Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen paheksuu julkkinaisia tällä palstalla?

Vierailija
21.05.2020 |

Ja nimenomaan naisia. Miksi täällä arvostellaan ja paheksutaan niin kovasti Maisaa, Marttiinaa, Sofiaa, Nannaa, Saraa ym? Tämä on mielenkiintoista. Mistä tällainen naisviha kumpuaa?
Kertoisitko itsestäsi ja elämäntilanteestasi 😊

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Itse olen ollut se joka heitä puolustaa. Koska tuo räikeä haukkuminen on itselleni vierasta, en oikein ymmärrä. (Toki kritisoin itse yhteiskuntamme epäreilua tukiviidakkoa.) Lopulta tajusin miksi näitä haukkumaketjuja on näin paljon, se on myös tapa kalastella klikkejä heidän some tileilleen ja sitä kautta saavat rahaa. Menin lankaan alkuun itsekin, mutta lopetin mihinkään klikkailun, kun tajusin asian.

Vierailija
2/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtäkään haukkumisketjua perustanut, mutta sen huomannut kuitenkin että kun itsellä jotenkin vaikeaa tai yksinkertaisesti vituttaa, niin niitä saattaa ajautua lukemaan. Saa jotain kiksejä siitä että lukee toisten länkytystä, kai. En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin että katkeruus ja kateus.

Vierailija
4/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, katkera ja elämässään epäonnistunut.

Vierailija
5/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittaa aika synkkää porukkaa.

Vierailija
6/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normimoraaliin ei häikäilemätön golddigger-elämä kuulu ja lukuisat miessuhteet ja pettämiset. Siksi näitä naisia inhotaan. Maisa Torppa on tämmöisen lokkeilun ja rahasta jakamisen kantaemo 🤣

Vierailija
7/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se yks kaverinsa kanssa, joka haukkuu kaikkia mahdollisia naisia tosi häijysti.

Vierailija
8/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulen että syynä on julmettu myötähäpeä. Ja kun nämä ”julkkikset” ei edes tajua hävetä.

Kuten edellinen jo kurjoitti niin Torppa on malliesimerkki siitä.

Vierailija
9/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen tavisnainen

Vierailija
10/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ja pahansuopa, kokee oikeudekseen puuttua kaikkien tekemisiin. Kuinka henkisesti köyhä pitää menestyvän ihmisen olla.

Vierailija
11/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisan ja Sofian meriitit elämässä..eipä mitään muuta kuin muiden hyväksikäyttö

Vierailija
12/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millainen ihminen kuvittelee kaiken olevan vain naisvihaa? Yksinkertainen ainakin. Kyllä miehiäkin paheksutaan, mutta ovat huomattavan paljon vähemmän otsikoissa. Siispä niistä puhutaan kenestä kirjoitetaan tai ketkä päivittävät julkisia sometilejään, sillä tyhjästä ei ole paljon puhuttuvaa. Ja huom. ap ja muut naisvihahöpöttäjät, täällä on paheksuttu myös esim. Toni Niemistä ja Stefua, jos heistä on ollut juttua. Sama oli Tomi Björkin ym. kanssa.

Vierailija
13/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan voisi noille olla kateellinen ? Ikipäivänä en haluaisi olla tollainen

Vierailija
14/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuitenkin ovat täysvaltaisia ihmisiä, eivät mitään yksinkertaisia höynäytettäviä tolloja. Jos he pitävät tuon kaltaisista naisista, niin minulla ei ole mitään sanomista siihen. Kyllä nuo miehet tietävät missä mennään.

Vierailija
15/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, joiden omassa elämässä ei tapahdu yhtään mitään.

Ruoditaan julkkisten parisuhdesolmuja ja ulkonäköä, kun itse ei loista sillä saralla.

Vierailija
16/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää, millä maksettiin Dubain matkat niin Maisalla ja Sara Chafakilla ja nämä maksulliset naiset leveilivät niillä instassa

Vierailija
17/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen surkeaan heterosuhteeseen jäänyt av mamma.

"Lapset on ihania, mutta esteenä elää. Haukun täällä politikot julkkikset jne kun voin ite vähän pahoin."

Tämmöset!

Vierailija
18/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osattomat miehet. Ei naista minkäänlaista.

Vierailija
19/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvuuttelen syitä.

Oletan, ettei kukaan halua antaa kenellekään ansiotonta arvonnousua vain pelkän julkisuudessa hillumisen takia. Mielestäni henkilöllä pitäisi olla jotain meriittejä, sisältöä, saavutuksia ja ansioita, jotta hänet voidaan nostaa jalustalle ja parrasvaloihin.

Oikea kysymys kuuluu: - Miksi haaskata aikaa ja huomiota keskinkertaisuuksiin, kun voidaan keskittyä oikeasti ansioituneisiin henkilöihin?

Vierailija
20/27 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt niin hirveästi kiinnosta näistä jauhaa/näiden tekemiset ei mua kiinnosta, mutta yleisellä tasolla; kyllä se on ihan universaali ilmiö että ns 'turhia' julkkiksia halveksutaan. Miksi näiden pitää tyrkyttää itseään esille koko ajan? Onko ne siis julkkiksia koska jakaa rasiaansa ympäriinsä? Juurikin 'turhat' naisjulkkikset on julkisuudessa sen takia kenelle antaa p*llua. Miksi tätä pitäisi ihailla? Mielummin ihailen älykkäitä aikaansaavia naisia. Lisäksi golddiggerien ominaisuudet ei nyt vaan yksinkertaisesti yleisestikään ole ihailtavan/arvostettavan ihmisen ominaisuuksia. Muiden hyväksikäyttö, laiskuus, turhamaisuus, pinnallisuus, kykenemättömyys itsenäiseen elämään harvoin on kenenkään mielestä ihailtavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän