Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermies painostaa tapaamiseen

Vierailija
22.05.2020 |

Mitä tekisitte tässä tilanteessa? Olemme viestitelleet puoli vuotta, hän asuu parin sadan kilometrin päässä minusta. Emme ole tavanneet vielä, koska olen ollut kiireinen töiden ja opintojen parissa. Mies on jotenkin yli-innokkaan ja todella rakastuneen oloinen, minäkin olen ihastunut, mutta liian voimakkaat tunteet tuntematonta ihmistä kohtaan hieman mietityttää.
Mies vaatii nyt, että tapaisimme, että menisin vaikka hänen luokseen. Korona-aikaan en mielelläni nyt näe muita, vanhempani ovat vahvasti riskiryhmää ja asun vielä heidän kanssaan. Olen siis 19-vuotias ja asun nyt kesäloman ajan kotona, kun työt kotikotikunnassa.
En haluaisi nyt koronan takia tavata, koska pitäisi käyttää julkisia ja riski sairastumisesta pelottaa muutenkin. Omaa autoa ei valitettavasti ole käytössä. Mies taas on todennut ettei enää jaksa odottaa.
Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinde on panoseuraa varten.

Vierailija
2/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Ei pidä tehdä sellaista, mitä ei itse halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, sano miehelle heihei ja pistä Tinder kiinni. Ettet vaan ole ihastunut mielikuvaasi miehestä? Painostaminen on aina väärin ja tässä tilanteessa vielä enemmän väärin.

Vierailija
4/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan ei pidä käydä treffeillä. Piste.

Vierailija
5/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopettaisin viestittelyn. Painostaminen on väärin, ja yli-innokkuus kuulostaa oudolta. 

Vierailija
6/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas tämä sama aloitus? 

Poista Tinder, ongelma ratkaistu. 

Vierailija
7/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli-innokkaat on yleensä vähän joten erikoista porukkaa. Itse juttelin naisen kanssa 2 viikkoa aluksi ja ajattelin voisi pyytää deiteille. Mutta onneksi hän alkoi jo viesteissä yhtäkkiä puhua ostetaan talo ja lapsia vois tehdä heti. Talon vois ostaa jostain landelta ja saatais olla vain kahden ja lapsien kanssa. Olin mitä vttua toi alkaa hölöttää, kun ei olla edes nähty. Skippasin hänet.

Vierailija
8/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mielestäni sinun pitäisi jättää mies, ja kertoa, että sinä et halua seurustella enää. Voit löytää yökerhoista jne myös seuraa! Ja haloo, oot vasta 19. Kyllä sä vielä sen oikean löydät. Mä löysin miehen vasta 27 vuotiaana! Ei todellakaan ole kiire. Koulusta/yliopistostakin voi löytää poikaystäviä. Jos ei sitten ole löytynyt sitä oikeaa kun olet 24, niin hae love island Suomeen! Kyllä sinussa on sitä jotain.

Tsemppiä girl!

Vierailija
9/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli vuotta on kyllä liian lyhyt aika tapaamiseen.

Vierailija
10/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä panettaa. Avaa nyt vaan jalat kiltisti. 

Vierailija
11/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, yök. Haamuta se niljake.

Vierailija
12/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivuotta haahuilua, voi jeebus.

Vierailija
13/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko catfish? Jotain outoa on, jos ei kiinnosta tavata. Mä kyllä kylmenisi jo tuossa jos joku mies tekisi noin. Miksi roikut miehessä, joka ei sinua kiinnosta?

Vierailija
14/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta on kyllä todella pitkä aika ennen ensimmäistä tapaamista. Itse en todennäköisesti odottelisi miestä niin pitkään, vaan tulisin jossain 3-4 kuukauden kohdalla siihen tulokseen, ettei hän ole kiinnostunut minusta tarpeeksi.

Nyt tietysti koronan takia on erityisen hankalaa sopia tapaamisia eikä painostaminen ole missään tapauksessa oikein. Korona ei tästä todennäköisesti ihan heti poistu, joten ette pääse kuitenkaan tapaamaan vielä useaan kuukauteen.

Eiköhän teille molemmille ole parempi nyt vaan jatkaa omaa elämäänne omalla tahollanne. Mies ei jaksa enää odottaa, mutta etpä sinäkään kovin kiinnostunut hänestä tunnu olevan, joten tuskin kumpikaan mitään menettää, jos unohdatte toisenne. Ja sinun kannattaa pitää taukoa Tinderistä kunnes korona on ohi.

Vierailija
15/15 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehkä etsinyt kirjekaveria panosovelluksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi