tavattomasti kumppanin ruosteiset kalsarit. Usein tuollaiset kumppanit jäävät lyhytaikaisiksi. Niissä on mm. se ongelma, että ne hajustavat sohvan (ja auton).

En nyt tyhmänä tajua, miten sinun likaiset kalsarisi liittyvät syvällisyyteen.

Vierailija
9/9 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimpia naisia haittaa vallan tavattomasti kumppanin ruosteiset kalsarit. Usein tuollaiset kumppanit jäävät lyhytaikaisiksi. Niissä on mm. se ongelma, että ne hajustavat sohvan (ja auton).

En nyt tyhmänä tajua, miten sinun likaiset kalsarisi liittyvät syvällisyyteen.

Enkä minä tajua miten voit tietää mitä useammat naiset ajattelevat se on mahdotonta. Itse olen lukenut tieteellisestä julkaisusta tutkimuksen jossa todetaan asian olevan niin että nainen mielummin sietää ruostekalsari miestä kuin ruosteista autoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi