Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puheet "tiukasta anaalista" = mies ei ole koskaan edes kokeillut sitä

Vierailija
20.05.2020 |

Otsikossa fakta. Jokainen anaaliseksiä oikeasti kokeillut mies ymmärtää, että sulkijalihakset rentoutuvat todella nopeasti, jolloin "tiukkuus" on usein huonompi kuin vaginassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ainakaan omalla vaimolla niin äkkiä löysty. Kyllä se tiukka peppu niin hyvää tekee, että en siitä ehdi kun pari minuuttia nauttia, niin jo lentää. Mikä on paremman näköistä, kun pieni peppu pystyssä johon saa sovitella 18cm kaluaan. Noin puolella mitalla, vähän reilu kerkee naimaan, silloin lentää. Sinnehän ei työnnytä ihan niin kuin ykköseen ainakaan meillä. Sentin pari kerrallaan edes takas, pikkuhiljaa syvemälle. Toki jos polkee kylmiltään pohjia myöten, niin varmaan löystyy äkkiä paikat.

Vierailija
2/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit mittasit uudestaan ja olikin 12cm😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit mittasit uudestaan ja olikin 12cm😂😂

Niimpä niin. Tämähän se on ikuinen narina. Jokunen kk sitten ihan kaltaisias varten laitoin tänne kuvan, ihan viivotin vierellä🤣

Vierailija
4/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samalla kannalla kuin kirjoittaja #1.

On totta, että kun tarpeeksi kauan yhdyt péppuun niin vähän ajan päästä puristusta ei enää niin kauheasti ole, mutta tähän mennessä olen ehtinyt kyllä saada jo kovan orgasmin.

Sanoisin, että tiukkuus ei ole se ainut kiihottava asia peppúseksíssä vaan siinä kiihottaa niin moni muukin.

Se miltä se näyttää ja se miten harvinaista herkkua se on. Varsinkin se alun työntymisvaihe on järisyttävän kiihottavaa kun yrität päästä sulkijalihaksen läpi ja penís on kivikovana.

Pimppíä saa kaikilta naisilta, mutta péppua ei saa kaikilta. Vielä jos nainen oikeasti nauttii peppúseksístä niin se tuo vielä lisäkiihotuksen koko touhuun. Tulen kovaksi jo siitä kun nainen kysyy "haluaisitko tulla péppuun?" Tuo on vähän kuin musiikkia korvilleni :)

Vierailija
5/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samalla kannalla kuin kirjoittaja #1.

Se miltä se näyttää ja se miten harvinaista herkkua se on. Varsinkin se alun työntymisvaihe on järisyttävän kiihottavaa kun yrität päästä sulkijalihaksen läpi ja penís on kivikovana.

Just näin! Se tunne kun alussa näyttää, että ei mene millään sisään. Ja kun terska lopulta luiskahtaa sisälle, on tunne taivaallinen!! Sulkija puristaa niin upeasti kalua, että ei sitä terve mies väljäksi ehdi naimaan. Itse ainakin jo siinä vaiheessa olen niin kiimassa, kun pilluun naidessa lämmittelen sormella persettä, että meinaa jo lentää. Ja sinne naidessa on varmasti seisokki aina kovimmillaan.

Vierailija
6/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama reikä myös miehellä sikshän se on homojen hommaa.

Vierailija
7/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla mieheni on siis homo kun otan sen kullin suuhun? Olenko sitten minäkin?

Vierailija
8/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla mieheni on siis homo kun otan sen kullin suuhun? Olenko sitten minäkin?

No nyt on kyllä ontuva "sama logiikka"

Vierailija
9/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petyin anaaliseksiin. Kolmen kanssa kokeillut ja lauennut, mutta ei siinä mitään ihmeellistä ole. Ei ole litimärän kiimaisen pillun voittanutta.

Vierailija
10/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on kipeitä. On siis sama pyydänkö illalla vaimoni ottamaan suihin, tai naapurin Joren? Jorellakin on suu!