Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toni Nieminen erosi jo, uus muija oottaa jo vauvaa

Kklllll
20.05.2020 |

Seiska. Toni lähti. Uus muija oottaa jo vauvaa Tonille.

Kommentit (498)

Vierailija
421/498 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette mahtoiko Toni yrittää Martinaa kun Martsu kävi lapsineen puuhaparkissa? Mä luulen että kyllä viestiä ainakin perään lähti...

Martina vois ottaa Tonin kesäheilaksi! Ruskealle sohvalle koisimaan... Kyllä sinne Kalasatamaan sopii.

Vierailija
422/498 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulette mahtoiko Toni yrittää Martinaa kun Martsu kävi lapsineen puuhaparkissa? Mä luulen että kyllä viestiä ainakin perään lähti...

Ei Panomiehen tarvi ketään siellä yrittää. Yh-mutsit jättää muksut puuhailemaan Puuhaparkiin ja suuntaavat itse Siitosorin luo talleille. 100 % raskaustakuu eikä mene rahaa kalliisiin hedelmöityshoitoihin. Kaikki pelkän pääsymaksun hinnalla. Vallankumouksellinen konsepti maailmanlaajuisesti. Sen perässä Martinakin tuonne suuntasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/498 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois joku toimittaja nyt haastatella Tonia että miten menee. Kiinnostais tietää.

Vierailija
424/498 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies on terve mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Panomiehen tarvi ketään siellä yrittää. Yh-mutsit jättää muksut puuhailemaan Puuhaparkiin ja suuntaavat itse Siitosorin luo talleille. 100 % raskaustakuu eikä mene rahaa kalliisiin hedelmöityshoitoihin. Kaikki pelkän pääsymaksun hinnalla. Vallankumouksellinen konsepti maailmanlaajuisesti. Sen perässä Martinakin tuonne suuntasi.

Saa nähdä, milloin Martina ilmoittelee tuloksista!

Vierailija
425/498 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina ja Toni olis hyvä pari! Martina huushollaisi ja huolehtisivat kimpassa lapset. Positiivinen pariskunta. Toni pääsisi joka ilta klo 22 nukkumaan. Säännöllinen elämä.

Vierailija
426/498 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina ja Toni olis hyvä pari! Martina huushollaisi ja huolehtisivat kimpassa lapset. Positiivinen pariskunta. Toni pääsisi joka ilta klo 22 nukkumaan. Säännöllinen elämä.

Pariskunnan tulopuoli on ainoa joka tuossa suhteessa arveluttaa. Tosin Kelahan on keksitty ja Toni on panomies. Panomies tosi-TV:oon toteuttamaan itseään, niin rahaa luulisi virtaavan.

Vierailija
427/498 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa rumassa rusinassa oikein viehättää? Raha-asiansa ja parisuhteensa sössinyt typerys.

Lisäksi on todella rasittavan kuuloinen leuhottaja, mutta niin vaan tuollaiset helppoheikit saa jotkut naiset valumaan hunajaa..

Mun isällä oli aina aivan kauheasti naisia, oli niin jäätävä lirkuttelija ja supliikki, todella hauska mies. Pituutta oli vaan pikkuisen yli 160cm ja vatsakas oli, muuten solakka. Saattoi joissain flipflopeissa kulkea puolet vuodesta ja ylisuuressa hawaii-paidassa, mutta akkaa oli joka sormelle.

Usein näin isäni itse hurmaamisteossa ja nuorena ihmettelin, että mikä niitä ämmiä vaivaa. Nykyisin ymmärrän paremmin, vaikken vieläkään täysin.

Itselläni oli nuorena tapana ihastua isäni kaltaisiin perstappeihin, jotka saivat mut nauramaan. Osoittautuivat kaikki hamesankareiksi.

Eli en ihmettele Niemistä, että saa naisia. Jos on puheenlahjat ja flirttitaito, sillä se lähtee.

Tää se on. Supliikki ja jonkinlainen sosiaalinen lahjakkuus sekä paljon yritystä. Työurallani olen ollut paljon miesten kanssa tekemisissä ja törmännyt joihinkin tällaisiin tapauksiin: Ovat oikein viihdyttävää ja kivaa seuraa, joten mielellään heidän seurassaan viettää aikaa. Oma parisuhde- ja seksuaalinen makuni on onneksi erilainen, joten en heihin tunne vetoa, mutta tavallaan ymmärrän mikä viehättää.

Vierailija
428/498 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies on terve mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnan tulopuoli on ainoa joka tuossa suhteessa arveluttaa. Tosin Kelahan on keksitty ja Toni on panomies. Panomies tosi-TV:oon toteuttamaan itseään, niin rahaa luulisi virtaavan.

Martina laittaisi Tonille raamit ja Toni puuhaisi uusperheen hyväksi...

Vierailija
429/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni myönsi nyt asian itse. Muksu syntyy loppuvuodesta. Asiahan ei hänelle tosin niinkkää kuulu, enemmän sille toiselle osapuolelle. Tuumasi Toni näin.

Vierailija
430/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toni myönsi nyt asian itse. Muksu syntyy loppuvuodesta. Asiahan ei hänelle tosin niinkkää kuulu, enemmän sille toiselle osapuolelle. Tuumasi Toni näin.

Missä myönsi?

Vierailija
431/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä myönsi?

Seiskassa

Vierailija
433/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on instassa eka mahakuva. A:lla.

Vierailija
434/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särähtääkö kenenkään muun korvaan? :D

Vierailija
435/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Anskun Ig on? Ei ole ainakaan siellä kiinteistövälittäjäinstassa mitään kuvaa

Vierailija
436/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niin näytti olevan eka mahakuva. Mutta Anskulla on jo uusi mies..siellä oli kuvia reissusta Pyhätunturille, jonkun uuden miehen kainalossa..

Eli siis tuleva lapsi on siis Tonille?

Vierailija
437/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG

Vierailija
438/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niin kamalaa Tonin ja Anskun välillä on yhtäkkiä tapahtunut etteivät voi edes koittaa saada asioita selvitettyä ja elää perheenä nyt kun lapsi syntyy? Alkuun oltiin niin rakastuneita...

Vierailija
439/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kuka mies tuon Anskunkin ottaa? Lapsia kohta 8, neljälle eri miehelle...

Vierailija
440/498 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ig-tili?

jos muija ei haluakaan miestä kuin siitokseen.