Mikä minulla ei mene ymmärrykseen?
Huonossa suhteessa noin 20 vuoden ajan. Vuosiin mahtuu paljon, paljon huonoa. Välinpitämättömyyttä, tunnekylmyyttä, huomiotta jättämistä siis henkistä väkivaltaa.
Olemme viime vuodet olleet ns erillistaloudet, emme ole keskustelleet vuosiin. Yhteistä on ollut ainoastaan puoleksi maksetut vuokrakulut.
Viime viikolla mies keräsi vaatteensa ja lähti. Ei ilmoittanut lähdöstään, vaan oli kadonnut täältä työpäiväni aikana.
Ei vastaa viesteihin, ei puheluihini. On elossa, koska aikuiset lapsemme ovat hänen kanssaan jutelleet.
Tiedän, että jokaisella on oikeus lähteä suhteesta milloin vain. En kaipaa niitä huonoja hetkiä, en kaipaa sitä huonoa ja kylmää kohtelua, mutta kaipaan sitä aikaa ja sitä ihmistä jonka joskus tapasin.
Mielessäni olenkin viime vuodet toivonut, että kaikki palaisi ennalleen.. nyt kävikin niin, että tuo viimeinenkin toivo ja unelma romuttui.
Olen surullinen ja tavallaan ikävöin häntä. Viime yönä en saanut nukuttua, kun mietin niitä aikoja jolloin kaikki oli (ehkä) hyvin ja minulla oli vierelläni joku.
Miksi ikävöin? Vaikka järki hetkinä olen ymmärtänyt, ettei meidän suhde ole terve ja toimiva.
Kommentit (8)
Ihminen tottuu kylmään ja huonoon kohteluun, kun ei paremmasta tiedä. Tajuat kyllä kohtapuoleen että elämällä on paljon parempaakin tarjottavaa sinulle. Anna itsellesi aikaa ja pääset vielä nauttimaan hyvästä parisuhteestakin. Onnea jatkoon.
Että tämmöinen mies-satu tällä kertaa.
Samalta näppäimistöltä kun muutama muukin.
Olisi "kiva" kuulla vastaavia sika tarinoita naisista. Vaan ei. Aina tää sama mies. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Olisi "kiva" kuulla vastaavia sika tarinoita naisista. Vaan ei. Aina tää sama mies. Huoh.
Sinä taidat olla kyllä keskivertoa vajakimpi ihminen. Tällä palstalla vierailee kymmeniä tuhansia ihmisiä päivittäin. Luuletko, että vain samat ihmiset kirjoittaa päivästä toiseen samoja tarinoitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taidat olla kyllä keskivertoa vajakimpi ihminen. Tällä palstalla vierailee kymmeniä tuhansia ihmisiä päivittäin. Luuletko, että vain samat ihmiset kirjoittaa päivästä toiseen samoja tarinoitaan?
No kyllä tämäkin pitää paikkaansa, on monta esimerkkiä sellaisista, mutta välttämättä tämä avaus ei ole sellainen.
Pitkässä ja tunnekylmässä parisuhtessa olleena en usko tähän tarinaan.
-3
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä ja tunnekylmässä parisuhtessa olleena en usko tähän tarinaan.
-3
Oletko vielä suhteessa vai erositteko?
Kyllä kirjoittamani on totta, en tiedä mikset siihen usko?
Järki sanoo, että näin (ero) on paras, ettei tuollainen elämämme ollut mitenkään päin normaalia.
Tuolla joku mainitsi, että kylmään ja huonoin kohteluun tottuu.. minä kuitenkin muistelen niitä ensimmäisten vuosien hyviä aikoja ja siksi kaipaan miestäni.
Tässä ei ole mitään järkeä, minun pitäisi olla tyytyväinen. Kuitenkin ikävöin niin että tämä muuttuu kohta ahdistukseksi.
-ap-
Sen takia sä oletkin roikkunut toivottomassa suhteessa noin kauan kun oot uskonut mahdottomiin unelmiin.
En tiedä mikä sinulla ei mene ymmärrykseen. Mutta kylmältä kohtelulta kuulostaa. Ehkä niin on hyvä, pääset toiveistasi asioitten palaamisesta niihin hyviin aikoihin.