Voiko yli 40-vuotias nainen löytää rakastajan?
Mieheni ei tahdo seksiä. Ei ole koskaan ollut sen perään, mutta ennen sitä oli edes silloin tällöin. Rakastan miestäni, mutta nyt olen siinä pisteessä, että menetän mielenterveyteni tälle asialle tai hankin rakastajan. Kallistunut jälkimmäisen puoleen, mutta mutta.
Millaisista paikoista nelikymppinen voi löytää mukavan rakastajan? Limaisia miehiä varmaan notkuu vähän joka kuppilassa silloin kun ne ovat auki, mutta minä tahtoisin enemmän. Tahtoisin ihan tavallisen, mukavan, älykkään ja hauskan miehen, joka sattuu tarvitsemaan samaa kuin minä. Miten sellaista haetaan?
Kommentit (11)
Tinder on hyvä. Valitset jonkun sopivan kuvan ja kirjoitat tekstiksi vaikka tuon mitä aloituksessasi on siitä, minkälaista miestä haet ja mitä hänestä olet vailla. Ehkä jotain kuvausta ulkonäöstäsi, koska miehet valikoi sen perusteella kuitenkin.
Mulle samanlainen. Olen sinkku 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Millaisista paikoista nelikymppinen voi löytää mukavan rakastajan? Limaisia miehiä varmaan notkuu vähän joka kuppilassa silloin kun ne ovat auki, mutta minä tahtoisin enemmän. Tahtoisin ihan tavallisen, mukavan, älykkään ja hauskan miehen, joka sattuu tarvitsemaan samaa kuin minä. Miten sellaista haetaan?
Ehkä tohon ei ole yleispätevää vastausta. Sieltä, mistä nyt suhdeseuraa yleensäkin. Deittipalstoilta (näissä taitaa olla erityisesti varatuille seksiseuraa hakeville suunnattuja versioita) tai ihan vaan todellisesta elämästä; harrastuksista, töistä (ei suositeltavaa), juhlista ja tapahtumista jne...
Mutta ei kai Tinderiä voi käyttää ilman kuvaa? En todellakaan aio laittaa itsestäni kuvaa nettiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei kai Tinderiä voi käyttää ilman kuvaa? En todellakaan aio laittaa itsestäni kuvaa nettiin.
Ap
Ei sinun siihen itsestäsi tarvitsekaan kuvaa laittaa, mikä tahansa kuva käy. Tinder on TÄYNNÄ varattuja miehiä etsimässä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sinun siihen itsestäsi tarvitsekaan kuvaa laittaa, mikä tahansa kuva käy. Tinder on TÄYNNÄ varattuja miehiä etsimässä seksiä.
Aijaa? Mitä kuvia siellä sitten on? Hassuja kissoja? En ole koskaan käynyt Tinderissä enkä tiedä siitä muuta kuin oikealle ja vasemmalle pyyhkäisyn.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aijaa? Mitä kuvia siellä sitten on? Hassuja kissoja? En ole koskaan käynyt Tinderissä enkä tiedä siitä muuta kuin oikealle ja vasemmalle pyyhkäisyn.
Ap
Esim. geneerisiä kuvia, joissa mies ja nainen halaa tai suutelee. Joillain on kuva (ilmeisesti) itsestään mutta sellainen, josta ei tunnista. Esim. vatsalihakset (oletetut) :) Ja toki niillä jotka etsii kinkympää menoa saattaa olla kuva vaikka ruoskasta tai nahkasaappaista.
Että sellaista siellä tinderissä on :) Niistä sitten vaan valikoimaan.
Olet siis sopinut asiasta miehesi kanssa?
Helposti löytyy minkä tahansa ikäiselle naiselle seuraa, esim. Tinder tai OkCupid.
Samaa tulossa sanomaan, että ensin sovit miehesi kanssa että asia on hänelle okei. Ja että jos häntä nyt kuitenkin rupeaisi kutkuttamaan sillä lailla niin hänellä pitää myös olla oikeus hommata itselleen nais/miesseuraa. Jos ei tällainen järjestely sovi, niin sitten on parempi päättää avioliitto ensin ja palata markkinoille vasta eron jälkeen.
Ilmoitus nettiin, valikoit sopivan kandidaatin ja otat maksun. Laillista ja koska toimit itsenäisesti, ilman sutenööriä, voit täysin vapaasti valikoida sopivat asiakkaat.