Viimeinkin hallitus toimii: räkää valuvana nuhanenänä et saa kohta enää mennä kauppaan etkä ravintolaan
Ihasama oliko syy C19 tai allergia. Räkä on räkä. Lisäksi ymmärsin että rajoitus jää voimaan vielä pitkäänkin C19 epidemian jälkeen. Tarkoituksena on estää taudin leviäminen uudeksi alloksi ja yleinen pelko.
Kommentit (13)
Minulla on vasomotorista nuhaa noin 365 päivänä vuodessa. Se ei ole allergiaa tai infektiosta johtuvaa. Mitä toimintatapaa suosittelet minulle?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vasomotorista nuhaa noin 365 päivänä vuodessa. Se ei ole allergiaa tai infektiosta johtuvaa. Mitä toimintatapaa suosittelet minulle?
Uusi ihminen suolistopuhdistuksen kautta
Mites se hallitus toimii. Tuleeko Sanna ja Krista kaulinten kanssa hakemaan mut terrassilta pois, jos niistän siellä nenäliinaan?
Linkki uutiseen tai näin ei ole tapahtumassa. Ai niin eihän tuokaan koske täydellisiä ihmisiä
Nuhaisena en jaksaisi edes käydä kaupassa tai ravintolassa ainakaan. Minun kohdalla nuha vie voimat. JOten ilman koko hallitusta ei huolta, mutta muista en tiedä.
Ympäri vuoden nuhasta kärsivänä tämä kuulostaa loistavalta. Eipähän tule tuhlattua rahaa mihinkään, milloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi mennyt muutenkaan.
Siitepölyallergisena yksinasujana on pakko käydä ostamassa itse ruokansa. Eivät apteekin käsikauppalääkkeet pysty tekemään ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitepölyallergisena yksinasujana on pakko käydä ostamassa itse ruokansa. Eivät apteekin käsikauppalääkkeet pysty tekemään ihmeitä.
Ai, ei minun vain ole pakko, kotiinkuljetus toimii. En kyllä kehtaisikaan käydä kaupassa aivastelemassa ja mistä sitä varsinkaan muut tietävät, ettei ole myös koronaa ja allergikko kunnon viruslinko levittelee sylkeään joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, ei minun vain ole pakko, kotiinkuljetus toimii. En kyllä kehtaisikaan käydä kaupassa aivastelemassa ja mistä sitä varsinkaan muut tietävät, ettei ole myös koronaa ja allergikko kunnon viruslinko levittelee sylkeään joka paikkaan.
eipä ole kaikilla varaa maksaa kotiinkuljetuksesta, mutta hyvä että se sinun kohdallasi toimii.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi