Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ripsiin väriä ilman kestoväriä/ "liru" ripsari

Vierailija
24.05.2020 |

En uskalla aiksempien reaktioiden takia laittaa ripsiin (tai kulmiinkaan) kestoväriä, mutta kaipailisin niihin silti hiukan lisää tummuutta. Tulisiko jolle kulle mieleen oikein ohutmassainen, liru ripsiväri, joka antais hiukan lisäväriä ripsiin muttei yhtään lisämassaa? ...tää ei ihan oo se ominaisuus jolla ripsareita yleensä myydään ja kehutaan😂

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Oréal Telescopic ei ainakaan tuuheuta yhtään, en tykännyt. Vois siis sopia sulle :D

Vierailija
2/6 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauderilla musta hoitoaine ei tuuhenna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estee Lauderilla musta hoitoaine ei tuuhenna

Tää vois ollakin hei just se mitä etsin! noita "tinttejä" oli yhdessä vaiheessa useammallakin merkillä myynnissä, nyt en löytänyt mistään kun koitin etsiä ennen aloituksen tekemistä. suurkiitos vinkistä:)

Vierailija
4/6 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascon kakkumaskara.

Vierailija
5/6 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina mieltänyt nää just sellaisiks volyymi/kerrostus/megaripsi tuotteiksi, mutta näköjään näilläkin sais sellaista hentoa jälkeäkin! Ois kyllä loistava kun on niin loistava säilyvyys, mulla tulee aina ripsareissa päiväys vastaan paljon ennen kuin purkinpohja... Loistovinkki, tämäkin:)

Vierailija
6/6 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina mieltänyt nää just sellaisiks volyymi/kerrostus/megaripsi tuotteiksi, mutta näköjään näilläkin sais sellaista hentoa jälkeäkin! Ois kyllä loistava kun on niin loistava säilyvyys, mulla tulee aina ripsareissa päiväys vastaan paljon ennen kuin purkinpohja... Loistovinkki, tämäkin:)

Joo tämä on ihan huipputuote! Säilyy pitkään, sopii ainakin mun herkille silmille ja voi käyttää myös rajaukseen. Ripset on luonnollisen näköiset, halutessa saa myös tuuheutta kerrostamalla.