Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensin jäi seksi, sitten suukot ja halaukset

annabel
23.05.2020 |

Täällä on paljon puhuttu puolison haluttomuudesta ja meitä on niin naisia kuin miehiäkin, jotka täällä ovat siitä kärsineet tai kärsivät yhä.

Meillä ei erinäisistä syistä oo ollut seksiä yli puoleen vuoteen. Sitä ennen seksiä oli ehkä 1-3 kertaa kuukaudessa. Olen 40-vuotias nainen eli halut hyrrää edelleen ja onhan se kurjaa, kun ei saa omaa seksuaalisuutta toteuttaa muuten ku dildon kanssa. Mies on pikkusen päälle viiskymppinen. Hänellä on aina ollut ”paineita, stressiä, selkä kipeä ja päätä särkee, väsyttää” ja sen takia ei seksi kiinnosta. Oon yrittänyt ymmärtää ja olla kärsivällinen; ajatellut ja toivonut, että kyllä tää tästä ”sitten kun...”

Nyt koronan tultua on suukot jääneet kokonaan pois (sain suukon muistaakseni joskus maaliskuussa viimeksi). Halatakaan ei enää voi, ellen mene itse halaamaan, mutta sekin on väkinäistä ja luonnotonta. Mies perustelee tätä sillä, että kuuluu riskiryhmään. Minusta se tuntuu vaan taas yhdeltä tekosyyltä, ettei tarvitse minuun koskea.

Oon kaunis ja hyvä nainen, joten ei pitäisi olla siitäkään kyse et olisin vastenmielinen. Samat mitat ja muodot on kuin silloin, kun tavattiin. Kaupassa ja töissä miehet kyllä huomaa minut, ainut vaan ettei oma mies huomaa. Tuntuu et minusta on tullut sukupuoleton möykky vain.

Oon siinä pisteessä, että omatkin halut miestä kohtaan alkaa hiipua ja jos tilaisuus tulisi, saattaisin jopa hypätä toiseen sänkyyn. Oishan se ihanaa tuntea itsensä halutuksi ja toivotuksi.

Voiko jättää seksittömyyden takia puolison, vaikka hänellä on nyt vaikeuksia? Itsehän olen hänet valinnut? Tuntuu vaan hirveälle et nyt läheisyyskin on loppunut. En keksi enää muuta selitystä ku sen, että en kiinnosta miestä enää millään tasolla. Eikö silloin voi jo hyvillä mielin lähteä? Tai onko kenenkään parisuhde ja seksielämä piristynyt tämmöisestä kuopasta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en niitä harmittelekaan (ainakaan kovin paljoa). Olihan niissä todella paljon hyvää (paljon enemmän kuin huonoa), enhän mä muuten niitä olisi jaksanut. En ole luonteeltani sellainen et jäisin katumaan, ei se mitään auta.

Mulla on vähän semmoinen kutina, etten jäis harmittelemaan menetettyjä vuosia, jos tää suhde päättyis. Oon kuitenki omasta mielestä tehnyt kaikkeni ja jos se ei riitä, ei riitä mikään tätä tilannetta piristämään.

Oon oppinut paljon itsestäni ja siitä, mitä haluan. Toisaalta oon ylpeäkin itsestäni; mulla on takana kaksi pitkää parisuhdetta ennen tätä ja oon tähän suhteeseen panostanut enemmän kuin niihin. Eli tiedän, etten oo helpolla luovuttamassa, vaan rakkauden takia oon myös valmis tekemään töitä.

Ehkäpä jos uusi kumppani löytyis vielä joskus, sitä olisi taas pikkuisen viisaampi ja ehkä silloin suhteella ois paremmat edellytykset - en tiedä, arvailen vain. Nyt vaan pitäisi uskaltaa ottaa härkää sarvista. Toisaalta se aiheuttaa hirveästi surua ja luopumisen tuskaa, koska olen tähän asti ajatellut, että löysin sen oikean ihmisen, jonka kanssa yhteinen elämä onnistuu. Ja tämä nykyinen mies on kyllä jokaisen miun yrityksen arvoinen ja rakastan häntä syvästi.

- ap

Voi voi. Nyt on paha, kun luen tuota tekstiä. Rakastat häntä edelleen. Silti kannattaa erota sillä perusteella, mitä yllä kuvasit. Mies ei jostain syystä halua sinua, mutta kaipaat seksiä. Kipeä ero tulee ehkä, mutta parissa vuodessa sinulla on jo uusi, parempi elämä. Näin miehenä sanoisin, että jätä se sika. 😘 no, ei se niin sika ole. Mutta turhaan kärvistelette yhdessä, jos kiinnostus toista kohtaan on lopahtanut.

Vierailija
22/28 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en niitä harmittelekaan (ainakaan kovin paljoa). Olihan niissä todella paljon hyvää (paljon enemmän kuin huonoa), enhän mä muuten niitä olisi jaksanut. En ole luonteeltani sellainen et jäisin katumaan, ei se mitään auta.

Mulla on vähän semmoinen kutina, etten jäis harmittelemaan menetettyjä vuosia, jos tää suhde päättyis. Oon kuitenki omasta mielestä tehnyt kaikkeni ja jos se ei riitä, ei riitä mikään tätä tilannetta piristämään.

Oon oppinut paljon itsestäni ja siitä, mitä haluan. Toisaalta oon ylpeäkin itsestäni; mulla on takana kaksi pitkää parisuhdetta ennen tätä ja oon tähän suhteeseen panostanut enemmän kuin niihin. Eli tiedän, etten oo helpolla luovuttamassa, vaan rakkauden takia oon myös valmis tekemään töitä.

Ehkäpä jos uusi kumppani löytyis vielä joskus, sitä olisi taas pikkuisen viisaampi ja ehkä silloin suhteella ois paremmat edellytykset - en tiedä, arvailen vain. Nyt vaan pitäisi uskaltaa ottaa härkää sarvista. Toisaalta se aiheuttaa hirveästi surua ja luopumisen tuskaa, koska olen tähän asti ajatellut, että löysin sen oikean ihmisen, jonka kanssa yhteinen elämä onnistuu. Ja tämä nykyinen mies on kyllä jokaisen miun yrityksen arvoinen ja rakastan häntä syvästi.

- ap

Voi voi. Nyt on paha, kun luen tuota tekstiä. Rakastat häntä edelleen. Silti kannattaa erota sillä perusteella, mitä yllä kuvasit. Mies ei jostain syystä halua sinua, mutta kaipaat seksiä. Kipeä ero tulee ehkä, mutta parissa vuodessa sinulla on jo uusi, parempi elämä. Näin miehenä sanoisin, että jätä se sika. 😘 no, ei se niin sika ole. Mutta turhaan kärvistelette yhdessä, jos kiinnostus toista kohtaan on lopahtanut.

Tottakai rakastan, mutta en enää niin intohimolla kuin ennen. Tämä on kai enemmän sellaista platonista rakkautta, jota tunnen nyt. Oon tänään paljon miettinyt näitä asioita ja en voi enää valehdella itselleni. Enää ei riitä se, että vain toivon ja odotan parempaa huomista.

Mitä tässä on enää edes jäljellä parisuhteesta, kun ei ole mitään mikä parisuhteeseen kuuluu: kosketus ja läheisyys. Tunneside alkaa siis rapista, koska ei se vahvistu tai pysy yllä ilman noita kahta. Tuolla aikaisemmin kirjoitinkin, että kyse on enemmän kaveruudesta kuin edes ystävyydestä. Mulla on enemmän yhteistä ystävien kanssa kuin hänen.

Kylläpä tuo varmaan jo tajuaa, että mulla on jalka oven välissä. En tänään edes halunnut tavata. Huomiselle ehdotti jotain, mutta mie sanoin et katellaan. En vaan jaksa henkisesti olla sen ihmisen lähellä, koska se vaan muistuttaa siitä mitä joskus meidän välillä oli, eikä sitä enää ole. Niin karua se vaan on. Näköjään se on totta: rakkaus ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina ihmettelen, että miksi te olette tuollaisissa parisuhteissa ylipäätänsä. Ymmärrän, jos on ollut pitkään yhdessä eikä tavallaan sitä haluta rikkoa, mutta tuohan on käytännössä henkistä väkivaltaa jo siltä toiselta osapuolelta enkä minä ainakaan katsoisi tuollaista noin pitkään. Olen ollut itse huonossa parisuhteessa, jossa seksi jäi ja siinä vaiheessa kun läheisyys muuten kaikkosi kaikesta yrityksestä huolimatta päätin lähteä suhteesta. Löysin itselleni oikeanlaisen miehen ja nyt oltu jo monta vuotta yhdessä. Kannattaa todella miettiä onko suhde sen arvoinen vai ei.. Täällä kuitenkin eletään vain kerran.

Hyvät puolet peittoaa ne huonot. Haluaa vanheta toisen kanssa yhdessä ja itse miellän kyllä suhteemme syvemmäksi kuin "kaverisuhde" vaikka seksi erittäin vähäistä onkin. Sen kyllä myönnän, että tässä tilanteessa olisi todella vaikea tai oikeastaan mahdoton päästä pettämisestä yli.

Vierailija
24/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suunnittelet eroa ja pohdit onko siinä järkeä vai haluatko kuitenkin jatkaa yhdessä niin suosittelen tietoista seksitöntä kautta.

Minulla oli samanlainen tilanne 10 vuotta kestäneessä suhteessa, seksi hiipui pois ja halut oli itsellä kovat, miestä ei kiinnostanut ja se oli raastavaa, ihan kamalaa. Kuitenkin oli se rakkaus ja halu olla yhdessä. Meillä oli seksiä kahden huonon vuoden aikana ihan maksimissaan kerran kuussa, yleensä 3-4 kk välein. Siis muutama kerta vuodessa! Ihan tuskaa.

Mutta seksissä syntyy kaikenlaisia mielihyvähormoneja, jotka hetkeksi saa taas näkemään kaiken ihanana ja mahdollisena. Olin aina ihan maassa ja melkein valmis eroamaan, sitten pantiin ja olinkin taas toiveikas ja ihan rakastunut. Sama kierre monta kertaa, ne vähät seksikerrat sai aina pään pyörälle ja oli entistä vaikeampi irrottautua tilanteesta, josta muotoutui meille normaali.

Jälkikäteen mietin että olisi pitänyt olla panematta ja miettiä rauhassa mitä haluaa ja sitten puhua siitä miehen kanssa, että jos tää ja tää ei toteudu seuraavan 3kk aikana niin on paras lähteä eri teille.

Me erottiin, mutta vain hetkellisesti.. nyt ollaan taas oltu vuosia yhdessä :D Tällä kertaa on kuitenkin seksiä edelleen, ei enää hiipunut uudestaan.

Vierailija
25/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lle: Heh, samoin kävi mullakin niiden seksihepeneiden kanssa. Yritin nimittäin samaa! No, niillä on onneksi käyttöä nyt uudessa suhteessa, joten kannattaa säilyttää ne. Ja aivan sama, kun yritin aiheesta keskustella eksän kanssa niin riitelyksi meni ihan joka kerta. Eksä oli vaan yksinkertaisesti täysin tyytyväinen sellaiseen kaverisuhteeseen ja minä en. Jos toiveet eivät kohtaa niin jompikumpi on suhteeseen tyytymätön. Näin ollen minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin lähteä. 

Ihana kuulla, että niille on nyt käyttöä! Miehän tein senki, että otin itsestäni kuvan semmonen pinkkiunelma päällä ja lähetin sen miehelle. Hänelläkin oli vapaa päivä ja tottakai mie sitten toivoin, että aiheuttais sen, että innokkaana kaahaa paikan päälle katsomaan. No, kysyin ”tykkäätkö” ni vastaus oli pelkkä ”jep” 🙈

Nyt ku miettii ni aika tragikoomistahan tämä jo on. Yks yrittää olla viehättävä kaikin keinoin... ja joku mies jossain saattais olla onnellinen, et ois tämmöinen nainen.

- ap

Ottamatta kantaa suhteen yleisemmin, ja kehuen yritystäsi, pitää silti kysyä, oliko tuo pinkkiunelma jotain mistä miehesi pitää? Tuumailitko, että mistä hän sattaisi pitää, vai oliko mielessä lähinnä mistä sinä mielestäsi näyttäisit seksikkäältä, omaan silmään? Yleensä nuo ovat eri tyylisiä asusteita. 

Vierailija
26/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa suhteen yleisemmin, ja kehuen yritystäsi, pitää silti kysyä, oliko tuo pinkkiunelma jotain mistä miehesi pitää? Tuumailitko, että mistä hän sattaisi pitää, vai oliko mielessä lähinnä mistä sinä mielestäsi näyttäisit seksikkäältä, omaan silmään? Yleensä nuo ovat eri tyylisiä asusteita. 

Se oli semmonen läpikuultava mistä muutenki on tykänny. Mutta siis, kumpi on tärkeämpää näissä seksihepenejutuissa: se että naisella on siinä seksikäs ja upea olo vai se, että se nyt täydellisesti hivelee miehen silmää, vaikka naisella ois siinä epämukava olo? Semmosen tekonahkavirityksen en haluis päälle pukea... vaikka varmaan näyttäsin siinäki hyvälle 😏

Vierailija
27/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli semmonen läpikuultava mistä muutenki on tykänny. Mutta siis, kumpi on tärkeämpää näissä seksihepenejutuissa: se että naisella on siinä seksikäs ja upea olo vai se, että se nyt täydellisesti hivelee miehen silmää, vaikka naisella ois siinä epämukava olo? Semmosen tekonahkavirityksen en haluis päälle pukea... vaikka varmaan näyttäsin siinäki hyvälle 😏

No jos sillä miehellä olisi normaalit halut ja ne kohdistuisi suhun, niin ei varmaan olisi niin tarkkaa onko päällä pinkkiunelma, uimapuku, remppahaalari vai oisitko nakuna siinä kuvassa. Normaalisti se mies varmaan kiihottuisi siitä että lähestyt seksi mielessä ja kiusoittelet.

Mut sitten jos tilanne on toi, että miestä ei vaan nappaa niin sit ei oikein auta seistä päällään dildo pyllyssä ja jodlaten tai muutkaan temput.. tai sitten pitäisi olla just tasan eikä melkein täydellisesti sen miehen mieleistä. Mutta ei oo mahdollista olla toiselle 100% täydellinen, miten sellasta jaksaisi edes pitää yllä.

Halut voi ihmisillä heitellä kausittain. Voi olla että just nyt ei auta alusvaatteet tai dildo pyllyssä jodlaus, mutta parin kuukauden päästä ne saakin miehen syttymään.

Jaksamista!

Vierailija
28/28 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika veltto on rakkaus jo haluttomuuteen kaatuu ilman keskusteluja niskasta kiiinni ottamista ja tai terapiaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan