Nainen lihonut selvästi parissa vuodessa, aika ikävää. Oli ennen kuuma
mimmi. Ajattelin, että hänelle ei käy noin, mutta kävipä sittenkin. Nelikymppinen.
Kommentit (10)
Nyt tulee haukkuja. Naista pitää haluta aina.
Kuosissa oleva nelikymppinen kirjoitti:
Yläpeukutitko ihan ite tuota aloitusta? ;)
Omien aloitusten peukuttaminen on aina hellyttävää. :)
Syy lihomiseen voi olla moni muukin kuin kuvittelet. Minulle iski kilpirauhasen vajaatoiminta ja paino nousi vuodessa toistakymmentä kiloa. Ruokavaliossa ja liikunnassa ei tapahtunut muutoksia. Todella vaikeaa saada edes muutamaa kiloa pois vaikka näkee sen eteen paljon vaivaa, eikä ilahduta kun ihmiset päivittelevät että oletpa lihonut... Aina ei tee mieli julistaa sairaushistoriaansa kaikille. Sitä ennen en ollut kiinnittänyt koko kilpirauhaseen mitään huomiota itsellä kuin toisillakaan. Lääkärin ja netinkin mukaan on yllättävän yleinen sairaus ja vaikuttaa moneen asiaan.
Todennäköisesti sua itseasiassa rassaa oma ikääntymisesi mutta on helpompi päivitellä muita.
Yritä kasvaa henkisesti, niin että olisit sisäisesti yhtä kypsä kuin ulkoisesti, se helpottaa elämää ja auttaa näkemään arvon niissä oikeasti tärkeissä asioissa kuten terveys, taito olla hyvä läheinen, älykin
Katopa peiliin ap. Oletko IKINÄ ollut kuuma kenenkään muun kuin omasta mielestäsi?
Saati nyt, kun sulla on maha, kalju ja kaksoisleuka.
Hoidata hampaasi ja voisit niitä pukamiasikin näyttää lääkärille.
Naiset ei jaksa vaivautua hilseilevien, perseenhajuisten miesten takia.
Mies mainostaa: edes oma vaimoni ei minua halua. Olen masentanut hänet.
Aika huono, en ostais.
Nainen lihonut selvästi parissa vuodessa... pidä kiinni tuosta helmestä! Minä lihoin parissa päivässä, grillattiin miehen kanssa enkä tyytynyt pelkkään salaattiin, söin makkaraa. Halusin vielä munaakin, juotiin pari pulloa viiniä ja himot yltyivät. Tänään krapuloissa on katsottu leffoja, paneskeltu ja syöty karkkia. Vatsa pömpöttää ja mieheni varmaan on pohjimmiltaan pettynyt minuun.
Vierailija kirjoitti:
Nainen lihonut selvästi parissa vuodessa... pidä kiinni tuosta helmestä! Minä lihoin parissa päivässä, grillattiin miehen kanssa enkä tyytynyt pelkkään salaattiin, söin makkaraa. Halusin vielä munaakin, juotiin pari pulloa viiniä ja himot yltyivät. Tänään krapuloissa on katsottu leffoja, paneskeltu ja syöty karkkia. Vatsa pömpöttää ja mieheni varmaan on pohjimmiltaan pettynyt minuun.
Ja tajusin samassa, etten lihonut edes selvästi vaan kännissä! O tempora o mores!
Yläpeukutitko ihan ite tuota aloitusta? ;)