Miten paljon siivouksen mielestäsi pitäisi maksaa per tunti?
Kyllä, tämä on ansa juuri sinua varten. Koska kun vastaat, kerron saman tien, miten paljon antamastasi hinnasta jää itse siivoojalle tuntiansiota. Eli annapa tulla viisasta vastausta tähän.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
100 euroa tunti.
Sinun lompakosta vai jonkun muun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 euroa tunti.
Minun, ymmärsin että kysyttiin paljonko maksaisin.
Ihan ilmaiseksi olen tähän mennessä siivonnut, en tiennyt että siitä pitää maksaakin?!?
Maksaako se jotain vajaan 30 euroa? Siivoojalle jää alle 10?
Maksan Freskalle n. 40 euroa per tunti. Siitä saan kotitalousvähennyksen. Kysyin siivoojalta saako hän kertoa paljonko hän siitä saa, hän sanoi, että noin puolet, parhaiten kaikista alan yrityksistä ja on siksi siellä töissä. Ja ennen kuin rähjäätte, niin puolet ei tarkoita 20 euroa, arvonlisäverot pitää laskea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 euroa tunti.
Jos maksaisit 100e/h, saisit paljon asiakkaita. Mutta ehkä sinun ajatus on että tunnissa siivottaisiin kaksi taloa ja yksi teollisuushalli. :D
Vierailija kirjoitti:
Maksan Freskalle n. 40 euroa per tunti. Siitä saan kotitalousvähennyksen. Kysyin siivoojalta saako hän kertoa paljonko hän siitä saa, hän sanoi, että noin puolet, parhaiten kaikista alan yrityksistä ja on siksi siellä töissä. Ja ennen kuin rähjäätte, niin puolet ei tarkoita 20 euroa, arvonlisäverot pitää laskea.
On vissiin vähän pihalla siivooja. 20 euroa hän ei todellakaan saa. Olen joskus nähnyt Freskan palkkataulukon ja siinä mukamas oli 14-15 euroa riippuen siitä miten asiakas on arvostellut hänen siivouksen. Vaikea uskoa että Freska voisi tuollaista palkkaa maksaa. Pk-seudulla on 1-2 yritystä, jotka maksaa tuollaista mutta heidän tuntihinta on huomattavasti korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 euroa tunti.
Jos maksaisit 100e/h, saisit paljon asiakkaita. Mutta ehkä sinun ajatus on että tunnissa siivottaisiin kaksi taloa ja yksi teollisuushalli. :D
Ei ole minun ajatukseni sellainen. Olen tehnyt siivoustyötä nuorena, lähinnä hotellisiivousta ja suurten kaupallisten tilojen siivousta. Kotisiivousta en ole tehnyt. En ole käyttänyt siivouspalveluita omassa kodissani, mutta jos käyttäisin, niin voisin maksaa hyvälle siivoajalle satasen tunnissa ja ottaa noin kolmen tunnin siivouksen kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 euroa tunti.
Ai että ne siivoajat olisivat siinä kuviossa asiakkaita? Eikö se ole toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 euroa tunti.
Ei ole minun ajatukseni sellainen. Olen tehnyt siivoustyötä nuorena, lähinnä hotellisiivousta ja suurten kaupallisten tilojen siivousta. Kotisiivousta en ole tehnyt. En ole käyttänyt siivouspalveluita omassa kodissani, mutta jos käyttäisin, niin voisin maksaa hyvälle siivoajalle satasen tunnissa ja ottaa noin kolmen tunnin siivouksen kerrallaan.
No jos olet pk-seudulla tod tulisin henkkoht siivoamaan laadukkaasti.
Mutta siis eihän tuollaisia liksoja kukaan kenellekään oikeasti maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 euroa tunti.
Meninkö siis ansaasi, vai sinä minun?
Asun isossa taloyhtiössä ja palkkasimme yrittäjän siivoamaan.
Taloyhtiössä on yli 100 asuntoa, oli helppo saada kalenteri täyteen .
Mitä parasta, yrittäjällä on oma imuri ja muut työvälineet ja omat aineet. Ja hänellä on oma kellarikomero, jossa voi säilyttää kaikkea tarvittaessa.
Työjärjestys on tehty sijainnin mukaan, yhden päivän aikana siivoaa vain max 2 rapussa.
Onneksi !!!!! vaihtelua on vähän ja jos asunto A 7 lopettaa, rapusta A yritetään ottaa seuraava, jolla on sama työtuntia toive. Jonotuslista on jatkuvasti.
Yrittäjällä menee siirtoon aikaan alle 5 min ja mm meillä hän saa käyttää keittiötä. Käy meillä siivoamassa joka 2 vko ja kun on meidän siivouspäivä , tuo usein eväät aamulla jääkaappiimme.
Hän veloittaa 40 h tunti. SIivoaa meillä 3 h ja konkreettisesti on meillä 2 h 55 min, 5 min laskee siirtymiseen.
Olemme kaikki todella tyytyväisiä häneen. Esim nyt Koronan aikana vain muutama on laittanut hänet tauolle, mutta kiitos jonotuslistan, on siivooja työskellennyt kokopäiväisesti.
Olen maksanut siivoojalle pimeästi 15 euroa tunnilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 euroa tunti.
Meninkö siis ansaasi, vai sinä minun?
Siis jos joku maksaisi minulle laskutuksen 100e/tunti, tekisin.
Ei nyt ihan auennut, millaista ansaa ap oli asettamassa.
Vierailija kirjoitti:
Asun isossa taloyhtiössä ja palkkasimme yrittäjän siivoamaan.
Taloyhtiössä on yli 100 asuntoa, oli helppo saada kalenteri täyteen .
Mitä parasta, yrittäjällä on oma imuri ja muut työvälineet ja omat aineet. Ja hänellä on oma kellarikomero, jossa voi säilyttää kaikkea tarvittaessa.Työjärjestys on tehty sijainnin mukaan, yhden päivän aikana siivoaa vain max 2 rapussa.
Onneksi !!!!! vaihtelua on vähän ja jos asunto A 7 lopettaa, rapusta A yritetään ottaa seuraava, jolla on sama työtuntia toive. Jonotuslista on jatkuvasti.
Yrittäjällä menee siirtoon aikaan alle 5 min ja mm meillä hän saa käyttää keittiötä. Käy meillä siivoamassa joka 2 vko ja kun on meidän siivouspäivä , tuo usein eväät aamulla jääkaappiimme.
Hän veloittaa 40 h tunti. SIivoaa meillä 3 h ja konkreettisesti on meillä 2 h 55 min, 5 min laskee siirtymiseen.
Olemme kaikki todella tyytyväisiä häneen. Esim nyt Koronan aikana vain muutama on laittanut hänet tauolle, mutta kiitos jonotuslistan, on siivooja työskellennyt kokopäiväisesti.
Aivan loistava idea! Olisi upeaa asua tuollaisessa yhtiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vissiin vähän pihalla siivooja. 20 euroa hän ei todellakaan saa. Olen joskus nähnyt Freskan palkkataulukon ja siinä mukamas oli 14-15 euroa riippuen siitä miten asiakas on arvostellut hänen siivouksen. Vaikea uskoa että Freska voisi tuollaista palkkaa maksaa. Pk-seudulla on 1-2 yritystä, jotka maksaa tuollaista mutta heidän tuntihinta on huomattavasti korkeampi.
Eli oikeinhan tuo meni. Sanoin, että alv pitää laskea. 40 eurosta alv pois, jää 32 euroa. Siivooja sanoi, että hän saa noin puolet. Saattoi sanoa myös että melkein puolet. Tasan puolet 32 eurosta olisi 16 euroa ja jos siivooja saa 15 euroa, se on melkein puolet. Eli kaikki täsmää.
100 euroa tunti.