Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla oli tänään synttäripiknik puistossa ja kakussa luki “mirkku”. Se ei oo mun nimi

Vierailija
23.05.2020 |

Kaverit siis osti tai tilasi tollasen kakun läpällä. Pitäiskö tästä suutua?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mähän sen piknikin järjestin itse. Laitoin eväät ostin juomat ja raahasin kaiken raitiovaunulla puistoon kivalle paikalle. Kaverit tuli ja toi kakun jossa lukee “mirkku” joka ei siis ole mun nimi.

Ja se mirkku oli siis pienellä vielä.

Mua ärsyttää tää tilanne vieläkin. Nää vieraat ei vaivautuneet mitenkään mun takia, muuta kuin tuomalla jakun, joka oli läppä. Ja ei, en saanut lahjaa, koska en halunnut vaan sanoin et mulle riittää nähdä kaikkia pitkästä aikaa. Miksi tää piti pilata? Ap

No jos sä itse sanoit, että sulle riittää nähdä kaikkia pitkästä aikaa niin miksei se sitten riittänyt? Selvästi odotit jotain enemmän, mutta et kertonut etukäteen muille sitä ja nyt oot pettynyt siitä kun muut eivät pystyneetkään lukemaan ajatuksiasi. Jos mulla joku sanoisi, että riittää kun nähdään pitkästä aikaa niin aattelisin, ettei sankari tosiaankaan kaipaa lahjaa vaan mun seura riittää. Kaverisi ovat kuitenkin aatelleet tuoda kakun, joten miksipäs et iloitsisi siitä ja olisi nauttinut vaan yhteisestä ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mähän sen piknikin järjestin itse. Laitoin eväät ostin juomat ja raahasin kaiken raitiovaunulla puistoon kivalle paikalle. Kaverit tuli ja toi kakun jossa lukee “mirkku” joka ei siis ole mun nimi.

Ja se mirkku oli siis pienellä vielä.

Mua ärsyttää tää tilanne vieläkin. Nää vieraat ei vaivautuneet mitenkään mun takia, muuta kuin tuomalla jakun, joka oli läppä. Ja ei, en saanut lahjaa, koska en halunnut vaan sanoin et mulle riittää nähdä kaikkia pitkästä aikaa. Miksi tää piti pilata? Ap

He eivät tunteneet sinua tarpeeksi, että tietäisivät, ettei tuo ole sinusta hauskaa. Vaikea uskoa, että kakku olisi hankittu sillä ajatuksella, että sinulle tulisi paha olo.

Vierailija
24/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkku tarkoittaa tyttöä, eli sikäli ihan sopiva vitsin aihe. Ei toki hyvä vitsi, mutta aina ei voi onnistuu

Vierailija
25/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä on mun opiskelukavereita. Ollaan tunnettu about 10 vuotta, enempikin. Kaikki ollaan 26-28 hujakoilla. Luulin et nää on ne ihmiset, joiden kanssa tulen jakamaan koko elämäni kaikki ilot ja surut, jostain tulee mun lasten kummi ja minusta tulisi jonkun lapsen kummi.

Ja sitten kun sanon et minun synttäreille riittää et ollaan kaikki yhdessä pitkästä aikaa ja iloitaan ystävyydestä, niin sitten pitää vääntää siitä vitsi! Ai minä olen heidän mielestä tsirppu ja mirkku?!?! Kiva tietää minusta se on aivan hlvt:n sovinistista ja loukkaavaa, vaikka he kaikki ovatkin naisia. Miksi mua pitää sanoa mirkuksi mun syntymäpäivänä?!?! Se on niin sovinistista ja alentavaa.

Mä olen oikeasti alkanut käydä läpi meidän yhteistä historiaa ja minusta tuntuu, että kukaan näistä ei ole ollut mun kaveri oikeasti. Siis näin retrospektiivisesti nähtynä.

Ja kukaan ei ole ollut minuun yhteydessä lauantain jälkeen, edes kiittänyt synttäreistä tai pyytänyt anteeksi, koska kyllä ne takuulla näki että mä loukkaannuin siitä kakusta! Ap

Vierailija
26/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta säâ vaahtoot ihan turhasta. Väärä nimi kakussa ja pienellä vielä! No voi kauhee mikä loukkaus!

Oksää joku ainulaatune lumihiutale tai asperger?

Vierailija
27/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mirkku” ja ”tsirppu” ovat yleensä miesten käyttämiä nimityksiä nuorista naisista, joita isketään baareissa.

Aika outo läppä vähintäänkin kavereilta. Käytkö usein baareissa ja löydätkö usein miesseuraa? Muuten en tuota läppää voi ymmärtää.

Vierailija
28/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Mirkku” ja ”tsirppu” ovat yleensä miesten käyttämiä nimityksiä nuorista naisista, joita isketään baareissa.

Aika outo läppä vähintäänkin kavereilta. Käytkö usein baareissa ja löydätkö usein miesseuraa? Muuten en tuota läppää voi ymmärtää.

Niin siis halusin vaan selventää, koska näyttää ettei monetkaan ketjuun kommentoineet tiedä mitä nämä sanat hgissä tarkoittaa. Ed

Vierailija
29/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan tuota, vaikka olisivat omia sisaruksia. Kannattaa miettiä kaksi kertaa, ottaako väärinkäsitystä lopulta noin haudanvakavasti ja menettää muuten hyvät ystävänsä.

Vierailija
30/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuhan tuota, vaikka olisivat omia sisaruksia. Kannattaa miettiä kaksi kertaa, ottaako väärinkäsitystä lopulta noin haudanvakavasti ja menettää muuten hyvät ystävänsä.

Mikä tuossa oli se ”väärinkäsitys”? Voisitko vähän avata! Kiinnostaa. Ap

Vierailija
31/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa oli se ”väärinkäsitys”? Voisitko vähän avata! Kiinnostaa. Ap

Toiset käsittivät väärin, että se mirkku olisi sinustakin hassu sana siinä kakun päällä.

Vierailija
32/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa äärettömän rasittavalta ihmiseltä. Miksi haluat kehittää ongelman tyhjästä?

Vierailija
33/38 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö ap useinkin, onko muiden ihmisten teot tarkoitettu loukkaukseksi sinua kohtaan?

Vierailija
34/38 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minustakin. En mielestäni käy baareissa juuri ollenkaan ja erityisesti en käy missään ”iskettävänä”. Olen seurustellut kolmen miehen kanssa ja deittaillut tämän lisäksi kahta muuta. Ei minusta paljoakaan.

Yksi asia mikä tuli mieleen on että toisin kuin nämä ystäväni, olen hoikka ja siro, kengän numeroni on 36 ja vaatekokoni 34 tai XS. Olen kuitenkin 171 cm pitkä. Minulla on pitkät, luonnonkiharat hiukset ja pukeudun melko naisellisesti ja klassisesti, vaikka kuitenkin yksinkertaisesti ja urheilullisesti. Nämä ystäväni ovat lähes kaikki ylipainoisia ja pukeutuvat miten sattuu (kaikkien suosikkivaate tuntuu olevan tänä keväänä ylisuuri trenssi, joka kätkee kaikki kumpareet ja muhkurat, käytettynä ihan minkä muiden vaatteiden kanssa tahansa). Heillä on lyhyet tai muuten kummalliset kampaukset, rumia kirppisvaatteita ja isoja pyöreitä rillejä. Olenkin ihmetellyt miksi he haluavat näyttää niin rumilta ja esiintyvät niin vähän edukseen. En tietenkään ole koskaan sanonut mitään, mutta ehkä minun klassinen tyylini pelottaa heitä, koska he häpeävät ja ovat epävarmoja itsestään. Lisäksi minulla on kansainvälinen nimi, eikä mikään Aino tai Sini tai Helmi-Joku kuten kavereillani.

En nyt keksi mitään muuta kuin kateuskortin tälle dissaamiselle.

Ap

Vierailija
35/38 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytekakku läpällä. Mitä sen läpän alla oli?

Siellä oli katapultti, joka heitti kermavaahdot naamalle.

Vierailija
36/38 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä diivoja.

Onko tällaisia oikeasti olemassa, vai elävätkö ne vain netissä?

Vierailija
37/38 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minustakin. En mielestäni käy baareissa juuri ollenkaan ja erityisesti en käy missään ”iskettävänä”. Olen seurustellut kolmen miehen kanssa ja deittaillut tämän lisäksi kahta muuta. Ei minusta paljoakaan.

Yksi asia mikä tuli mieleen on että toisin kuin nämä ystäväni, olen hoikka ja siro, kengän numeroni on 36 ja vaatekokoni 34 tai XS. Olen kuitenkin 171 cm pitkä. Minulla on pitkät, luonnonkiharat hiukset ja pukeudun melko naisellisesti ja klassisesti, vaikka kuitenkin yksinkertaisesti ja urheilullisesti. Nämä ystäväni ovat lähes kaikki ylipainoisia ja pukeutuvat miten sattuu (kaikkien suosikkivaate tuntuu olevan tänä keväänä ylisuuri trenssi, joka kätkee kaikki kumpareet ja muhkurat, käytettynä ihan minkä muiden vaatteiden kanssa tahansa). Heillä on lyhyet tai muuten kummalliset kampaukset, rumia kirppisvaatteita ja isoja pyöreitä rillejä. Olenkin ihmetellyt miksi he haluavat näyttää niin rumilta ja esiintyvät niin vähän edukseen. En tietenkään ole koskaan sanonut mitään, mutta ehkä minun klassinen tyylini pelottaa heitä, koska he häpeävät ja ovat epävarmoja itsestään. Lisäksi minulla on kansainvälinen nimi, eikä mikään Aino tai Sini tai Helmi-Joku kuten kavereillani.

En nyt keksi mitään muuta kuin kateuskortin tälle dissaamiselle.

Ap

Ai että eiliseen provoon uutta nostetta?

Nyt meni kyllä jo niin överiksi, että 0/5. Jonkun kakusta loukkaantumisen olisi vielä pitkin hampain voinut uskoa, mutta nänä iänikuiset kateusprovot on vaan niin väsyneitä.

Vierailija
38/38 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko nyt ap loukkaantunut koska

A) hän ei ole nainen

B) hän ei ole nuori

C) mirkku, ei kuulu apn sanavarastoon joten hän ei tiedä, että mirkku tarkoittaa nuorta naista?