Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 neliön miniasunnon vuokra 499!

Vierailija
24.05.2020 |

Mikä tuossa maksaa??

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpsäkän näköiseksi remontoitu tilaihme. En itse välttämättä muuttaisi kuin äärimmäisestä pakosta, mutta ymmärrän kyllä että miniatyyriyksiö sopii hienosti henkilölle, joka käy kotona lähinnä nukkumassa ja vaihtamassa vaatteita. Siihen ei tarvita kymmeniä neliöitä tilaa. Onpahan myös nopeasti siivottu, kun kämppä on superkompakti.

Vierailija
22/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näpsäkän näköiseksi remontoitu tilaihme. En itse välttämättä muuttaisi kuin äärimmäisestä pakosta, mutta ymmärrän kyllä että miniatyyriyksiö sopii hienosti henkilölle, joka käy kotona lähinnä nukkumassa ja vaihtamassa vaatteita. Siihen ei tarvita kymmeniä neliöitä tilaa. Onpahan myös nopeasti siivottu, kun kämppä on superkompakti.

Samaa mieltä. Vuokra sen sijaan on liian korkea. Arvioisin, että 150 euroa kk olisi sopiva noin kompaktista asunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni heti kaupaksi juu, sijoittajalle. Ei hän siellä asu. Tosin hänen mukaansa joku vuokrasi kopin heti. Ehkä koiralle?

Kyllähän tuo on erittäin hyvä huoneisto kakkoskodiksi, jos viikot on työn takia Pk-seudulla tai yrityksen käyttöön ja varmasti tulee edullisemmaksi kuin hotellissa asuminen.

Ja olen itsekin asunut opiskelun ja työntakia 9m2 asunnossa, eikä mitään valittamista, kun sijainti on hyvä.

Ja kaikille sossu ei maksa kämppää ja itsemaksavat tyytyvät siihen mihin on varaa.

Tuo olisi monelle opiskelijalle unelma tai jos joutuu matkustelemaan paljon tai kelle tahansa muulle.

Vierailija
24/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakkaan tapaamiseen sopiva loukko.

Tai ammatinharjoittajalle hyvä ja edullinenkin.

Vierailija
25/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies varmaan vuokrannut panokopiksi. 

Vierailija
26/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Vuokra sen sijaan on liian korkea. Arvioisin, että 150 euroa kk olisi sopiva noin kompaktista asunnosta.

😂🤣🤪 Asunnon ”sopiva” vuokra on just se millä se menee helposti vuokralle. Tuo meni yhdessä vuorokaudessa. Joten vuokra on erittäin sopiva. Olisi mennyt varmaan vaikka olisi 550 euroa.

Vierailija
27/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulluksihan tuolla kopissa tulee

Missä tahansa ikuisesti neljän seinän sisällä tulee, ei se neliöistä ole kiinni. Tuo asukas tuskin aikoo nysvätä kotona, hänellä on työpaikka ja elämä.

Enpä usko että Stadìsta löytyy monta vuokra-asuntoa yhtä halvalla.

Kämppä on Alppilassa, ei Pasilassa.

Vierailija
28/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä työasunto jos kauempaa tulee Helsinkiin ja viikonloput asuu muualla 🤔

Vierailija
29/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neliöhinta kohdillaan. :D

Vierailija
30/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää verrata vaikka hotellihuoneeseen. Halpahan tuo on sijainti huomioiden.

Vierailija
31/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mies varmaan vuokrannut panokopiksi. 

....tai nainen.

Vierailija
32/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralainen löytyy koska sossu ja kela. Kukaan ei omilla rahoillaan tuollaiseen muuttaisi.

Vierailija
33/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralainen löytyy koska sossu ja kela. Kukaan ei omilla rahoillaan tuollaiseen muuttaisi.

Ja vuokranmaksu olisi satavarma.

Vierailija
34/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asunto on myyty ja välitetty jo kolme kertaa tänä keväänä. Kuollut metallimies (pyyntihinta ei tiedossa) > remppaajasijoittaja (pyyntihinta 65000 eli maksoi paaaaaljon vähemmän) > vuokrannyhtäjäsijoittaja (maksoi 100 000) > vuokralainen (maksaa 6000 vuodessa). Eikö ole kivaa pullistuttaa rikkaiden lompakkoja?

Asuin joskus puoli vuotta 6 neliön huoneessa ja ekana yönä olin saada paniikkikohtauksen kun se koppi oli oikeasti niin pieni. Nukuin naama ikkunaa päin ja yritin uskotella itselleni että en ollut lukittuna tuommoiseen pieneen nalkkiin. Tuommoiset pitäisi oikeasti olla lailla kiellettyjä, kohta ihmiset joutuvat asumaan kuin hong kongin kapselihäkeissä.

Vierailija
35/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein ymmärsin, asunnon vuokrasi merimies, joka on välillä viikon maissa. Laivassakin hän asuu hytissä, ei siis mitään uutta!

Vierailija
36/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään että sossu tai Kela maksaa tuon vuokrasta yhtään senttiä. Kyllä tuon on vuokrannut joku työssäkäyvä joka ei saa mitään tukia.

Vierailija
37/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään asunto jossa voisi elää normaalia elämää.

Vierailija
38/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluksihan tuolla kopissa tulee

Missä tahansa ikuisesti neljän seinän sisällä tulee, ei se neliöistä ole kiinni. Tuo asukas tuskin aikoo nysvätä kotona, hänellä on työpaikka ja elämä.

Enpä usko että Stadìsta löytyy monta vuokra-asuntoa yhtä halvalla.

Kämppä on Alppilassa, ei Pasilassa.

Olen eri, jolle vastasit. Olen introvertti ja vietän paljon aikaa kotona, vaikka asunkin Helsingissä. Minä tarvitsen paljon asuintilaa ja haluan viihtyä kotonani. Nyt lomautuksen vuoksi se on erityisen tärkeää. Toki sanot, että tuskin tämä vuokralainen haluaa nysvätä kotona, mutta tuosta saa kuvan, että ihmisellä ei ole elämää, jos nysvää kotona. Aika tökeröä.

Vierailija
39/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisen metroseksuaalin keittiökaappi.

Vierailija
40/41 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon ollut kovapalkkainen sinkku, joka ei paljoa kotona pyörinyt vaan aina menossa, joten mulle tollanen ois ollut aikanaan täydellinen nukkumapaikka. Mutta nyt patisuhteellisena ja korona-aikana ei enää onnistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme