Jaahas. Meillä on taas ruokavammasten kokoontuminen
Minua tympäsee niin taas niin pirust... Appivanhemmat ja kumppanin veli perheineen. Ensin kutsuvat itse itsensä meille kylään, tulivat tänään Uudeltamaalta ja ovat sunnuntaihin asti. Eivät kysyneet että saako näin koronan aikana tulla.
Anopilla on hänen itsensä mukaan kaikki keliakit ja gluteeni allergiat.. tämän takia ei pysty syömään yhtä kokonaista pullaa kokonaan sen sijaan kahvitellessa söu nytki puolet neljästä erillaisesta pullasta.
Yksi ei pysty syömään lihaa, toinen ei tykkää siitä ja tästä, kolmannelle ei taas käy mikä muille käy.
Voi olla sit vaikeaa
Kommentit (17)
Talo tarjoaa mitä tarjoaa ja ellei vieraille maistu, niin oven löytänevät omillaankin,
käske niitten painua v*****n ja aukase ite bisse.
Eli kenelläkään ei ole oikeaa syytä. Laita ihan tavallista ruokaa ja lisäksi salaatit, leivät ja kahvitukset pullineen. Kukaan tuskin nälkään kuolee.
Toisaalta vastaisiko mies omiensa kestityksestä.
Pelkkää lätinää koko aloitus, näe ap edes hiukkanen vaivaa provoosi.
Jos tulevat tuolla lailla niin miehesi hoitaa, kun heille sukua on. Tai hoitavat itse oman ruokansa kun noin päättivät vaan tulla. Näin vehnä-allergikkona ja gluteenia välttävänä olen aina hoitanut oman syömiseni, koska en ole halunnut pilata muiden ruokailua ja itse mielelläni olen vastuussa itsestäni. Rajoite koskee vain minua eikä sen varjolla pidä muiden elämää hankaloittaa... Ei ole sinun vastuusi huolehtia aikuisen ihmisen ruuasta, melkein tuntuu että kettuilee sinulle... Lapsi on eri asia, mutta aikuisen pitäisi itse huolehtia ruokarajoitteistaan tai anoppisi on jäänyt lapsen tasolle..
Älä ainakaan leivo. Keitä kalakeitto ja käske syödä maha täyteen, jälkiruuaksi kahvi ja jäätelöä, kukaan ei muistanut olla maidoton.
Pidän ihmisistä, mutten jaksa olla vieraanvarainen. En jaksa passata, laittaa aterioita toisensa perään ja tuhlata rahaa ja energiaa muihin ihmisiin.
Kahvit kyllä katan kauniisti, mutta yövieraita en jaksa.
Onko muita yhtä laiskoja?
Eli naisen kaikki omat vieraat kestitsee nainen itse, ja mies pieree sohvalla? Sama kaikkien naisten päättämien siivousten ja muiden uhriutumisten kanssa?
Mies voi aina tavata sukunsa ravintolassa, jossa jokainen maksaa omansa.
Mutta voi sitä kiukuttelua, kun nainen ei pääsekään pitämään tupperware-kutsujensa varjolla alistamaan miestään.
Vierailija kirjoitti:
Eli naisen kaikki omat vieraat kestitsee nainen itse, ja mies pieree sohvalla? Sama kaikkien naisten päättämien siivousten ja muiden uhriutumisten kanssa?
Mutta voi sitä kiukuttelua, kun nainen ei pääsekään pitämään tupperware-kutsujensa varjolla alistamaan miestään.
Mies voi tavata omaa sukuaan kotona, kunhan hoitaa kaiken itse siivouksesta ruuanlaittoon, jos nainen tekee saman oman sukunsa kanssa.
Miksi päästätte koko viikonlopuksi? Onko kenties tullut annettua ymmärtää, että kivaa kun tuutte?? Eihän kukaan väkisin tule. Ihmiset ei tajua että ei heitä haluta, jos iloisin mielin sanoo että tulkaa. Jos näin ei ole tässä tapauksessa eikä ole kutsuttu, niin sanot vaan että ei nyt sovi. Olet väsynyt tms. En ymmärrä ihmisiä jotka päästää omaan kotiinsa vieraita vastoin omaa tahtoa. Koti on jokaisen ainoa paikka jossa eletään omien sääntöjen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää lätinää koko aloitus, näe ap edes hiukkanen vaivaa provoosi.
Kun ei ole kauhalla annettu...
Kuule ap, ainoa vammainen teidän porukoissa olet sinä itse!
Ammattini puolesta tiedän, että tuollainen ruokavammailu on kovasti tätä päivää, enkä epäile provoksi miltään kantilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi tavata omaa sukuaan kotona, kunhan hoitaa kaiken itse siivouksesta ruuanlaittoon, jos nainen tekee saman oman sukunsa kanssa.
Niin että miehet useinkin kutsuu sukunsa kotiin ja hössöttää juhlista?
Äitienpäiväksikin äiti saa itse siivota ja leipoa, jos haluaa sitä juhlittavan
Vierailija kirjoitti:
Miksi päästätte koko viikonlopuksi? Onko kenties tullut annettua ymmärtää, että kivaa kun tuutte?? Eihän kukaan väkisin tule. Ihmiset ei tajua että ei heitä haluta, jos iloisin mielin sanoo että tulkaa. Jos näin ei ole tässä tapauksessa eikä ole kutsuttu, niin sanot vaan että ei nyt sovi. Olet väsynyt tms. En ymmärrä ihmisiä jotka päästää omaan kotiinsa vieraita vastoin omaa tahtoa. Koti on jokaisen ainoa paikka jossa eletään omien sääntöjen mukaan.
Tulevat reilun 400 kilsan päästä niin ovat mielellään pidemmän ajat. Mummilla ja ukilla on kuulemma niin kova ikävä nähdä lapsia jotta sillä verukkeella voi tulla. .
Miehesi vieraita, pistä hänet järjestämään ruuat koko porukalle.