Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toni Nieminen erosi jo, uus muija oottaa jo vauvaa

Kklllll
20.05.2020 |

Seiska. Toni lähti. Uus muija oottaa jo vauvaa Tonille.

Kommentit (498)

Vierailija
281/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun uusi kumpu hakuun mille ponnistaa. Eihän siinä. Eniten kummastuttaa Tonin sanomiset En lähde lehtien sivuilla asiaa puimaan ja sitten juttu kuitenkin lehdestä luetaan. Ai niin mutta en sen enempää vai miten se oli. 

Vierailija
282/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää jotain aivottomia tyyppejä...Toni huutaa rahapulaansa julkisesti mutta panee tuolla lisää elätettäviä jotka sitten kärsii kaikesta..

Elatusavun takiako noita pannaan tulemaan häh??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
283/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kun uusi kumpu hakuun mille ponnistaa. Eihän siinä. Eniten kummastuttaa Tonin sanomiset En lähde lehtien sivuilla asiaa puimaan ja sitten juttu kuitenkin lehdestä luetaan. Ai niin mutta en sen enempää vai miten se oli. 

Olisi vaan kertonut kaiken niin seiska olisi maksanut edes juttupalkkion. Olisi Toni koditon reppana saanut takuuvuokrarahat kasaan edes.

Seiskahan kirjoittaa jutun joka tapauksessa, suostut tai et.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

284/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin huhun, jonka mukaan Toni olisi valittu pääosan esittäjäksi tulevaan The Lord of the rings-elokuvaan !

Vierailija
285/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ADHD/ADD tms.

Tämä! Todella klassista adhd käytöstä. Tutulla samanlaista käytöstä ja diagnosoitiin aikuisena.

Olen adhd enkä käyttäydy tuolla tavalla ja minut on myös diagnsoitu aikuisena. On vielä todettu, että olen ns. puhdas add-tyyppi, mikä merkitsee sitä ettei minulla ole ns. liitännäisoireita. Olen aina osannut huolehtia ehkäisystä ja ymmärtää tekojeni seuraukset.

tiedostan, että minulla on halu elää tietyllä tavalla ja tarve olla parisuhteessa, jossa toteutuu tietyt reunaehdot, mutta ei se sitä merkitse, että juoksisin pettämässä miestäni ja hankkiutumassa raskaaksi jokaiselle mul kul le, joka minulle mahdollisuuden lähesisempään tuttavuuteen suo. Ja jos niin tekisin, eisiitä voisi adhd:ta syyttää, vaan minun pitäisi itse pohtia miksi toimin sillä tavalla, mikä sai minut pettämään. Vastaus ei silloinkaan ole adhd, vaan esimerkiksi huono kommunikaatioyhteys parisuhteessa.

Vierailija
286/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan Toni erosi 7 lapsen yh:sta, joka odottaa hänelle jo lasta ja muutti Kemiin. Eli 8. lapsi tulossa tälle naiselle.

Ootko Toni kuullu kondomista? https://www.seiska.fi/Uutiset/Eropommi-ja-raskaussokki-Toni-Nieminen-mu…

Tonilla lisäksi ennestään 4 lasta!

Vierailija
287/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku missäpäin Toni vaikuttaa? En haluaisi menettää vaimoani vaikka puhutaankin kultaa olympialaisista tuoneesta kansallissankarista. Voisiko korona sovellukseen lisätä myös tämän herran?

Vierailija
288/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea Toni vielä ehtii saada aikaan tämän vuoden puolella? Viimeisen viiden kuukauden aikana avioero, muutto, uusi suhde, vauva ja ero uudesta suhteesta. Kerkeekö se edes nukkua välillä?

Vierailija
289/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko totta tuo juoru, että Toni on muuttanut Johanna H:n luokse?! Löytyy samasta kiinteistönvälitys puljusta tämäkin. Sinä kuka tästä kirjoitit, kerro tietosi :)

290/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tämä salaperäinen Johanna H?

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
291/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni tuottaa hyvällä tahdilla uusia veronmaksajia. Mies hajauttaa assetit myös esimerkillisesti. Ehkä globaali maantieteellinen hajautus vähän niin ja näin mutta Suomen sisällä OK! Hyvä Toni!

Vierailija
292/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toni on jotenkin reppana. Ei hallitse tunteitaan ja toimiaan...

Tonden ei tarvi kuin laulaa pätkän Kaija Koon biisiä :

"Mun sydän on niin saa-tanan särkynyt,

et sun on pakko viedä mut kotiin nyt "

(ja kaikki äidilliset naiset sanoo aaaaahhhhh  , tänne beibe söpöliini tule tänne tule viekkuuni.)

Vierailija
293/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuti hihaan tai kummulle tonza

Vierailija
294/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sitä naista yhtään hävetä ? Joka muksulla eri isä 🤮

Mitä sitten? Monilla naisilla on nykyään, esim jokaisesta urheilulajista yksi.

Vierailija
295/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottaa avioliiton puolesta kirjoitti:

Tietääkö joku missäpäin Toni vaikuttaa? En haluaisi menettää vaimoani vaikka puhutaankin kultaa olympialaisista tuoneesta kansallissankarista. Voisiko korona sovellukseen lisätä myös tämän herran?

Ei saakeli :D Nauran ääneen tälle kommentille!

Vierailija
296/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinan lopuksi löytyy lähes kuuskymppinen hyvinsäilynyt sikarikas nainen joka ei enää lisäänny, vaan rauhoittaa lopullisesti äidillisyydellään impulsiivisuutensa vuoksi useasti eksyneen mäkimiehen?

Vierailija
297/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Nieminen näyttää kuvissa maaniselta. Sitoutumiskyvytön ja alkuhuuman haihduttua pakenee. Lapsiparoille esitti isähahmoa!

Tuo nainen.. oliko suhde Toniin vain julkisuuden hakua, erittäin kovasti esittelee itseään ja lapsiaan instassa.

Kuvia Costa Bravasta instassa, suoraan netistä, jotain maisema kuvia, ei yhtään ihmistä. Esittikö olevansa tuolla lomalla?

Jonkinlainen vauva-addikti tuo nainen vaikuttaa olevan. Onhan vauvat ihania juu, mutta ne kasvavat ja tarpeet sen myötä!

Vierailija
298/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonin olisi perheiden kannalta paras vetäytyä julkisuudesta

Vierailija
299/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miks Heidillä on edelleen rakkauskuvia Tonista IG-tilillään!!? Haikaileeko kurppansa perään?

Vierailija
300/498 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miks Heidillä on edelleen rakkauskuvia Tonista IG-tilillään!!? Haikaileeko kurppansa perään?

Ottaa takuulla sen takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan