Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kotityö vastaisuus.

21.05.2020 |

Mieheltä ei tunnu sujuvan muutakuin miehiset kotityöt. Millä tuon saisi perehdytetty mankelointiin ja silittämisee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Mieluummin minä kuitenkin silitän, mankeloin ja parsin sukkia kuin tekisin niitä miestentöitä: korjaisin traktoria, puhdistaisin viemäriä, ajaisin sontaa pellolle, kaataisin puita ym.

Vierailija
2/3 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä.

Naisen kotitöiden tarkoitus ei ole tehdä tiettyä asiaa pois alta, vaan itse tekeminen ja siihen käytettävä aika on jotenkin tärkeää.

Kun tekee pakolliset hommat hyvin ja nopeasti, niin naista jää jotenkin vaivaamaan eikä tunnu "oikealta".  Sitten pitäisi ruveta järjestämään kaappia, "kun on aikaa".

Ja kun en osallistu, niin nainen alkaa kiukkuisesti puhisten puhdistella kaappia. Ja kappas, kun taas väsyttää ja "sä et osallistu".

Juoskaa kuulkaa jorpakkoon kitisemästä turhista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä.

Naisen kotitöiden tarkoitus ei ole tehdä tiettyä asiaa pois alta, vaan itse tekeminen ja siihen käytettävä aika on jotenkin tärkeää.

Kun tekee pakolliset hommat hyvin ja nopeasti, niin naista jää jotenkin vaivaamaan eikä tunnu "oikealta".  Sitten pitäisi ruveta järjestämään kaappia, "kun on aikaa".

Ja kun en osallistu, niin nainen alkaa kiukkuisesti puhisten puhdistella kaappia. Ja kappas, kun taas väsyttää ja "sä et osallistu".

Juoskaa kuulkaa jorpakkoon kitisemästä turhista.

Sulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko eroat tai sanot että nainen saa itse hoitaa ekstra jutut. Kirjoittakaa paperille viikkosuunnitelma jossa molemmille ollaan jaettu viikon aikana tehtävät hommat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän