Miksi jotkut miehet kokeilevat aina vaan kepillä jäätä, vaikka nainen on varattu?
Yksi vanha tuttu tekee tätä about kerran vuodessa, on tehnyt jo useamman kerran. Aina uudestaan tunnustellaan vähän maaperää, tai jopa tunnustetaan rakkautta ja vongataan suoraan, vaikka olen tehnyt asian aivan selväksi.
Toinen taas kokeili onneaan muutaman kuukauden aikana useita kertoja, vihjaili ja tiedusteli rivien välistä yhä uudestaan. Tämä oli siitä ongelmallista, että oli vaikea antaa suoria pakkeja epäsuoraan lähestymiseen. Mutta en kyllä mitään luvannutkaan.
?
Kommentit (15)
Koska ovat joskus onnistuneet saamaan tuolla menetelmällä, tai tuntevat jonkun joka on onnistunut, niin miksi eivät jatkaisi sitä?
Tekevät sitä samaan aikaan monelle muullekin mutta vain onnistumiset lasketaan, pakeilla ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Koska tyypillisesti naiset eivät uskalla, halua tai osaa sanoa suoraan että EI KIINNOSTA. Kaksi sanaa riittäisi useimmille miehille, mutta ei. Mitä tekee nainen, tulee märisemään toisille naisille nettifoorumille et ”mikä näit miehii vaivaa ku ne ei tajuu”. Todellisuudessa nainen varmaankin vain nauttii huomiosta ja haluaa kertoa muillekin naisille et hei kattokaa miehet ovat kiinnostuneet MINUSTA. Koska minäminäminä.
Miehet eivät vieläkään edes vuonna 2020 omaa telepaattisia kykyjä. Jos et oikeasti ole kiinnostunut etkä huomiohuo*ra, niin sano saata*na suoraan. Kaksi sanaa riittää.
Ei se suoraan sanominenkaan aina tehoa.
Mä en ainakaan halua kenellekkään piinajastani kehuskella. Hyi.
Miksi varatun pitäisi erikseen sanoa, ettei kiinnosta? Eikö se niinku kuulu Automaattisesti siihen varattuuteen, että muut ei kiinnosta?
Ja miksi se pitää sanoa kerta toisensa jälkeen uudelleen, miksei kerta riitä?
Koska siinä ei häviä mitään. Joskus pitää vongata sadalta, että saa yhdeltä, joskus pitää vongata sata kertaa, että saa kerran. Naisethan tunnetusti saattaa muuttaa mieltään, niin aina kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat joskus onnistuneet saamaan tuolla menetelmällä, tai tuntevat jonkun joka on onnistunut, niin miksi eivät jatkaisi sitä?
Tekevät sitä samaan aikaan monelle muullekin mutta vain onnistumiset lasketaan, pakeilla ei ole mitään väliä.
Mahtaako tuolla menetelmällä kukaan onnistua? Todennäköisemmin ovat vaan sitä mieltä että heidän pitäisi saada ja p+ihtarih++ran kiellosta ei tarvi välittää.
Eivätköhän nuo vonkaukset tapahdu silloin, kun ollaan istuttu iltaa vähän pitempään kavereiden - tai vaikkapa puolituttujenkin - kesken? Alkoholi ei sovi kaikille, ja sen varjolla moni hiljaisempikin kaveri muuttuu ärsyttäväksi vonkaajaksi. Itselleni ei tuota vaikeuksia sanoa suoraan että olet nyt niin kännissä että minkäänlainen kanssakäyminen ei nyt onnistu, senkun vaan menet kotiisi vain lepäämään ja ihan yksin. Tähän mennessä kukaan ei ole pahastunut.
En tiedä, mutta yhtälailla voi kysyä että miksi jotkut varatut sitten hakee huomiota ja eikö tästä voi saada sitten aika ristiriitaisen käsityksen? Eikö riitä se oma puoliso vaan tarvitsee silti flirttailla ym? Olen itse kerran saanut pakit kun kävi ilmi että oli varattu ja tämän jälkeen kuitenkin toinen tyrkytti itseään yms.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta yhtälailla voi kysyä että miksi jotkut varatut sitten hakee huomiota ja eikö tästä voi saada sitten aika ristiriitaisen käsityksen? Eikö riitä se oma puoliso vaan tarvitsee silti flirttailla ym? Olen itse kerran saanut pakit kun kävi ilmi että oli varattu ja tämän jälkeen kuitenkin toinen tyrkytti itseään yms.
Flirttailu ei kylläkään tarkoita, että haluaa edetä pitemmälle! Pelisilmää, pelisilmää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Flirttailu ei kylläkään tarkoita, että haluaa edetä pitemmälle! Pelisilmää, pelisilmää...
Voisi sen flirttailun lopettaa sille joka antoi pakit. Voi ihastuneena jäädä elättämään turhia toiveita tai sitten vain murtuu enemmän kun tarjotaan tikkaria mutta se jää siihen metrin päähän otteen ulottumattomiin. Onneksi kuitenkaan emme enää tapaa niin en vahingossakaan joudu hänen lähelleen enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi sen flirttailun lopettaa sille joka antoi pakit. Voi ihastuneena jäädä elättämään turhia toiveita tai sitten vain murtuu enemmän kun tarjotaan tikkaria mutta se jää siihen metrin päähän otteen ulottumattomiin. Onneksi kuitenkaan emme enää tapaa niin en vahingossakaan joudu hänen lähelleen enää.
Hups siis voisi lopettaa flirttailun sille jolle antoi pakit*
Koska tunnetusti naiset on helppoja.
-kopioitu toisesta ketjusta
Tämä on kuulemma normi. Mies ei voi kato luovuttaa. "Kyllä sieltä vielä irtoaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän olen sortunut itse joskus. Tyhmää kieltämättä antaa ristiriitaista signaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni ei tunnu erottavan ystävällisyyttä ja flirttailua toisistaan.
Tai tajuavan, että asiakaspalvelija tekee työtään nauraessaan sun tyhmille vitseille.
Koska tyypillisesti naiset eivät uskalla, halua tai osaa sanoa suoraan että EI KIINNOSTA. Kaksi sanaa riittäisi useimmille miehille, mutta ei. Mitä tekee nainen, tulee märisemään toisille naisille nettifoorumille et ”mikä näit miehii vaivaa ku ne ei tajuu”. Todellisuudessa nainen varmaankin vain nauttii huomiosta ja haluaa kertoa muillekin naisille et hei kattokaa miehet ovat kiinnostuneet MINUSTA. Koska minäminäminä.
Miehet eivät vieläkään edes vuonna 2020 omaa telepaattisia kykyjä. Jos et oikeasti ole kiinnostunut etkä huomiohuo*ra, niin sano saata*na suoraan. Kaksi sanaa riittää.