Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo sanoi näin mulle töissä, mitä mieltä olette?

Vierailija
23.05.2020 |

Eli tulin pyörällä töihin (6 km matka) ja tulin tyytyväisenä töihin, ja työkaverit sano että "oi ihanaa, sä tulit pyörällä tänne, millanen pyörä sulla on, vähän kiva!!!" Pomo oli siinä vieressä. Sit ku noi työkaverit lähti pois, niin pomo sano mulle " Kun ****** (mun nimi) lähtee pyörällä kotiin, niin pyörän kumi puhkeaa.. :)"

Wtf oikeesti? :D Miks se sano noin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee mieleen, että viittasi työkavereitten kommentteihin. Että salaa on kuitenkin kumit puhkottu, vaikka edessäpäin ihastellaan.

Vierailija
22/26 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan omat kokemukset mieleen hoito-alalta ja kuinka pimeä esimies mulla oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näkee noin huonosti kirjoitettua provoa.

Vierailija
24/26 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne työkavereitten kommentit oli vaan pieni osuus, se EI liittyny siihen.!!!!! Lapset enemmän puhu :D

ja olen 29 , jos sillä ny on merkitystä.

Vierailija
25/26 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanot, että työkaverit ihasteli sun pyöräilyä, myöhemmin ne olikin lapset jotka niin teki.

Sekavaa tekstiä.

Vierailija
26/26 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ne työkavereitten kommentit oli vaan pieni osuus, se EI liittyny siihen.!!!!! Lapset enemmän puhu :D

ja olen 29 , jos sillä ny on merkitystä.

Sun kommunikaatios on vähintäänkin sekavaa. Veikkaan, että tilanne ei mennyt lähellekkään niin kuin kuvailet. Kunhan nyt vaan pakko taas kauhistella narsistista pomoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän