Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koululaiset uhrattiin mutta ravintoloissa ei saisi edes syödä noutopöydästä

Vierailija
20.05.2020 |

Käsittämätöntä, että kaikki mitä kielletään ravintoloissa tehtävän, toteutuu nyt koulussa. Tietenkin ilman ryyppäämistä aamuyölle mutta muut asiat kyllä lapset ja nuoret saavat tehdä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaiset ei syö noutopöydästä vaan henkilökunta annostelee ruuan.

Vierailija
2/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei annostele joka koulussa, hyvin harvoissa se voi olla mahdollista mutta ei isommissa kouluissa. Siitä minulla on faktaa tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei annostele joka koulussa, hyvin harvoissa se voi olla mahdollista mutta ei isommissa kouluissa. Siitä minulla on faktaa tietoa.

Omat lapset käy isoa koulua ja siellä henkilökunta annostelee. Miksi ei olisi mahdollista? Järjestelykysymys.

Vierailija
4/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat lapset käy isoa koulua ja siellä henkilökunta annostelee. Miksi ei olisi mahdollista? Järjestelykysymys.

Näin ei nyt kuitenkaan joka koulussa voi toimia. Menevät luokka kerrallaan ja ottavat itse ruuan.

Vierailija
5/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu olevan tietoa.

Vierailija
6/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan se he henkilökunta annostella noutopöydästä ravintolassakin.

Mutta oikea syyhän on se, että hallituksen pitää esittää "turvallinen" tapa avata ravintolat. Siksi pitää keksiä jotain rajoituksia, vaikka niissä ei olisi päätä eikä häntää.

Silloin, jos ravintoloista lähteekin korona taas leviämään, hallitus voi vaan silmät ymmyrkäisinä selittää, että ravintolathan avattiin sen hetken tiedon perusteella hallitusti.

Vierailija
7/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu olevan tietoa.

Tiedätkö sinä kaikkien eri koulujen käytännöt? Minä tiedän sen jossa lapseni on ja he ottavat ruuan linjastoista.

Vierailija
8/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teii käy 800 oppilaan koulua ja siellä ei itse oteta ruokaa, vaan se annostellaan.

Vierailija
9/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ravintolassa ryyppääminen ja rellestäminenn on aina koulutusta tärkeämpää. Näin ainakin kun lukee Kokoomus vaikuttajien viestejä Sosiaalisessamediassa.

Vierailija
10/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan se he henkilökunta annostella noutopöydästä ravintolassakin.

Mutta oikea syyhän on se, että hallituksen pitää esittää "turvallinen" tapa avata ravintolat. Siksi pitää keksiä jotain rajoituksia, vaikka niissä ei olisi päätä eikä häntää.

Silloin, jos ravintoloista lähteekin korona taas leviämään, hallitus voi vaan silmät ymmyrkäisinä selittää, että ravintolathan avattiin sen hetken tiedon perusteella hallitusti.

Lähes kaikki ymmärtävät, että tuo on vain ns. leikisti jotain hienosti suunniteltua portaittain.

Vierailija
11/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ei nyt kuitenkaan joka koulussa voi toimia. Menevät luokka kerrallaan ja ottavat itse ruuan.

Miksi eivät muka voi? Ei ole vaikeaa laittaa keittiöhenkilökuntaa annostelemaan ruokaa, sillä ei ole mitään tekemistä koulun koon kanssa. Puhut pötyä kun väität ettei olisi mahdollista isossa koulussa, kun jo ihan omien lasten koulun perusteella tiedän, että on mahdollista.

Vierailija
12/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin kuin näin ? No, kait tuostakin jotain apua on, mutta hurja häsläys 10 päivän takia. Ymmärtäisin jos olisi edes kuukausi ja lukuvuoden lopussa.

https://is.mediadelivery.fi/img/978/b0861ce3c95f4707ba4f726702c93914.jp…

Vierailija
13/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teii käy 800 oppilaan koulua ja siellä ei itse oteta ruokaa, vaan se annostellaan.

Sillä annostelijalla voi olla korona.

Vierailija
14/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja sun faktaa tietoas. Määräys on että henkilökunta annostelee joten jos ei annostele niin ilmiantoa vaan ministeriöön. 

Vierailija
15/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne urhit ovat? En ole nähnyt yhtään uutista kuolleesta koululaisesta!

Vierailija
16/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu olevan tietoa.

Tiedätkö sinä kaikkien eri koulujen käytännöt? Minä tiedän sen jossa lapseni on ja he ottavat ruuan linjastoista.

Taitaa olla taas jossain porvoon yliopistossa tämän lapsettoman spämmijän teinit. 

Vierailija
17/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät muka voi? Ei ole vaikeaa laittaa keittiöhenkilökuntaa annostelemaan ruokaa, sillä ei ole mitään tekemistä koulun koon kanssa. Puhut pötyä kun väität ettei olisi mahdollista isossa koulussa, kun jo ihan omien lasten koulun perusteella tiedän, että on mahdollista.

Kai se mahdollista on, kun vain tekee niin mutta sellaista määräystä ei ole kouluihin annettu.

Vierailija
18/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten näillä "fakta tiedoilla"-kehujilla se tieto kuitenkin oikeasti puuttuu.

Vierailija
19/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännästi Krista Kiuru eilisessä a-studiossa sanoi että "MINÄ en voi luvata..." koskien tuota ravintoloitten asiakasmääriä ja muita noutopöytärajoitteita.

Ikäänkuin hän olis yksinvaltias ja lupa olisi vain hänen yksin päätettävissä. Luulisi että on ministeriön päätöksiä tuollaiset isot asiat.

Vierailija
20/63 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koulussa oppilaat ottaa itse ruokaa eikä henkilökunta annostele, voi tehdä ilmoituksen aviin.