Millainen ihminen kyttää toisen syömisiä?
Asun kerrostalossa jossa on suht huono äänieristys ja naapurin miehen huuto kuuluu tosi selvästi. Oon nyt tänä korona aikana ollut etätöissä ja kotona tehny sitten töitä ja aika usein kuulee kun tämä mies haukkuu vaimoaan/haukkuu tätä aivan koko ajan. Tämä on jokapäiväistä. Tai siis, tämän vaimon syömisiä haukkuu. Eli jos tämä nainen aamulla syö, niin tästäkin huutaa ja sitten kuuluu tämän naisen itkua ja sitten onkin ihan hiljaista joka kestää noin kuusi tuntia. Sitten tämä nainen syö kai (niinkuin normaalin ihmisen kuuluisi. Tosin aika pitkät syömisvälit hänellä mikä ei ole hyvä asia) sitten tämän miehen raivoaminen kuuluu taas juurikin tyyliin "TAAS SINÄ SAATANA SYÖT. JUSTHAN AAMULLA SÖIT PUUROA" . Mietin että pitäisikö mun oikeasti rohkeasti mennä sinne ja valistaa tätä miestä vähän? Kun tämä nainen ei edes ole ylipainoinen, ehkä 60 kiloa? Olen tosi huono arvioimaan toisten painoja. Mutta itse tämä mies on todella reippaasti ylipainoinen.
Mutta kuitenkin, onko teillä ollut tuollaisia tilanteita missä joku kyttää teidän syömisiä ja urputtaa?
Kommentit (7)
No en tiiä, mut sillonkuin vanhemmat joutuivat evakkoon luokseni kun heille tuli vesivahinko tässä kuukausi sitten niin isälläni oli tapana kytätä syömisiäni kuten mielipuoli kuten hän teki asuessani. Oon ylipainoinen joo, mutta asuessani kotona vielä, painoin 170 kiloa ja nykyään 100 kiloa ja paino tippuu koko ajan, niin siltikin mun syömisiä kytättiin kuten mielipuoli ja stressaannuin siitä sit mikä nosti painoa. Onneks on nyt taas tippunut kun he menivätkin sitten veljen luo asumaan
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä, mut sillonkuin vanhemmat joutuivat evakkoon luokseni kun heille tuli vesivahinko tässä kuukausi sitten niin isälläni oli tapana kytätä syömisiäni kuten mielipuoli kuten hän teki asuessani. Oon ylipainoinen joo, mutta asuessani kotona vielä, painoin 170 kiloa ja nykyään 100 kiloa ja paino tippuu koko ajan, niin siltikin mun syömisiä kytättiin kuten mielipuoli ja stressaannuin siitä sit mikä nosti painoa. Onneks on nyt taas tippunut kun he menivätkin sitten veljen luo asumaan
Hyi kamala. Siis tuo miten sun faija käyttäytyi. Ymmärrän kyllä sen että omasta lapsesta ja oman lapsen hyvinvoinnista on huoli, mutta ei se syömättömyys auta tohon painonhallintaan. Pitäisi syödä säännöllisin väliajoin ja terveellistä ruokaa niin sillä laihtuu. Kokemusta on. :)
Taitaa sulla olla muutakin kuin heikot äänieristykset. Reikä seinässä?
Kysy siltä naapurin ukolta, onko vaimon syömiset jotenkin vaikuttaneet hänen läskistymiseensä?
Kun vaimo ei ole lihava ja ukko itse on. Miten se ruoka siirtyy ukon ruhoon? Voisi katsoa omaa ulkomuotoansa ja huutaa vaihteeksi vaikka itselleen, se uuv*tti ukko.
Esim mun mies, ei mikään ruudinkeksijä, vaan vanhoillinen töksäyttelijä.
Naisvaltaisilla hoitoalan työpaikoilla jotkut vahtivat taukohuoneissa muiden eväitä ja syömisiä. Huvinsa kullakin.
Sellainen, jota toisen syömiset kiinnostavat.